heineken911 13 #1 Публикувано 21 Май, 2014 Здравейте, карам Сивик 5 хеч с двигател от ЦРХ Д16А8. Днеска обаче двигателчето издъхна. Та говорих с един майстор, който ми каза по-добре да си търся друг двигател, щото щяло да ми излезе по-евтино. Преди колата ми е била с Д13Б2 двиг., но аз я купих със сегашния двигател. Въпроса ми е кои двигатели най-лесно ще паснат в коша (без да влизам в излишни филми).? Сега нямам време, довечера ще пиша, точно как издъхна мотора, за да чуя и вашите съвети, какво да правя по въпроса. Благодаря! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #2 Отговорено 21 Май, 2014 Ами колега, най-лесно ще стане ако вземеш Д-серия мотор, за да останеш със същата скоростна кутия, съответно и полуоските ... А иначе незнам защо ти е казал, че ще е по-евтино да смениш целия мотор - незнам какво му е на твоя, но ако е глава примерно... зимаш си просто друга глава здрава.. сменяш гарнитурата и свиркаш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #3 Отговорено 21 Май, 2014 Колеги, случи се следното. В събота запалих колата и имаше някакво леко кашлене и излезе лек бял пушек през ауспуха (помислих си че е нещо от газовата и не обърнах внимание). След това карах събота и неделя колата нямаше никакви проблеми. Имаше лек проблем при паленето само (някакво прекъсване за 5-10 сек.) и след това всичко си беше нормално. В понеделник карах от Бяла река до Варна (150км). и така по време на движението пак никакви проблеми. Вчера като я запалих така поизпуши малко повечко и имаше осезаемо прекъсване на 1-ва, след това пак си вървеше нормално. И днеска реших да я закарам тука (във Варна) на един майстор хондаджия, който отвори свещите и констатира, че има вода в цилиндрите. Като отвори капачката на радиатора нямаше вода. И така стана ясно, че пушека е бил от водата. Погледна с едно фенерче цилиндрите и каза, че двигателя е заминал. Че всеки момент може да сдаде багажа. Каза ми, че е по добре да търся друг двигател и тоз не става за нищо вече. И така наляхме вода и се прибрах до квартирата. Сега се чудя какво да правя. Какво мислите вие по въпроса? Как бихте постъпили на мое място? Нов двигател или ремонт на този? И още един въпрос - дали ще мога да се прибера до Шумен с колата? Предварително Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #4 Отговорено 21 Май, 2014 По-добре не рискувай да се прибереш с нея - ще се вкараш наистина във филм, ако те остави на път.Конкретно тоя двигател е много здрав, но дори и най-здравите неща, ако не се поддържат дават фира.В тоя сивик, с тоя двигател не би трябвало да имаш никакъв проблем откъм място в коша и останалите чаркове.Отвори двигателя и разбери какво трябва да смениш, но така както описваш проблема със сигурност няма да се разминеш с малко пари.По-добре намери друг или същият в добро състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #5 Отговорено 21 Май, 2014 На мен ми звучи като.. заминала гарнитура на главата... ако си я прегрял може да се нуждае и от шлайф... с 2 думи нищо толкова сериозно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 25 Май, 2014 Май някой се опитва да ти пробута двигател . Няма как да ти излезе по-ефтино като си купиш двигател, който може да е като твоя а може и да е по-зле. Стига майстора да си разбира от работата нещата ще станат почти като е била нова колата но ако не го бива ще влезеш в цикъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #7 Отговорено 27 Май, 2014 В петък ще дръпнем колата до Шумен, за да отворим двигателя и да видим състоянието му. За сега се отказах да търся друг двигател, защото както казвате и вие, не се знае в какво състояние ще е и този другия. Ако се наложи ще направя основен ремонт на моя. Някой знае ли горе долу какви пари излиза един основен ремонт, без труда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #8 Отговорено 27 Май, 2014 В петък ще дръпнем колата до Шумен, за да отворим двигателя и да видим състоянието му. За сега се отказах да търся друг двигател, защото както казвате и вие, не се знае в какво състояние ще е и този другия. Ако се наложи ще направя основен ремонт на моя. Някой знае ли горе долу какви пари излиза един основен ремонт, без труда? Ако си с издухана гарнитура поне 400-500лв заедно с ремъци, но зависи откъде си купиш частите и какво си решил да смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #9 Отговорено 27 Май, 2014 Слагай B18C4, сега ти е паднало 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #10 Отговорено 28 Май, 2014 Колега и на мен ми се иска да сложа нещо такова, но нямам нужните средства. Вече нямам търпение да го отворим тоз двигател и да видим поразиите. И от там на татък ще видим какво ще стане. Сега имам оферта от един авер за цял двигател D16Z6, който е в доста добро състояние. Но проблема е дали ще пасне тоя двигател без излишни главоболия? Питам защото не съм наясно с суаповете, а и майстора при когото ще закарам колата до сега не е правил нещо подобно с каквато и да е Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #11 Отговорено 21 Юни, 2014 По мое мнение- гръмнала гарнитура на главата. Не е болка за умиране... Сваляш главата, даваш я на шлайф, само да я челоса, без да взема от месото. Купуваш си гарнитури за главата, капака на клапаните, промивно масло, течност за промиване на радиатор, моторно масло+ маслен филтър. Слагаш новата гарнитура, стягаш задължително с динамометричен ключ ( за целта трябва да намериш болтовете на колко нютона се затягат), общо взето затваряш всичко, наливаш промивното масло+ промивката за радиатора... оставяш да поработи 10-15 мин, източваш и двете, наливаш моторно масло+ антифриз и отивай да раздаваш всичката газ П.П. Но докато не отвориш мотора няма как да разбереш, защото има вероятност и нови водни ризи да набиваш, в случай, че някоя се е сцепила, но е малко вероятно според мен.Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto555 8 #12 Отговорено 21 Юни, 2014 И накрая блока да е крив. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #13 Отговорено 21 Юни, 2014 Не мога да дам конкретно за твоя двигател информация, това може да се провери само след отваряне, а за д16з6 би трябвало да ти пасне без никакъв проблем, понеже заводско 5 ген имат такъв двигател още повече, че имаш кутия окабеляване, всичко необходимо, трябва ти само двигател и комп предполагам, понеже мисля, че твоя няма да е съвместим с твоя двигател, но може и да греша (ако някой колега е наясно да споделя). Иначе малко офтопик от личен опит - палил съм кола д16а6 (едновалова) с компютър от д16а8 (двувалова). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #14 Отговорено 22 Юни, 2014 (Редактирано) Колегата Toto555 също има право... но гадателските ни умиения не са на най- високо ниво ...докато не отвориш няма как да си сигурен какво точно е станало.П.П. Тедо, на Жоро с четворката( ако изобщо се сещаш кой е) му направи воден удар малко преди Николово...слязохме до долу...прекъсвания, паткания, най накрая я изгаси и я прибрахме на бускир. Отвори смени гарнитурата, затвори и нищо му нямаше на мотора Дори когато сме се замервали ми прави кола, кола и половина... ( аз лично го дължа на разлика в килограмите заради есктрите, но знае ли човек)...Поздрави! Редактирано 22 Юни, 2014 от bonev911 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове