honda77 2 #1 Публикувано 4 Май, 2014 Смениха ми ангренажния ремък, почистиха ми стъпково моторче ,смяна на масло ,колата е ек3 икономик 98 г. Нещо ми гори с два три литра повече, има ли връзка със смяната на ангренажа че от сервиза ми казаха че от това не може да стане . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 5 Май, 2014 Възможно е, ако не са зацепили ремъка правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #3 Отговорено 5 Май, 2014 И според мен е неправилно зацепен ремък.На старата ми кола 2л.нагоре разхода и нямаше грам тяга-не можех да изпреваря и камион по надолнище.След няколко спорения с майстора(караше ме да ходя по диагностики и ми бил запушен катализатора)се нави да го погледне.Беше избягал с половин или един зъб не помня,презацепи го и колата тръгна да върви и се нормализира разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 5 Май, 2014 от сервиза ми казаха че от това не може да стане . Тоест да си зацепваме на воля с по един или два зъба, по избор напред или назад - проблеми с разхода и вървенето никакви! Върни се там където си си дал парите и да си довършат започнатото. Не става така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #5 Отговорено 5 Май, 2014 Смениха ми ангренажния ремък, почистиха ми стъпково моторче ,смяна на масло ,колата е ек3 икономик 98 г. Нещо ми гори с два три литра повече, има ли връзка със смяната на ангренажа че от сервиза ми казаха че от това не може да стане . Колега, ако нямаш никаква разлика във вървенето на колата и си върви по същият начин, е малко възможно проблема да е от ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове