Jump to content
Adrian001

Избор на CR-V

Recommended Posts

Здравейте бъдещи колеги! Надявам се да не съм се объркал къде да си поставя питането (ако има проблем, извинете ме, от днес съм във форума). Та решил съм да закупувам Хонда CR-V, 2007 или 2008г. 140к.с., дизел. Понеже изобщо не съм запознат с техническите специфики на марката, бих Ви помолил да ме насочите какво да гледам, от какво да бягам, някаква по-интересна информация относно този двигател и поддръжката му. Някакви дефекти (детски болести), каквото се сетите. Всички мнения ще ми бъдат от полза и Ви благодаря предварително!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21394363583101585&f1=details&slink=6cxhbt Това е джипа, който ме е грабнал за сега, има ли нещо, което не е наред на първо време ? Как ви се струва?

Редактирано от Adrian001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега!

 

И ти ли? :) Карах Е36 318 бензин и Е39 525 дизел. Маниак съм на марката. Голяма част от роднините и познатите ми карат също баварци. Но предадох марката, за което предателство имам редица основания. Имах възможността да продължа с Е90, но Accord-ът така ме грабна, че за момента не съжалявам за избора си изобщо. Намирам му някои дребни недостатъци, които ако споделя, ще предизвикам по-скоро основателна насмешка.

 

Специално този дизел, ако е гледана колата, със сигурност е по-добър от твоя, който и да е - 136 к.с. или 150 к.с. По-тих, по-икономичен, няма неща като "пеперудки", чупи турбото по-рядко, да не кажа, че ако не е тъпата българска нафта няма и да го счупи и т.н.

 

Джипката, която си набелязал, според мен и крехките ми Honda познания, е най-успешното поколение на CR-V. Лично на мен малко ниска ми се струва цената, та си отваряй очите добре. Внимавай с този модел, защото има и такъв само с предн предаване, като това е в случай, че задължително търсиш с 4х4.

 

Като цяло аз не съм чувал сериозни масови проблеми. Двигателят е перфектен, скоростната кутия - безупречна, окачването - здраво. сглобката на купе и салон - много качествено. Нека обаче колегите с голям опит с марката да споделят повече.

 

Успех с търсенето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А неее  :D BMW-то си ми остава задължително, аз с него не съм имал никакви проблеми (сериозни) 150к.с. е от последните '05 набор и съм изключително доволен, но просто Хондата ми легна от 2/3 месеца много сериозно на сърцето и искам да я вкарам и нея в гаража, защото е страхотен автомобил, хората, които карат такива не могат да ги изхвалят и съм склонен да им вярвам пък ще видим какъв ми е късмета  :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая Хонда няма ли да ти е малко широка след тва БМВ, няма ли да ти е малко некомфортно в нея с толкова простор?

 

Но да оставим БМВ , темата е за ЦРВ, лично те съветвам да си вземеш автоматик, то това е единственото което може да посъветваш някои дето иска 3 та ген дизел :) Друго няма какво да му гледаш освен като на всяка кола, дизела се е доказал като двигател и детските му болести от предните генерации са одавна излекувани. Просто си иска хубавото масло нафта и да си жив и здрав да си го караш 100 години :) Цената да не те учидва, дизелите при тая генерация са по евтини от бензинките, дори чат пат и за по 16 бона изпадат подобни. За автоматика те съветвам щото е много по приятно един дизел да е автоматик, кара се супер щото така е разчетен че скоростите държат мотора там където е наи силен и приятен за каране. Само си помисли да редиш тея 6 скорости за всяка да натискаш съединител, мани бегаи, за бензинка бих направил компромис да е с ръчни но там кефа е друг, но за дизел задължително автомат, хем ти спестява и скъпя демфер със съединител, макар че щом си решил да похарчих 20 бона за кола едва ли те спъват 3 бона за демфер, пък и не е кои знае колко по скъп от на бмв. Това ти го казва човек дето никога не е карал автоматик, но толкова се интересувах и четох че ако някои ден сгреша да си взема дизел задължително ще е автоматик. Туи то, успех с търсенето.

п.п. Е баси недоразумението, ми то няма дизелови автоматици на прилична цена от тея Хонди!, Автоматите все бензинки, аз за тва не бях и обърнал внимание че липсват дизелови автомати, ем ще караш ръчка кво ся, хем по икономично :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах удоволствието да карам около 1100км миналия уикенд до Тасос и обратно служебната дизеларка. Ми няма такъв кеф, абсолютно тих двигател във всички обороти освен на празен ход. Гъвкав и с перфектна тяга за купето. До 2500 об. бензинката определено обаче е по-респонсибъл. Тоест усеща се тази турбодупка. След 2500об. обаче става  страшно. При средна скорост 140 и 2800об.  ми даде 8,5 разход на круиз, изключително стабилна в сравнение с първа генерация, но и с малко по твърда возия в сравнение с нея, вероятно дължащо се на гумите. На тая същата два пъти е наливан бензин по погрешка и след прекъсване, репатриране източване на системата вече на 200000върви перфектно. Откакто е купена от официален представител само българска нафта е наливана от всякакви бензиностанции и нито веднъж не се е нацупила. Градско определено си похарчва и тука вече една газифицирана бензинка е по добрия вариант.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматици на това поколение на дизела изобщо няма, защото този двигател е невъзможно да се куплира с автоматична скоростна кутия. Това се случва едва когато двигателят е модернизиран и става 150 к.с. и започва да се монтира на Accord VIII.

 

Иначе двигателят си е супер здрав и доказан. Аз лично съм привърженик на бензина, но между моя и този който се слага на CR-V има съществена разлика - сравнявал съм им много подробно техническите характеристики. За моя само хвалебствия, но нека колеги с бензинови джипки да споделят как е техният. Само давам пример с риск да се отклоня от темата - онзи ден по магистралата на 5 предавка на автоматика колата вървеше със 160 км/ч с 3500 об./мин. и единствените шумове в купето бяха от въздушната струя - нито двигателят, нито ауспухът се чуваха вътре.

 

П.П. А ако имах финансовата възможност, винаги в гаража щеше да има едно BMW. Нека жената си кара Accord-а, а за мен като по-прост може едно Е92 320 бензинче от директното впръскване 170 к.с.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се колеги, ще пиша, когато реализирам покупка и ще постна снимки : ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега - цената е нисичка за читав дизел от тези

години.

 

Внимавай

с тази автокъща  - преди години се славеха с добре измити и напудрени автомобили с кви ли не въдици за зарибяване. Лично съм гледал при тях коли но са били гадни и на доста км.

Задължително Оглед на избраната Хонда в Омбре сервиз или ЮБИ ко ! Най-добре и някой познаващ модела да дойде с теб.

Обикновено за такива пари трудно се намира читав бензинов модел -прави сметка за дизела.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...