Jump to content
jikencio

Търся някой "мини ме" специалист

Recommended Posts

Колеги,

 

ако някой разбира да посъветва. Доколкото рабрах ВТЕКа се връзва на Б3 на ПМ6 компютъра най-често а там принципно стои кабел за климатика. Аз за сега ще си запазвам климатика, но ако му се махне кабела от там какво се случва с него

 

B3 Yellow A/C Clutch Relay Yellow A/C Clutch Relay

 

Другото, ако не работи климатика какво е решението и къде се връзва.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм точно специалист но поне да кажа мнение :)

В ЕКУ-то има опция на какви обороти да изключва климатика, точно тази опция се ползва за контролиране на витек клапана ако няма климатик. Дори и да махнеш климатика тоя въпросния кабел не се маха, той си е част от инсталацията, без значение дали фабрично е с или без климатик, така че може да се ползва. В случая когато има функциониращ климатик, се прави по друг начин. Някои използват външен оборотомер с шифт лампа която може да се наглася на определени обороти и от там се взимат 12в за клапана. Виждал съм и механични прекъсвачи монтирани на жилото на гаста, на дросела и къде ли не но е много по-грубо и неточно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е карб океи  мойе и с ЦК ключе но  при игглата кои ще оправи таблиците .Компа направен ли е за витек или ще го пробваш така  :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греша ли, или въпросният PM6 може да се "чипне" по познатият начин, а порта за климатика да се ползва съвсем спокойно след като му се зададе каквото трябва ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То цялата работа, че имам чип от колега, на който втека е на б3 та да не правя нов чип... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена много добре го каза човекът - витека можеш да го отваряш и ръчно, ако щеш. Но и попита - кой и как ще пусне допълнително гориво за въздуха от отворения витек?

Не резонен, ами най-важният въпрос, за да не приключи проекта на "Стената на плача". Или не чак там, щото то хубаво си атмосферен, ама от детонациите, най-малкото клапаните отиват, а тогава и със затворен витек няма да върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук вече нямам идея дали комютърра трябва да се преправя за втек или само чипа да му се направи. Трее някой да ме посъветва... Не съм правил досега минимета. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах в предвид  къв чип имаш и аз имам 20 ма са се различни. И като го вържеш на  пина за климатика нали компа трябва да знае кво да прави . 

И защо аз нова гарнитура я мазна малко с грес и няма ядове а ти със силикон вкара вода в цилиндрите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам на идея честно как е влязла вода... Еми чип, който управлява втека на б3. Иначе се лепила някаква 28пинова букса няка доколкото разбрах. Мисълта ми е така ще стане ли и няма да ходи на "стената на плача" и има ли лесен начин за този климатик да работи, че като гледам от колегите по-горе явно не е толко проста работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко това разбирам, че си имаш готов чип за PM6 комп, само, че твоят е девствен (ако мога така да се изразя). Не е само 28 пиновия цокъл, (който наричаш букса) слагат се още малко елементи.  От друга страна това,че имаш готов чип пак е компромис. Не, че не можеш да го ползваш, но за максимум ефект чипа трябва да е изграден върху твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много филми... Накрая ако се окаже, че комбито ми е по-бързо от нея, няма да е добре. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако още от електрониката си кажеш - "много филми"...

 

Или действаш или не.

 

В подходящо по тегло купе резултата ще те удовлетвори спрямо комбито, ако всичко е направено добре :)

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли един съвет? Дай си колата на някой който знае какво прави да я погледне. Явно нямаш представа кое какво е. Ако пък искаш да се научиш разгледай как се чип-ва OBD0 еку и за какво служи 28-пиновото нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще хвана някой да я чипоса, който разбира... Не искам да рискувам пак да стане някой гаф...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...