D15Z3 0 #1 Публикувано 16 Април, 2014 Здравейте колеги.Имам англичанка 1.5 втек-е преди няколко месеца издухах гарнитура на глава след смяната и колата започна да гори масло.От темите които изчетох а и от майсторите които я гледаха разбрах че работата отива към смяна сегменти тъй като цените които ми обявяват от сорта на 600 лв не ми харесват а и колата си е тромава реших да и търся цял двигател по възможност по пъргав от този.Някои има ли представа какъв мотор мога да сложа не държа да хвърчи просто да е над 100 коня и да е съвместим с карантиите които имам по нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #2 Отговорено 16 Април, 2014 d16z6 e оптималния и задоволителния варянт 125кс. или пак икономик д15з3-з6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #3 Отговорено 16 Април, 2014 Добре звучи като идея имаш ли представа дали мога да ползвам моята скоростна кутия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 17 Април, 2014 можеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #5 Отговорено 18 Април, 2014 Колеги някой може ли да ми каже тези мотори дали тряабва да са обурудвани или може и гол да е и комп. дали тряабва да има.Някой суапвал ли е такъв мотор да ми даде малко инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 18 Април, 2014 Трябва ти оборудван мотор със смукатек,изпускател,скоростна кутия,инсталация с комп и делко,ако е от по-големите и цяла генерация назад плюс шенкели и по-големи спирачни дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 18 Април, 2014 D15z3 ce монтира в сивик англичанка така че спирачките са прекрасни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #8 Отговорено 20 Април, 2014 Спирачките могат да почакат.мойте скоро сти не стават така ли на d15z6 , d16z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #9 Отговорено 20 Април, 2014 стават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #10 Отговорено 21 Април, 2014 Последно тряабва ми обурудван мотор с комп ламда сонда и инсталация по мотора.Изпускам ли нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #11 Отговорено 23 Април, 2014 Никой ли не е качвал d15z6 или d16z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #12 Отговорено 23 Април, 2014 Аз в момента качвам Д15з8 на мястото на D16W3 който е същия като Д15з6,Купил съм оборудван двигател от блъсната англичанка в добро здраве,оборудван със смукателен и изпускателен колектор,генератор и делко,неотварян капак-картер.Ползвам моята си кутия,която става и моя си съединител,тъй като скоро съм го сменял.Малко по-къса от на икономика,но пък ще дърпа повече за сметка на по-малка икономия на дълъг път.При теб мисля че можеш да си ползваш генератора,делкото и скоростната кутия.Единствената подмяна според мен която е оправдана,е че смених изпускателния колектор със стоков от Д16з6 4-2-1,защото заводския ми се вижда малко куц.Нататък по полуоските всичко трябва да си пасва без проблем. Аз сменям инсталацията и компа,при теб компа сигурно,за инсталацията не знам дали се налага.Нека по-запознатите колеги кажат. Някой може да му е странно замяна на Д16 с Д15,но за мен е доста добър двигател и ми отговаря на стила на каране.Жалко,че от началото не съм се ориентирал правилно. Колега,ако ще купуваш Д15з6 пиши ми ,колега приятел продава такъв,който ми се вижда добър.Съжалявам вече,че излезе след като купих мотора. Успех,скоро и аз ще влезна в клуба на малките в-теци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #13 Отговорено 25 Април, 2014 Благодаря за информацията колега.Решил съм да търся д16з6 ако не успея да намеря добър мотор ще мина на д15. Дано си прав за полуоските,че на първо четене няма да имам възможност за тях а колата ми тряабва.Започвам търсенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #14 Отговорено 26 Април, 2014 Дано да намериш читав д16з6,с полуоските не би трябвало да имаш проблем.Малко повече парички трябва да приготвиш,най-добре от някоя блъсната със запазен мотор. Да знаеш после,че колата остава за тебе.За да узакониш нов двигател процедурата е равна на самоубийство,аз лично проверих как стоят нещата.Няма продаване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #15 Отговорено 27 Април, 2014 а някои знае ли на тея Економици ако се смени само компа кво става - пример :д15з1(ECU Code : P07Fuel Control : OBD-1 MPFI ограничител на 6.500 и втек на 2.500) му слагам комп от д15з6 ще има ли разлика откъм вървеж? или само ще премести прекъсвача и втека ..плусове и минуси П28 е последен варянт мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #16 Отговорено 28 Април, 2014 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15Z3 0 #17 Отговорено 28 Април, 2014 Най вероятно няма да я продавам пък и мисля да запазя нейния мотор може и двата да я дам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове