Jump to content
progrip

Д15 турбо или д16 турбо

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте . Надявам се да ми помогнете със следната дилема . Чудя се кой от двата блока да се направи д16 или д15 до колкото съм запознат с 1.5 блока на моята кола лично се кара на 8250 без проблем докато при д16 поради дължината на биелите може да стане интересно при повечко време на този оборот . Кой какво ще ми перпоръча ? В момента съм с напълно ревизиран 1.5 блок  лагери , сегменти гумички затворен със з6 глава пълна инжекция и п28 еку в црх2 . Въпроса ми какво ще ми препоръчате . За 1.6 съм избрал а6 блок и до колкото знам за него стават б20 биели . До какво налягане се кара с тях ? Също имаше проблем с лагерите за 1.5 перформънс такива като acl не открих. Така ли е и със биелите за понататъчно доработване ? Целта на колата е малко по-мощна евридейка и задължително съскане . Налягане 0.5 0.7 в зависимост от сета или който каквото препоръча . Турбото е от митсубиши ево ще видя какво пише на него и ще дам информация . 

 

 

 

 

п.п. Другото нещо което ми се върти из главата p28 бутала степен на сгъстяване около 8.5 в 1.5 блока ? 

Редактирано от progrip
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото повече - толкова повече

1.6 > 1.5

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Въпрос към всички по-горе... защо са ви б20 биели? Да тежат повече на моторчето? Колко хора изкривиха стандартните биели преди да счупят бутала? Според мен няма смисъл да се слагат по-здрави биели при положение че няма бутала!?!?! Иначе относно д15 и д16, първо подкрепям Кало че д15 над 7200 без подготвена глава е се едно да въртиш немски мотор на обороти - само бръмчи и нищо не се случва.... и второ д16 е по-добър избор заради части, обем, и крайни резултати...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия проблем идва от файнъла, че ми идва малко късичък вечем, а не ми се разглабя наново  . Не напразно ми се ще да се върти до 8 усещам огромна разлика а и мотора не е случаен . Относно тунинг частите наистина това ме интересуваше дали някой пък не е намерил нещо подковано за д15 . Не ми се ще да изхвърлям целия труд и пари вложени в него като мина на д16. За момента съм решил да закачвам всичко на този сетъп и колкото издържи на 0.4 0,5 ако се счупи а6 или з6 . Някой правил ли е пдобен опит ?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I wypros към всички по горе що мешате атмосферното пълнене с принудителното  и да речем че стокова д15 с игла се надува кво ще и подготвяте главата .И защо аджеба да няма биели а на атмосверка бяха набодени незнам защо по дебели ? , а на турбо няма  сми ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл задължително има иначе в цял свят чяха дакарат с оем части . Въпроса беше дали ще се намерят подсилени такива за 1,5 понеже за мен са от огромно значение оборотите . Карам хонда не Bmw tds :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

za d15 може да ползваш от д15з6 биели (по яки са но и по дълги)  направо с буталата p2je  i ako e s витек тиква з6 или з9 и се разрежда достатъчно .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Питай Милен-`Kleni` от Опанец,той гръмна една Д15-ка с турбина и то още на диното :pirate:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя гръмна защото турбината наду много(близо 1 бар)иначе после си я карах на 0.5 доста време.Сток карантията си държи 0.5(пик 0.6)без  никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замислил съм доста по голямо от неговото и искам да пълни до края . Консултирах се с момчетата които турбинират тук и ме светнаха и за варианта да се пипнат тези бутала и да се приключва с мъките и мисленето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не целя точни цифри диното ще покаже . Във началото на темата съм написал че ми е нужна информация относно тунинг части за д15 , и поради тяхната липса бих минал на д16 но ме спират единствено оборотите. ВАрианта с теЗи биели го отписвам поради тази прочина , много по евтино и лесно би излязло с д16 ;) за момента ще се тръкнат тези бутала да падне степента на сгъстяване малко другото от гарнитурата и колкото изкара . Поне няма да ме е яд за цялата ревизия . Благпдаря на всички взели участие мисля че темата е изчерпана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерна конфигурация, за b2 блок и z6 глава е - биели от d15z6 с бутала Vitara - степента идва 8.3:1d15z6 биелите са здрави и дълги(137мм) колкото d16, като в същото време долния им край е за д15 колянов вал. В този вариант хем си d15, хем спокойно карантията ще държи 200 магарета.

 

Да питам тия биели ще станат ли, като съм си с Б2 главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Вчера си ръчках из нета и попаднах на турбо бутала и за д14-ка и гледам предлагат и биели за д15-ки ...
Our special product: D15 conrods, specification:
For D15B2, D15B7 D15B, D15B1 engine
H profile (like Eagle style) Tested up to 300 hp
Length: 136.40mm
Pin size: 19mm
Tested: 1.7bar boost pressure (approxx 24 psi)
Equipped with steel bolts (on request with ARP rod bolts)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши коя е фирмата, която предлага тези глезотийки?! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами буталата бяха Витара Колбен някаква немска фирма тъка и не можах да им намеря биелите да ги видя , но пък за сметка на това "maxspEedingrods" предлагат биели за д15б2 но пък до сега такава дължина на биели  не бях срещал 134,50 mm .. http://www.ebay.com/itm/H-Schaft-Pleuel-fur-Honda-Civic-Wagon-CRX-D15B2-SOHC-Conrod-Bielle-ARP-2000-DE-/181477819025?pt=DE_Autoteile&hash=item2a40ebc291

Редактирано от JDM as Fuck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...