WingMan 164 #1 Публикувано 2 Май, 2014 Здравейте от скоро имам проблем с колата. Когато загрее мотора почвам да имам едно прекъсване в ниските обороти до към 3000-3200 след което се поизчиства. На газ е още по-зле. Докато е студен мотора проблема не е наличен. в допълнение, когато проблема се прояви започвам да чувам двигателя през музиката на автомобиле, което ме навежда на мисълта че има пробив на високо напрежение към маса. Със сигурност не са кабели или свещи. Въпроса е според тези симптоми коя е по-вероятната причина. Комутатор или бобина, като клоня повече към второто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #2 Отговорено 2 Май, 2014 (Редактирано) Колега аз имам подобен проблем, но до 2500 оборота и то пак докато е студена няма проблем.Според мен не е бубина, защото наскоро я смених заедно с капачката (не знам дали беше изгоряла), но ако въобще запали колата - придвижвах се максимум 200-300метра и гаснеше, а след това много трудно палеше.По-вероятно да е комутатор - поне така си мисля. Редактирано 2 Май, 2014 от Antony23 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #3 Отговорено 3 Май, 2014 Комутатор или главно реле може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 3 Май, 2014 Симптомите за главно реле не са обвързани с оборотите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #5 Отговорено 3 Май, 2014 спукан палец при мен това беше преди две години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #6 Отговорено 3 Май, 2014 Няма логика да е нито реле (нямаше да работи изобщо колата), нито палец понеже проблема щеше да е постоянен и необвързан с температура на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове