Jump to content
BLEIN MONO

Мнения за Honda Shuttle 98- 2,3 v-tec ES

Recommended Posts

Момчета няколко бързи въпроса:

Насочил съм се към закупуването на въпросния модел - шатъл след 98, 2,3 в-тек. Интересува ме динамиката, разхода - предимно извънградския, комфорта на пътуване - окачване, возия, шум в купето. Има ли слаби места или слабости за които да внимавам при купуването? Чета отзиви, които са доста хубави специално за моднатата първа генерация след 98-ма, но ми се иска да чуя обективни мнения от собственици!

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такова, но всеки ден го гледам паркирано до моето CR-V.

На колегата е - '98-а, автоматик. Прекрасен автобус.

Разхода е една идея по-голям от моя, т.е. около 10-11л/100 км. комбинирано.

Динамиката е учудващо добра за такъв автомобил.

Окачването е почти като моето - независимо, дабъл уишбоун отпред, и мултилинк отзад. Откакто го има (около 6 г.) е сменил само тампоните на горните предни носачи.

Друг проблем е спукан изпускателен колектор, не знам дали е хроничен за F23** двигателите.

Не съм чул да има други оплаквания.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такава. Колата е за удобно возене, не за бързо каране според мен(освен по магистрали).

Доволен съм като цяло. Колата е тромава (като я сравнявам с по-малките модели на хонда) главно заради автоматичните скорости (и големината де), не заради мотора. Окачването е много добро, обаче е висока и купето се накланя на завоите доста, не е за писта, но пък не признава дупки. Возията е уникална. Седалката на шофьора  не е опъната в лумбалната опора и е с една идея по-неудобна сравнени с по-новите генерации (усеща се на дълъг път).За другите не знам. Купето няма допълнителна шумоизолация, но е сравнително добре откъм шум. Над 120 се чува само вятъра, а под 120 само гумите ако мотора е тих. Като за 15-годишна кола е идеална просто - няма отлепени, счупени, намачкани или други детайли които да дразнят с шум. Пластмасите са "дървени", обаче са изключително здрави нямат чупене.

Няма слаби места откъм здравина и надежност. Дори скоростите да са износени(не счупени) ще изкарат поне 50-100 хил.км с по-честа смяна на маслото. Мотора е разтоварен и работи без вибрации във всички обороти. Ако генерацията и ролките са наред няма да го чуеш изобщо до към 3000об. Над 3000 оборота се чува само стържене (от ролките предполагам). Ако трака значи е за ремонт.

 Скоростите превключват плавно не се усещат.

  Мойта е ръждива цялата отдолу,не е изгнила.Отгоре няма грам ръжда.Явно си зависи къде е карана.

 Разхода: В София минимално съм я свалял на 12л/100км А95 с галене на педала. Сега съм на газ. В софия м/у 15 и 20л/100км газ. Извънградско до около 120км/час ще ти гори като по книжка 9/100 бензин и 10/100 газ. Със 150-160км/час ми гори 15 газ. За по-високи скорости не знам.

  Дразнещо слаби са фаровете, но с едниксенонови крушки заспиват (или кристални фарове).

  Като за размерите си е доста маневрена ( точно колкото акорда, защото е скосена).

 За 3 години съм сменил водния радиатор(беше изгнил с неоригинален ефтин към 200-300лв макс) , комплект преден носач(неоригинален ефтин до около100лв макс) с няколко малки тампончета по окачването и тампон на двигателя (към 100лв оригинален).

 Вие ми лагера в компресора на климатика откакто съм я купил и си я карам така.

 Допреди не  бях карал такава кола и не мога да дам сравнения (освен да я сравнявам със опел зафира което е излишно), но е изключително удобна и приятна за возене, шофиране, превоз на пътници и товаро-разтоварна дейност(предполагам и за теглене на ремарке и каравана), а става и за спане(изпробвано). Вкарвал съм хладилници, перални и голям диван вътре и съм затварял петата врата!

 Когато я купувах нямаше алтернатива откъм цена за такъв модел, мисля че и сега няма(може би заради по-вискоя разход на гориво)Дано съм ти бил полезен!

 Успех в избора!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от 2 години с Шатъл 99, 2.3 ЕС. Купих я на 115000 от Германия, навъртях 35000 досега.

Разход (бензин/газ, л/100км): градско - 15/17, извън 100-110 км/ч: 10.5/12, 120-130: 12/14, 150-160: 14/16. Желателно да сложиш качествена газова.

Двигател: задоволително пъргав като за 1600 кг кола

Автоматик: перфектен (макар и 4 степенен), има секунда замисляне при кикдаун, но с това се свиква след малко каране. Ако не му хванеш цаката или ти е притеснено при изпреварване , сваляш на Д3 и натискаш до дупка :-) Лоста е с много къс ход, трябва много леко да го местиш - конкретно от Д3 на Д4 има вероятност да отидеш директно на N.

Динамика: 50-100 км/ч - задоволителна, 80-120 - приемлива, над 120 - слаба

Крейсерска скорост: 110-120 / около 3-3200 оборота

Поведение: на хубав път - перфектно, в завои (Троянските села) 60-70 е границата на комфорта

Возия: Добра - главно заради голямото междуосие. В завои обаче клати.

Шум: над 130 е некомфортно (за мен)

Габарити: няколко см по-къс от Пасат комби :-). Осезаемо по дълъг от Зафира.

Комфорт: отлично. Аз съм 190 см, 115 кг, седя удобно на 1 и 2 ред. 3ти ред е комфортен и за големи хора, но тям няма отварящи се прозорци и е малко задушно. Шофьорската седалка се регулира по височина. Подлакътници на 1ви и 2ри ред. При европейските версии отпред липсва стойка за чаши - оригиналната е към 100 долара с доставката (през форума) Струва си. Иначе няма къде да си сложиш кафето. Скоростния лост горе на волана дава много свободно прстранство до теб. Особено удобно е ако шофираш сам и си с малко дете отзад. Климатика е слабичък за обема - трябва да го пуснеш на макс за да охлажда добре, но тогава на предните седалки става студено. Ако го намалиш - отзад е задушно. Назад дюзите са малко - има само под предните седалки и духа в краката на 2ри ред. Добро решение е да сложиш фолио . Ефекта е осезаем лятото (с качествено фолио обаче). Предните седалки са ми малко късички на бедрата, 2ри ред е перфектен. Седалките на 2ри ред не се свалят (7 места версията) . При 6 местния мисля че се свалят. Ако нямаш фирма да ползваш ДДС ти препоръчвам да вземеш 6 местен - хем комфорта на 2ри ред става перфектен, хем имаш и место за багаж ако сте 6 човека.

Поддръжка: Извън консумативите съм сменил: 1 датчик АБС, воден радиатор, тампони по задното окачване. Задницата се разскърца след интензивни 5000 км предимно второкласни пътища. Общо 12 тампона и труд ми излезе почти 800 лв. Предницата още е здрава. Хубави гуми от 140 лв. нагоре.

 

С три думи: мнооого добър автомобил :-) Препоръчвам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...