jimi 291 #1 Публикувано 2 Март, 2014 Интересувам се, как мога да разбера колко дебела е гарнитура глава , за да знам в магазина какво да кажа. Питам във форума, защото колата е сгъстена и мисля, че тука има хора с опит - д15 блок , д13 бутала и д16 глава. На самата гарнитура не пише нищо никъде. Виктор рейц предлагат само един модел за D16z6 - метална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 2 Март, 2014 А форума,откъде да знае колко е дялната кратуната? Или сглобяваш и мериш или сглобяваш и сменяш пак. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #3 Отговорено 2 Март, 2014 не знам , така взех колата, след разглобяването я пилнах колкото да се изчисти няма и 0.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #4 Отговорено 4 Март, 2014 сложих оригинална за d16z6 метална, не усещам проблеми, карам само със super100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #5 Отговорено 5 Март, 2014 е що със супер 100,след като на капака на резервоара ни пише 95....толкова да си я згъстил,че да има детонации ,да караш с 100,ма инак няма сми.колата върви по добре с 95 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 5 Март, 2014 Мерни компресия,дай база да разсъждаваме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #7 Отговорено 15 Март, 2014 Не ми се занимава чак с такива подробности, колата вече я карам 3 седмици само на ръчка и е добре, но тази вечер й дадох доста бой 3-4 пъти до 200 и ми се случи следната история - както си правя гонката (2-3 по точно без почивка) и свършва всичко и тръгвам каране градско, виждам , че леко стрелката тръгва да минава нормалната си позиция, веднага пуснах парното и спрях и кво да видя ...... съда за антифриза пълен, радиатора не го дърпа. Няма симптоми на гарнитура не прекъсва , не загрява върви си нормално , просто ме интересува защо така не си взима сама течноста ?Възможно ли е филма да е в капачката, и заради нея да съм духнал предишната гарнитура ? Положението беше същото , съда пълен, радиатора празен. Имам радиатор от ВТИ мога ли да му взема капачката за Д-серия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 15 Март, 2014 (Редактирано) И двата варианта ги има - както с капачка, така и с гарнитура. Симптомите за гарнитура не са непременно свързани с нещо много очевидно и зрелищно. "...тръгвам каране градско" При градско? А принудителното охлаждане работи ли? Кога да потрябва, ако не при градско каране... Ако стрелката мърда нагоре от обичайното само при движение с ниска скорост проверяваш първо това! И при 10 пъти до 200 няма да ти потрябва, ако всичко е наред. За капачката сам ще си отговориш, като я видиш. Зависи от кое VTI - на шестата ген. хеч нямаше капачка, там беше просто една тапа с отчекнат клапан и безмислен спор със собственика, че е наред и нищо и няма... Ако си отворил капачката при загрята кола без последици - работата е ясна. Редактирано 15 Март, 2014 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #9 Отговорено 16 Март, 2014 ама колата на място не загрява след като й върнах течноста ... капачката е от б18 кво ще охлади тая перка ,като течноста не се дърпа от разширителния съд ? Вече почти съм сигурен, че заради тая капачка духнах гарнитурата, днес ще я сменя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 20 Март, 2014 (Редактирано) Имах предвид, че ако капачката е от другият донор (синята VTI) - тя не става дори за сувенир, въпреки тогавашната реплика "нищо и няма"! Точно с такава течността няма да се връща никога. Вече видях едни "леки" поражения на човек от "бандата" ..... от неработеща капачка. Определяш какво да сложиш спрямо каква е гърловината на радиатора. При единия вариант могат да се сложат и двата вида капачки, като в единия случай имаш само тапа на радиатор без никакво налягане, оттам и неработеща система! Ще има и въздух, както и некоректно сработващо принудително охлаждане... Незнам случая, явно 100-те метра са проблем или просто съм много страшен. Редактирано 20 Март, 2014 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #11 Отговорено 21 Март, 2014 Аз от синята (вти 6) нямам части. Сложих радиатор от ВТИ англичанка , тъй като капачката не пасва на д15, и работата стана, колата спря да прави проблем и не бара течноста. Съмненията за отново издухана гарнитура отпадат. Съмненията , че съм духнал старата гарнитура заради капачката остават Извода е - сменяйте си от време на време капачките на радиаторите, защото заради 20лв да не набутаме 300 ( както стана при мене ).пп. Между другото при махането на радиатора (д15) капачката ми се разглоби в ръцете .... повече няма да коментираме от къде е проблема :D пп.2 . Памо изкачай на пътя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #12 Отговорено 21 Март, 2014 Каних и се на тая капачка, така профилактично да я сменя ..ама не ми е правила такива грижи. Хубаво е, че си открил проблема. Сега точкаааа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 21 Март, 2014 Другото купе точно от капачка пострада, там случая беше тотална тапа към разширителния съд! Памо изкачай на пътя Нямаш проблем. Избирай някой проход, който знаеш наизуст. Ще ти дам две минути преднина! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #14 Отговорено 21 Март, 2014 кво да избираме прохода е до нас аз другаде ще ходя ..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #15 Отговорено 22 Март, 2014 Окей, отправяш ми някакви публични заявки във води, които не са моите – каране в права линия и нещо като завой към следващата... (което всъщност нарече проход) 1.6VTI падна няколко пъти от мен на това място и какво значение има това, като ми е все тая и не драгът ми носи заряд? Като искаш да показваш нещо – четеш ми пак горния пост, или идваш с нас край Пловдив.като се наканим да ходим. Не можеш да ми поставяш условия къде аз обичам да карам и се чувствам добре. Освен това не му е мястото в такава тема, така че не се учудвай, ако я заключат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове