mishos85 2 #1 Публикувано 25 Май, 2014 Здравейте,при включване на 5 скорост и продължително каране лоста се връща в изходно положение(изключва от скорост).Какъв може да е проблема?Става въпрос за Сивик 7 ген. 1,4 90 коня.Няма значение от скоростта,която поддържам на 5 скорост или пък дали отпускам или натискам педала на газта.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 25 Май, 2014 муфа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3 Отговорено 25 Май, 2014 При 1,4 се разбиват лагерите на първичния вал на скоростната кутия, появяват се луфтове и муфата не успява да задържи зъбчатките зацепени - само отваряне ще реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 26 Май, 2014 Прави си преди отварянето сметката ,че на мене за 3 лагера ми излезе 520кинта!Обади се направо за втора употреба от FENABG-той ще те оправи!И аз щях да взема от него ама майстора си искаше парите и за отварянето и затова не стана варианта с нова-да чукам на дърво че ремонта беше успешен и нямам досега никви ядове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #5 Отговорено 4 Юни, 2014 затворете темата молч,реших си проблема,благодаря на всички 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 4 Юни, 2014 Сподели как си реши проблема,нали за това са темите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #7 Отговорено 4 Юни, 2014 Аз съм със същия проблем от няколко дни, изплюва 5-та от време на време. За лагерите си знам от 3 години и майстора ми каза да я карам така докато се предаде. Явно и е дошло времето и не е само проблем с кутиите в 1.4..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #8 Отговорено 6 Юни, 2014 Трябвало е да смениш маслото на кутията MTF или ATF-Honda,когато си сервизирал колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #9 Отговорено 6 Юни, 2014 Маслото го сменихме колега, не виждам как щеше да се оправи лагера от смяна на масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 18 Юни, 2014 Моя майстор ми обясни че като се кара с износени лагери постепенно се увеличава междината между валовете и всички предавки в кутията и работната повархност се променяла и караш ли така доса време ,каза че вече няма нужда да сменяш лагерите-сменяш кутията!Моята да съм я карал със скапани лагери 100 км максимум и като ги свали единия най скъпия 150 лева беше в ужасно състояние пред разпадане!Абе всяко нещо си иска подръжка,не се ли прави навреме стават повече поразии в проблемния модул! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #11 Отговорено 18 Юни, 2014 Аз съм горд собственик вече на нова кутия благодарение на fenabg. Реших да си спестя отварянето, а колко ще издържи- Божа работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 18 Юни, 2014 Не се притеснявай ,фена е пич от всякъде,не го познавам лично ,но при разговорите ми с него просто си личи човека .Той ме увери че всички кутии при него са ревизирани и няма да имам проблеми ,ама моя майстор си искаше кинтите затова че я е отворил и диагностицирал и затова не взех от него нова кутия.За друго по колата ако се наложи първо фена ще питам за покупка.Евала на хора като него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #13 Отговорено 18 Юни, 2014 И аз така съм чувал и чел Дано всичко е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #14 Отговорено 4 Юли, 2014 Така да се похваля. Сменихме кутията и съединителя преди горе долу седмица, за сега всичко е ОК. Fenabg излезе пич, много съм му благодарен и за кутията и за съветите и за вниманието и има едно черпене като дойде по морето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове