Jump to content
Bizzito

Загрява англичанка

Recommended Posts

Здравейте колеги, изчетох доста теми, събрах доста информация и реших да пусна и тема тук. Работата е ясна, ще се ходи на майстор, но утре ме чака дълъг път и реших да се допитам и до вас. Проблемът е следния, преди няколко дни след ремонт по климатика забелязах, че колата загрява повече от нормалното. Първоначално си помислих, че е от климатика, защото до пробвах известно време, но после се оказа че проблема си остава и когато е спрян.Когато пътувах на дълъг път следих какво става. Двигателя загрява от средата до почти крайно положение, както се вижда на снимките, после пада до средата и пак се повтаря. Като стигнах направих проба и се оказа че отваря големия кръг чак в горно положение, втория маркуч става топъл и температурата пада. Антифриз не се губи, но има мокро петно в зоната около термостата. Огледах, но сякаш не е маркуч. Направих проба като я запаля с отворена капачка на радиатора, няма балончетта, започна да тече помалко и видях, че антифриза не е чист, а има някакво замърсяване.По принцип не е сменян от поне 3 4 години. Сега се чудя дали да не извадя направо термостата колкота да се прибера до Варна. Надявам се да съм бил изчерпателен в обясненията, слагам и снимки.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да махнеш термостата е добра идея,с цел да се прибереш благополучно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя дали да нее сменя, така и така ще отварям, пък дано се окаже от него, да не е гарнотура че... Какъв обаче да купя, сигурно ще ме питат по-високите или по-ниските градуси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на англичанката имаше подобни симптоми,започваше да грее като я напъна,оказа се запушен радиатор и перката на радиатора не искаше да включва.Можеш да извадиш буксата от температурния датчик и да я укасиш с тел или кламер,да ти върти перката постоянно,парното на топло и така да се прибереш.Но това са си временни решения.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе първо термостата трябва да смениш-99 на сто залагам че ще е от него.Като купуваш ще търсиш на същите градуси както е оригиналния 72или 78беше не помня точно,ако нямат ново гумено уплътнение което е 3 кинта можеш да ползваш и старото ,само да не е пред полуразпад ,за марка търси ТАМА,под 30 лв е !Обезвъздушаваш на отворена капачка на радиатора и пускаш парното на топло след смяната на термостата и доливаш колкото поеме антифриз,караш така и ако евентуално пак прави така в което се съмнявам следва смяна на капачката на радиатора и после ще видим!Термостата мисля че беше на два болта и се сменя много лесно-при смяната изтича около половин литър антифриз който после трябва да допълниш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, прибрах се благопплучно и утре отивам в сервиза. Оказа се, че колата загрява само по нагорнищата и от време навреме градско. На равно даже и да я понапъна както е пълна няма проблем. Спирах на няколко места и маркучът на големия кръг все беше студен. След още малко четене на теми из форума все си мисля, че ще излезе термостат или радиатор или и двете. Междувременно пробвах с капачка от колега, но нямаше промяна. Така или иначе термостат и антифриз със сигурност ще се сменят. Как да разбера на колко е бил стария. Доколкото съм запознат от 72 до 78 не е малка разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!! Ако не е термостат,значи е датчик.При мене беше същото и се оказа термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

78 градусов е термостата за този мотор,Тама термостат е 19 лв.без уплътнетие в кутийката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, първо искам да благодаря на всички за отзивчивостта. И така, смених термостат и антифриз и сега всичко е наред. Няма признаци за поражения от загряването и се надявам и в бъдеще да няма. Сега перката се включва малко преди средата. Забелязах нещо, което е интересно и искам да споделя. Имам чувството, че когато колата загряваше разходът на гориво падна осезаемо. Надявам се темата да е полезна за хора с такъв проблем. Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...