iNfRaSoNiC 0 #1 Публикувано 17 Април, 2014 Здравейте, след 2-3 седмици ще ходя да купувам кола. Спрял се на Honda Civic 1.7CDTi 101kc или Toyota Corolla 2.0D 101 коня. Искам да попитам за плюсове и минуси на Хондата спрямо Тойотата както и за какво да гледам като купувам този модел кола. Нещо по особенно ако има... Ето на какво съм се спрял ако е там като имам парите отивам да я видя - http://www.mobile.bg/11397562093836069 поздрави. а, ето и Тойотата, която съм си набелязал - http://www.mobile.bg/11384592455627936 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 17 Април, 2014 За Хондата гледай да не тропа кормилната рейка,да не са тръгнали амортисьорите,някои ел. проблеми.Има много приятна тема за 7-мата генерация във форума-там колегите са споделили доста информация за модела. Тойотата също не е за подценяване ако си спрял твърдо на дизел.Ако е запазена на мен по-ми допада.Доколкото знам съединителя им е слабост и е скъпа подмяната. Зависи теб коя ти грабва сърцето,трябва да го усети като тръпка когато си зад волана.Ако обмисляш и бензинов мотор има доста повече избор и подръжката е по-евтина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iNfRaSoNiC 0 #3 Отговорено 17 Април, 2014 Хондата само ме притеснява позицията на скоростния лост... не знам сигурно се свиква, но все пак... Ще разгледам темата, когато имам повечко време. Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 17 Април, 2014 Скоростния лост трябва най-малко да те притеснява.Наистина препоръчвам да прочетеш темата,ще е много полезно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #5 Отговорено 17 Април, 2014 А защо на дизела си се спрял. Бензиновия вариант за мен е по - добър избор, но ти си знаеш... Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #6 Отговорено 17 Април, 2014 (Редактирано) Тойотата е с верига, а Ферхондето е с ангренажен ремък. Като разход на нафта са горе - долу едни и същи. При Тойотата е скъп съединителя и демпферния маховик, който прави проблем на около 200к. Със скоростния лост се свиква за около 1 час каране и е много удобен. Редактирано 17 Април, 2014 от bloiler Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове