Jump to content
honda-vtec

Избор между кола с регистрация или нов внос?

Recommended Posts

Избор между кола  с регистрация или нов внос? Колата с регистрацията, е с 2000лв по скъпа.Придобивката на коя от двете е по на сметка ,като крайна сума? В техническо отношение са  еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази която е регистрирана има ли гражданска и автокаско ? При нов внос, ще трябва да си извадиш от джоба. Също така някакви екстри, от рода на комплект зимни гуми ?

Имаше някакви еко такси, които уж се плащаха от джамбазите, ама в повечето случаи ще те карат ти да платиш. Ако е от автокъща, май се пропуска стъпката с нотариуса, където също се плаща. 

 

Мисля, че 2000 лева са голяма разлика, ако няма някакви екстри към колата.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко е скъп автомобила,и какъв модел.Има модели при които първоначалното обслужване не е скъпо.Ако конкретно регистрирания има каско и е 1000лв сте на кантар с нерегистрирания.

Малко е общо зададен въпроса,на регистрираната имате ли някаква сервизна история(обслужвана лие??)))

Все една от двете Ви дърпа повече:))),вземете тази която Ви радва повече:)))така поставени нещата(ценово) от Вас няма да се <прецакате> с които да е избор,стига да са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Една регистрация към днешна дата е:

-265лв еко такса

-грубо 90лв са номера и другите глупости в КАТ

-гражданска в зависимост от кубатура и дали е накуп или вноски, но минимума (първа вноска) е 60лв

-винетка ако има са още 67лв

 

Кажи ги 450-500 ти е само регистрацията.да почнеш да се движиш. Отделно новия внос, ако няма дори транзитки - това са още 50-60лв според града, за да може да я закараш до КАТ или поне да я покараш да я тестваш (иначе автовоз до КАТ- още пари). Отделно регистрираната кола има голяма вероятност да е обслужено нещо (поне масло), но не е задължително... но ако е правено нещо и това са пари които някой друг е дал. А ако са сменени и ангренаж, накладки, някой друг чарк по окачването.... тези 2000лв бързо се стопяват и в един момент може да се окаже, че тази с 2000лв по-скъпата, всъщност е по-евтина и по-изгодна.

 

Общо взето както каза колегата pepur - вземете тая която ви радва повеч и тази която наистина е по-читава. Не може в техническо отношение да са еднакви, все едната ще е по-добра в нещо от другата (както и същевременно с нещо по-лоша), еднакви са само в шоурума според мен, но зависи вие с какво бихте направили компромис и с какво не (едни държат на безупречна механика, ако ще да е с дупки от ръжди, други гледат перфектен външен вид, но с някой друг технически бъг, трети са педанти искат всичко да е супер, а четвърти просто търсят нещо евтино колкото да се движи още някой друг месец/година). Въпроса е ти кой тип човек си и имаш ли парите да надделееш на масрафа си. Успех.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит мога да кажа, (особено ако става въпрос за по-стар модел кола) че тези които идват от чужбина са в несъизмеримо по-добро техническо и визуално състояние.Не съм видял читава кола карана повече от 5 години в БГ.Просто е невъзможно да се опази в тукашните "аграрни" условия.Аз си държа колите в гаражи и при почти всяко излизане нещо се случва (я дупка,я някой селянин с ключ и какво ли още не)... Някак си на запад хората са малко над тези неща,а и условията в "белите" държави са далеч по-добри от тук. И двете коли,които си купих бяха нов внос и не съжалявам нито за секунда за дадените пари в повече,защото инвестицията се изплаща.И двете дойдоха с наистина перфектна ходова част,сходимост и визия.Наистина въпрос на късмет и търсене,но аз лично нямам доверие на българин.Колкото коли съм изгледал като започнем от джамбази и автокъщи и стигнем до частни лица (рекламирани като "сядаш и караш"), толкова съм се нагледал на кочини...Може би при по-нови коли не е точно така,нямам наблюдения,но като знам как обслужват във фирмените сервизи,отново бих заложил на новия внос.Колегата по-горе е изредил много точно сумите и наистина са такива,но който иска да кара кола,която да го радва дълго време и да не му създава ядове,няма да избере колата от тук, само защото има още 3 месеца преглед и годишна винтека. :) Лично мнение и успех на колегата с покупката. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9000лв колко ще е таксата при нотариус?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се определя от цената на колата, а от застрахователната оценка, която пак се прави от нотариуса и винаги се пише възможно най-малката цена  :D Карам по спомен, но там ще платиш някъде от порядъка на 50-100 лв.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Застрахователна оценка за 500лв.Нотариусът прибра 87лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко забавяне, но ще се включа в темата, тъй като смятам, че може да бъда полезен по принцип.

 

Удостоверението за застрахователна стойност се прави от застрахователните компании. Има нотариуси, някой от чиито служители извършват услуги за дадена застрахователна компания, и така удостоверението се вади направо в нотариалната кантора. Това е добър вариант, защото не всички застрахователни дружества вадят такива удостоверения, а офисите на брокери, работещи с всички застрахователни компании - изобщо.

 

Иначе моето мнение е категорично за кола с регистрация, но при две условия:

 

1. Колата с регистрация да е купена чисто нова от вносител на марката в България;

2. Ако е от чужбина - само в случай, че е закупена от представителство, при което са върнати от лизинг или невъзможни за плащане, или от човек, собственик на колата.

 

С други думи - никога, ама никога от автокъща в България. При тях всички коли са в "безупречно състояние", на 100 и няколко хиляди километра са, ама как все се губят пустите му сервизни документи. Аз на моята й имам всичко от закупуването досега. Колата е на малко километри, няма удари и т.н. При тази ситуация за мен лично да представя сервизната документация и да предоставя номера на рамата е своего рода реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По темата!2000лв.струва пълното обслужване на една кола втора/трета ръка за да стане идеална след като е купена в състояние ('без забележка' от търговец:-) ти си решаваш,но аз съм на мнение,че ако купиш кола 'без забележка' вече регистрирана и карана поне година и е със статут 'идеално състояние'от някой,който се е грижил за нея,а това винаги си личи (по салона,по фактурите за ремонт,по частите оригинални или заместители,даже по външен вид)ще си по доволен от кола 'нов внос',която е напудрена и неотложно 'ремонтирана'само за да се продаде.Аааа?'техническо отношение са еднакви' означава:1. Еднакви като данни(двигател,екстри и т.н)2. Еднакви като състояние(ходова част,гуми,еднакъв пушек от аспуха при 7000 оборота за 3сек.:-)

Редактирано от bigmo6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...