Иван Величков 0 #1 Публикувано 6 Април, 2014 Здравейте колеги за сефте се разписвам тук, Есента се сдобих с ЦРВ и чета форумите и попивам информацията ви.но отново имам нужда от съветите и знанията ви. не намерих подходящата детайлна информация във форумите. Та по заглавиео на темата се вижда какво мисля да правя. Интересувам се какво е нужно за подмяната на главата ми с такава от Z1 мотор. насочил съм се към такава интервенция поради две причини първата са леглата на клапаните,които не подлежат вече на реглаж. втората малко повече мощност. винаги остава варианта да си направя тази глава като сменя леглата на клапаните но искам да знам какви други опции имам и детайли около тях. от това което съм прочел досега знам, ще ми трябват глава, входящ колектор и компютър от z1. предполагам към колектора ще трябва и дросела. не се сещам сега какви датчици има по колектора и главата и дали те ще трябва да се подменяват също така. Не съм добре с английския и други езици чак толкова за да разбера от гугъл какво е необходимо. Поздрави Иван. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 6 Април, 2014 Глава не ти трябва, разликата в конете при двата мотора идва от буталата, колектора и компютъра на z1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #3 Отговорено 7 Април, 2014 Здравейте,Съгласен съм със Wyvern, но все пак може да помолиш някои да ти преведе тази част от honda-tech форума:http://honda-tech.com/showthread.php?t=1467903Ако се поразровиш из този форум има доста интересни неща.Във това "1997-2000-HONDA-CRV-SERVICE-MANUAL.pdf" документче са описани всички разлики между 128/145 обаче е на английски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rokoko15 8 #4 Отговорено 8 Април, 2014 Аз бих сменил леглата на клапаните, съответно клапани и водачи. Ще ти излезе със стотина до двеста лева повече от глава втора употреба. Тая процедура съм я правил на друга марка автомобил при това дизел , обаче на координатна машина. След 8 години експлоатация проблеми никакви. А относно мощността нещо си се объркал , както ти е написал колегата . Разликата идва от колектор, бутална група и компютър. Ако желаеш значително повишаване на мощността се замисли за глава с витек. По този въпрос обаче питай в другият раздел за тунинг . За мен смисъл няма на тази база , такова изпълнение. Виж този мотор и витекова глава на ЦРХ би изглеждало нещо по-различно, поне според един приятел също член на този форум. Има писано за разликите между В3 и Z1 и според запознати те са незначителни въпреки голямата разлика в конете и са по-скоро в ниските обороти отколкото във високите. За последното не съм сигурен , споделям само това което съм прочел тук и в офроуд форума, както и в руският хонда форум. Ако нямаш пари за тунинг , сменявай само леглата и си свиркай , че ще ти излезнат непредвидени разходи и ще ти се догади от разни специалисти. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #5 Отговорено 8 Април, 2014 Разлика в главите няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Величков 0 #6 Отговорено 8 Април, 2014 значи ако искам да си оправя клапаните да не търся друга глава. А да си оправя мойта с най малко мъки ще мина. А ако реша да вдигам мощността, работата става по-сложна и различна. Отивам си в раздел модфициране на стоковицата или Тунинга.Като стане за масло сигурно ще я разхвърлям, и смяната на ремъка тамън да се впише в ремонта. Благодарим за помоща. Надявям се да сме събрали малко инфо и за бъдещите собственици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #7 Отговорено 15 Април, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82434&hl=%2B%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%2B%D0%BD%D0%B0+%2B%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове