Jump to content
stm

Странен проблем? CR-v-то започна да прекъсва когато реши ?Оборотите се менят , двигателя тресе

Recommended Posts

Колеги онзи ден ми се случи нещо много странно .....Изкачвах леко баирче с неравности (черен път с дупки ) , колата прибуксува слабо за около 3-5 секунди и когато стигнах на равно място точно преди да изгася усетих как двигателя се тресе и оборотите играят на свободна - както са си на около 800-900 на загрял двигател (не знам точно колко са ) изведнъж притриса двигателя и падат до около 400-500 -после пак се вдигат , падат и така

 

Бях на около 15 км от дома , колата престоя около 1-2 часа , но проблема пак си го имаше .....На свободна двигателя тресе , в движения на която и да е предавка в ниските обороти е добре като подам по-рязко газ забочва едно яко тресене на мотора - добре се усеща в купето- ако си придърпва....

 

Предния ден преди да се случи това реших (и аз не знам какво ми трябваше да го правя)  да измия с водоструйка отгоре отгоре двигателя беше много прашен и позацапан . Мих отдалече на кабели и букси веднага след "измиването "  на двигателя колата си запали и я преместих...

 

На следвашият ден пътувах около 400 км и точно преди да стгна до Варна се отбих на 15 км преди града до вилата на един приятел - точно там ми направи номера за първи път (при изчачването на молкото баирче...)

 

Вечертасе прибрах във Варна и оставих колата да си почине . Вчера сутринта реших да прегледам всичко - антифриза си е добре, маслото също . Отворих свещите и при тях всико си беше наред, но имаше проникнала вода между и около лулите....Пичистих всичко сглобих , запалих - никакви проблеми....

 

Покарах колата около 5-10 км из града -пак нищо - върви не тресе всичко е ОК . Реших че кабелите са се намокрили (но нали след миенето до момента с проблема бях минал около 400 км без проблем)

 

Вчера след обяд тръгвам към Добрич от Варна до Стожер никакви проблеми и точно на Стожер , т.е. около 30км след като съм тръгнал - същият проблем .......

 

На свободен ход оборотите играят , в движение на ниско обороти двигателя се тресе яко....Пристигнах в Добрич колата  преспахме там и днес сутринта на обратно към Варна в началото никакви проблеми , но след около 40 км безпроблемно пътуване проблема пак се появи.......

 

Явно колата трябва да загреее както трябва за да го прави .....Не гасне върви се но все едно от време на време почва да работи на 2 или 3 цилиндъра

 

 

Какво и става и аз не знам ....Проблема го прави и на газ (имам газов инжекцион Ланди ) и на бензин

 

 

Къде да тръся проблем - кабели , свещи , дистрибуторна капачка , бобина има ли този модел ???Може ли да се диагностицира видимо и точно от какво е ?

 

Чека на таблото не ми светва......Колата е CR-v , 1998 г. , 128 к.с. , автоматик....

 

Къде да търся проблема според вас.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да не би от силата на струята все пак чисто механично да е поизлязло някое вакумче или букса? Другия вариант е нещо да е пробило при първото палене и отвреме на време да отива там тока. Тъкмо и аз бях решил да подмия моя, като гледам напудрените двигатели по обявите, но май ще се откажа.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почне да прекъсва отново виж дали в дистрибуторната капачка не се е събрала влага и ако има я подсуши добре и газ :)  Предполагам, че някъде по двигателя се е задържала вода и като загрее почва да се изпарява и съответно прави конденз в дистрибуторната капачка и колата почва да прекъсва. Случвало ми се е след миене на двигател няколко дни колата да прекъсва и винаги имаше конденз в дистрибуторната капачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако установиш, че няма проблеми по запалителната система, тоест си отметнал всичко по трасето на запалването пробвай това: Демонтаж и почистване на дросела и каналите в него. Махни мап сензора преди това :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако установиш, че няма проблеми по запалителната система, тоест си отметнал всичко по трасето на запалването пробвай това: Демонтаж и почистване на дросела и каналите в него. Махни мап сензора преди това :)

 

 

Отворих дистрибуторната капачка - вода (влага) там нямаше . Така или иначе беше отворена -почистих електродите на капачката от сивите налепи по нея . След сглабянето на всико изминах около 40 км градско из Варна - проблема не се появи......

 

Да преположим че е било от проникнала вода някъде по кабели, свещи и т.н. - защо тогава проблема се появи след 400 км извънградско каране през което нямаше и следа от него....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е пукната капачката от рязката смяна на темп. при миене. Понакога има пукнатини,  които не се виждат с просто око. Относно тресенето , тя сигурно не работи и на високи обороти, както трябва, просто ти не го усещаш. Не мия двигател!!! Моя е потънал в прах - максимум с едно парцалче да го поизбърша, където стигам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами приеми го, че последствията от нещо са дошли на по-късен етап. Ако нямаш вече проблем - безавариино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята двигателя съм го мил 2 пъти вече, дори последния път като я препръсках беше запалена... няма никакви проблеми , освен , че трябваше първия път след миенето да извадя лулите и да оставя свещите да поизсъхнат, защото сега са доста поръждясали отвън . По скоро аз бих си замерил съпротивлението на кабелите защото със стареенето започват да избиват на моменти, съпротивлението им се качва  и може да хвърлиш запалителна бобина заради тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кабелите и бобината е вярно, само не е добра идея на загрят мотор да му се удря такъв шамар и да му се причиняват резки температурни промени.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кабелите и бобината е вярно, само не е добра идея на загрят мотор да му се удря такъв шамар и да му се причиняват резки температурни промени.. :)

Как да измеря съпротивлението на въпросните кабели ?На студен или на загрял мотор трябва да се прави ? В какви диапазони е нормална да е?

 

Нормално ли е самата лула(корпусът и ) да се върти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,В service manual на страница 70 секция 4-20 пише "ако съпротивата надхвърля 25 кО замени тел запалване" моите кабели бяха1-ви - 12 кО2-ри - 3.4 кО3-ти - 9.9 кО4-ти - 0.4 кОКупих си чисто нови и ги смених ефект нямаше никакъв но измерих и новите преди да ги сложа:1-ви - 7.1 кО2-ри - 6 кО3-ти - 5.2 кО4-ти - 4.4 кОНадявам се тази информация да ти е полезна.Колкото дали се върти корпуса не знам, някои друг ще каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак ако си нямаш работа и си търсиш белята може да свалиш дроселовата клапа и да поизчистиш каналите там по сглобката. Нямаш идея колко гняз се събира там заради рециркулацията на маслените пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак ако си нямаш работа и си търсиш белята може да свалиш дроселовата клапа и да поизчистиш каналите там по сглобката. Нямаш идея колко гняз се събира там заради рециркулацията на маслените пари.

колеги всико се оправи -вече почти месец нямам такива проблеми

 

явно е било от водата проникнала покрай лулите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...