Jump to content
mishonibg

Honda Jazz 1.4 83 коня 2002г

Recommended Posts

Здравейте от скоро имам Honda Jazz 1.4 83 коня 2002г и имам проблем с таблото на радиото, не спират да светят крушките на радиото след загасен двигател, и изваден ключ на таблото, и ми се налага всеки път да вадя клемата на акумулатора : (. Някой имал ли е подобен проблем или да знае, от къде мога да го поправя. За сега мисля да извадя таблото и да премахна тези крушки за да не си играя всеки път да свалям клемата, но за съжаление няма да ми светят в тъмното.

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен някой ти е бъзикал свързването на радиото и вързал двата плюса на клемата с постоянния плюс. Извади радиото, (сваля се заедно с централната конзола на таблото), и виж дали плюса, който минава през контакт за захранването на радиото, не вързан на постоянния плюс който е за паметта на радиото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го разглобих, но не установих нищо гледам че са рязали кабели и са споявани после но не е обърквано нищо само разпоих главното захранване и го направих с ключ колкото да не вадя клемата на акумулатора да не ме гледат комшиите купил си др кола но има проблем :D  

Искам да попитам възможно ли е да има реле, което при изваждане на ключа да прекъсва веригата, защото сега меря и винаги има напрежение, и светят винаги лампите на радиото иначе си изгася. 

Ако има такова въпросно реле и някой знае къде се намира да ме насочи, за да мога да го проверя дали е залепнало ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Не че не искаме да помогнем, но при положение, че някой преди теб си е оставил и двете ръце без да има идея какво прави трудно ще стане чрез какъвто и да е форум. Давам ти веднага пример:

По телефона - след монтаж на друг двигател чек енджин лампата свети и не може да се даде газ на колата, къде е проблема?

След излишни разговори колата идва на място и се оказва с разменени кабели на тротъл сензора и още някои неща.. В твоят случай също не е ясно каква е била идеята на човекът, "рязал някакви кабели.."

 

Просто закарай джазчето някъде в твоят район, където имат идея какво правят и да приключиш с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега.

Запознат ли сте дали има реле това радио някъде, поне за информация да попитам и сега като се досещам, като премахна предпазителя за радиото изгасва, а светлинте не за това го прекъснах да не вадя клемата, и за това също не мога да си го обясня. Електротехник съм но не съм запознат за някой неща по тази част за това гледах за план схема ако мога да си помогна сам ако ли не така или иначе ще я закарам, но искам да се помъча сам, защото най близкото ми е на 30 км и то в големите сервизи където за такива неща може и да ме одерат :D;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размина ми се утре с такъв джаз ходене до една природна забележителност, нещо , което с купето ми е невъзможно. Иначе до две съм извадил всичко и проверил каквото е нужно..

Имаш един постоянен плюс, който си е винаги там.

Имаш един, който се появява при ключ "положение радио"

Имаш и управление от габарити. Не мисля, че има реле, което да работи безхаберно само за това, че колата примерно е на място и някой иска да слуша музика...

Утре ако остане време ще издиря някакъв wiring, който поне да те насочи в някаква степен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...