excalibur 1 #1 Публикувано 2 Май, 2014 Здравейте Колеги! От снощи ми се появи свирене в областа на пистовият ремък,което е постоянно. Сигурно е от обтяжната ролка,защото като сипя вода върху ремъка свистенето спира.Тази ролка комплект ли се сменя с механизма или само ролката,не знам къде е слабото място.Като гледам демонтажа няма да е много лесен.Някой,ако е правил тази интервенция моля да сподели а почерпката от мене Автомобила е CR-V 2003г. 2000 I-vtec. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #2 Отговорено 2 Май, 2014 Защо реши, че ролката е за смяна? Ако се оправя от вода - трябва да се оправи само със смяна на ремъка или донатягане. На много коли им свири пистовият ремък и обикновенно се оправя с измиване с вода, защото от прахта се получава преплъзване и почва да свири. На моята хонда, ролката за климатика свиреше след един удар, но се сменя само лагера - 10-14 лв. Пробвай добре да измиеш ремъка с гъбичка и вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venco83 1 #3 Отговорено 2 Май, 2014 Смени си ремъка ,но не взимаи някой евтин и после пак да издава странни звуци,но първо както каза колегата го провери да не да трябва да се натегне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
excalibur 1 #4 Отговорено 2 Май, 2014 Днес като проверявах ми се стори,че ремъка си е нормално натегнат а и като изгася автомобила свиренето спира постоянно като с оборотите на ролките. Не е пстояно силно свирене на ремък а просвирване точно спрямо оборотите.За това ме навежда да е ролка.Прави виу,виу,виу по определн такт Егати и точното обяснение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
excalibur 1 #5 Отговорено 4 Май, 2014 Такаа,вчера измих ремъка с гъба и сапун,след това с влажен парцал до като спря да пуска чернилка.Свиренето постепенно намаля а сега въобще не се чува.До кога ще е така не знам,но ако се оправи само с тази интервенция ще трябва много да черпя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #6 Отговорено 4 Май, 2014 Провери си обтяжната ролка - има си белег колко е разтегнат ремъка респективно пружината. При ролката горе където минава ремъка от зад на алуминиевото тяло има белези. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
excalibur 1 #7 Отговорено 5 Май, 2014 Провери си обтяжната ролка - има си белег колко е разтегнат ремъка респективно пружината. При ролката горе където минава ремъка от зад на алуминиевото тяло има белези. Двата белега се разминават близо 1.5см Явно ремъка е вече за смяна,тези дни ще го сменя защото и без това се ослушвах до сега.На пръв поглед е здрав без напуквания,но така и така съм почнал ще му сложа новичко,само да намеря някой трезвен майстор след празниците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #8 Отговорено 5 Май, 2014 (Редактирано) Слагай - http://www.tech-co.bg/produkti/remci-gates Дано да е ремъка ,щото и пружината на обтяжната ролка също се износва. При запален двигател - белега движили се. Чуват ли се някакви шумове от там.Ако се движи просто натисни с една здрава отверка подвижното тяло на обтегача и виж дали ще спрат шумовете. Редактирано 5 Май, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #9 Отговорено 6 Май, 2014 Ами честито затихване. Щом се е оправило от измиване - карай така докато не се обади - сигурно ще мине повече от година докато хване мазга. Щом няма напукване не бързай да сменяш ремъка, да не се окаже лагера на ролката и като се е намокрил - да е затихнал, но ако е от него бързо ще се обади отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #10 Отговорено 8 Май, 2014 Ремъка по принцип се напуква по-рано от вътрешната страна където са каналите. Та като го свалиш го огледай и прецени дали ще го сменяш. Където е обтегача има една ролка - черна на нея болта на същата се хваща с дълъг крив ключ натискаш яко за да се освободи ремъка и пускаш после плавно. Да не тръгнете да разглобява те обтегача или други такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове