Jump to content
jimi

Въпрос - Гарнитура

Recommended Posts

Интересувам се, как мога да разбера колко дебела е гарнитура глава , за да знам в магазина какво да кажа. Питам във форума, защото колата е сгъстена и мисля, че тука има хора с опит -  д15 блок , д13 бутала и д16 глава. На самата гарнитура не пише нищо никъде. Виктор рейц предлагат само един модел за D16z6 - метална. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А форума,откъде да знае колко е дялната кратуната?

Или сглобяваш и мериш или сглобяваш и сменяш пак.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам , така взех колата, след разглобяването я пилнах колкото да се изчисти няма и 0.1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих оригинална за d16z6 метална, не усещам проблеми, карам само със super100 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е що със супер 100,след като на капака на резервоара ни пише 95....толкова да си я згъстил,че да има детонации ,да караш с 100,ма инак няма сми.колата върви по добре с 95

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерни компресия,дай база да разсъждаваме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се занимава чак с такива подробности, колата вече я карам 3 седмици само на ръчка и е добре, но тази вечер й дадох доста бой 3-4 пъти до 200 и ми се случи следната история - както си правя гонката (2-3 по точно без почивка) и свършва всичко и тръгвам каране градско, виждам , че леко стрелката тръгва да минава нормалната си позиция, веднага пуснах парното и спрях и кво да видя ...... съда за антифриза пълен, радиатора не го дърпа.

Няма симптоми на гарнитура :D не прекъсва , не загрява върви си нормално , просто ме интересува защо така не си взима сама течноста ?Възможно ли е филма да е в капачката, и заради нея да съм духнал предишната гарнитура ? Положението беше същото , съда пълен, радиатора празен.

 

Имам радиатор от ВТИ мога ли да му взема капачката за Д-серия ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И двата варианта ги има - както с капачка, така и с гарнитура. Симптомите за гарнитура не са непременно свързани с нещо много очевидно и зрелищно.

"...тръгвам каране градско" При градско?

А принудителното охлаждане работи ли? Кога да потрябва, ако не при градско каране...  

Ако стрелката мърда нагоре от обичайното само при движение с ниска скорост проверяваш първо това!

И при 10 пъти до 200 няма да ти потрябва, ако всичко е наред.

За капачката сам ще си отговориш, като я видиш. Зависи от кое VTI - на шестата ген. хеч нямаше капачка, там беше просто една тапа с отчекнат клапан и безмислен спор със собственика, че е наред и нищо и няма...

Ако си отворил капачката при загрята кола без последици - работата е ясна.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама колата на място не загрява след като й върнах течноста ...

 

капачката е от б18

 

кво ще охлади тая перка ,като течноста не се дърпа от разширителния съд ? Вече почти съм сигурен, че заради тая капачка духнах гарнитурата, днес ще я сменя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах предвид, че ако капачката е от другият донор (синята VTI)  - тя не става дори за сувенир, въпреки тогавашната реплика "нищо и няма"!

Точно с такава течността няма да се връща никога. Вече видях едни "леки" поражения на човек от "бандата" ..... от неработеща капачка.

 

Определяш какво да сложиш спрямо каква е гърловината на радиатора.  При единия вариант могат да се сложат и двата вида капачки, като в единия случай имаш само тапа на радиатор без никакво налягане, оттам и неработеща система! Ще има и въздух, както и некоректно сработващо принудително охлаждане... Незнам случая, явно 100-те метра са проблем или просто съм много страшен.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от синята (вти 6) нямам части. 

Сложих радиатор от ВТИ англичанка , тъй като капачката не пасва на д15, и работата стана, колата спря да прави проблем и не бара течноста. Съмненията за отново издухана гарнитура отпадат. Съмненията , че съм духнал старата гарнитура заради капачката остават !!! Извода е - сменяйте си от време на време капачките на радиаторите, защото заради 20лв да не набутаме 300 ( както стана при мене ).пп. Между другото при махането на радиатора (д15) капачката ми се разглоби в ръцете .... повече няма да коментираме от къде е проблема :D :D :D

 

пп.2 . Памо изкачай на пътя :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каних и се на тая капачка, така профилактично да я сменя ..ама не ми е правила такива грижи. Хубаво е, че си открил проблема. Сега точкаааа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото купе точно от капачка пострада, там случая беше тотална тапа към разширителния съд!

 

Памо изкачай на пътя :D

 

Нямаш проблем. Избирай някой проход, който знаеш наизуст. Ще ти дам две минути преднина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво да избираме прохода е до нас аз другаде ще ходя ..... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, отправяш ми някакви публични заявки във води, които не са моите – каране в права линия и нещо като завой към следващата... (което всъщност нарече проход) :)

1.6VTI падна няколко пъти от мен на това място и какво значение има това, като ми е все тая и не драгът ми носи заряд? Като искаш да показваш нещо – четеш ми пак горния пост, или идваш с нас край Пловдив.като се наканим да ходим. Не можеш да ми поставяш условия къде аз обичам да карам и се чувствам добре.

 

Освен това не му е мястото в такава тема, така че не се учудвай, ако я заключат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...