Jump to content
honda-vtec

Воден радиатор

Recommended Posts

Здравейте,

предложете добра марка  воден радиатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с nissens и съм повече от доволен.

 

2005та като купих колата оригиналният беше спукан и го бяха прикрили с ония гадости дето уж запушват течове. Запушват колкото да не се гледа че е мокър радиатора на студен двигател. Като загрее и вдигне налягане започва да губи течност.

 

До сега близо 10 години и 90к км новият не е протекъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят е NISSENS, никакъв проблем не е имал, като сваля капачката, от вътре си е бял, грам ръжда няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не вдигам нова тема, ще се извиня на колегата honda-vtec, че ще ползвам неговата за подобен въпрос...

 

Та... Миналата година (февруари) си взех и аз Nissens, но за съжаление вчера се оказа, че тече от някъде... Когато проверявах точно от къде, опипвайки радиатора, се оказа, че тече от допълнителните входове за масло (Nissens имат такива, които могат да се ползват, ако колата ви е дизел). Когато проверявах втори път, при допир на споменатия вход, цялата резба се откърти, а дори не приложих натиск... Оказа се, че някак от там тече. Не видях как може това нещо да се откърти туко така. Както и да е, към въпроса...

 

Бих си взел отново Nissens, бях доволен до вчера от него, но мога на същата цена(след намаление) да взема Valeo, какво бихте ме посъветвали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инфо- сложих и аз NISSENS от преди 3 дни. Какво му стана на стария та протече след 22г., така и не разбрах:D

Та поръчах си Валео и Нисенс, но се оказа, че на вид изработката е еднаква и взех валеото, защото беше 40 лв. по-евтин. Оказа се, че капачката от стария е от другия тип и не става, за това доплатих за нисенса, който беше в комплект с такава. При слагането разликата беше, че накрайника на радиатора за горния маркуч е 1,5см. по в страни, и маркуча стоеше под напрежение и протече, но го оправих. И капачката е на 0,9 бара, не 1,1.

Валеото беше китайско производство, нисенса датско.

За сега нещата работят, но както казват майсторите- "ще го наблюдаваме".

IMG_20180425_075109.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРАВИЛЕН избор - NISSENS

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И валеото и нисенса не ги лови магнита питите, това ми беше притеснение преди да ги проверя. Освен от алуминии май няма от какво да е друго.

Този, който сложих, е номер 63309А, и е 16 мм. дебелина на питата, колкото и на стария. 63310А е към 26 мм. питата,  пак за същия Сивик. Умишлено сложих като на стария дебелина, за да няма някакво разминаване и проблем,  че тук каквото купиш и се "жениш" за него, освен,  че няма никаква гаранция за след това.  И др. марки предлагат и двете дебелини. За изработката- няма значение как е, стига да е качествено направено, монолитно или с пвц панели и гумено уплътнение. Моя протече в горният край от уплътнението. 

Иначе има медни Валео за 250, не знам дали изцяло. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че Нисенс-ът не е ли меден???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Отвън, както и отвътре, цвета е сив, значи не. Даже по сайтовете си пише- Материал: алуминий и пластмаса. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...