igniter 60 #1 Публикувано 23 Февруари, 2014 Да попитам дали някой е монтирал сам газов инжекцион на сивик 6-та с D14 двигател? Има ли някакви особенности при монтажа? Има ли смисъл от монтаж на ГИ с OBD2 (предимства, недостатъци ...)? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #2 Отговорено 23 Февруари, 2014 Нямам много опит с газовите, но в случая ОБД2 за диагностика на газовия компютър ли е или за връзка между газовия и бензиновия?Ако е второто, а и аз мисля, че е точно така, смисълът е никакъв, тъй като твоя бензинов компютър (ECU) не поддържа ОБД2 и следователно няма как да вържеш газовия към него през ОБД2. Но ако ГИ го има, не пречи. Ако само заради това ще дадеш повече пари за ГИ, няма смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #3 Отговорено 23 Февруари, 2014 (Редактирано) Второто ... става въпрос за OBD2 връзка между ECU-тата. Виждам че вече си пускал тема за издирване на OBD2 порта, и при мен голямо претърсване падна докато накрая намерих един 3 или 5 портов кабел (не си спомням точно), който предполагам е за диагностика. Дали с преходник от този 3/5 портов кабел към OBD2 може да се излъже, как мислиш? Редактирано 23 Февруари, 2014 от igniter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 24 Февруари, 2014 Забрави. Нещата са много по-сложни отколкото си мислиш. То само с преходник ако ставаше... По принцип в Европа колите след 2000 година са задължително с ОБД2. В Америка мисля няколко години по-рано го въвеждат. Доколко обаче е спазена някаква стандартизация между различните производители е друг въпрос. Преди тези години всеки производител си правеше собствен "стандарт". Няма никаква съвместимост между ОБД2 и тези собствени стандарти, включително и на Хонда. Така че твоето бензиново ECU няма никаква възможност да си говори с друго ECU по OBD2. Идеята на OBD2 e унификация и съвместимост между всички, целта на всеки производител е нищо да не е съвместимо с неговото, и те успешно си го прилагат това дори под шапката на OBD2. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #5 Отговорено 24 Февруари, 2014 при мене работи с OBD 2 на D14Z2 ( но хондата е 2000 година ... ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #6 Отговорено 24 Февруари, 2014 По въпроса за OBD2-то ... Хрумна ми да купя един такъв преходник и да го пробвам с OBD2 четец. Ако чете кодовете значи има вероятност ГИ с OBD2 да работи и с прехдника, нали така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 24 Февруари, 2014 Няма ГИ,който да работи с Хондов протокол. ГИ Работи с EOBD с 5 подпротокола: ISO 9141-2/14230 J1850 VPW/PWM CAN 15765 Хондовия от 2000-2002 прилича на ISO 9141-2,ама без 2-та.пидовете за fuel trim са на друг адрес и са обърнати като коефициент Някой ГИ обаче имат възможност за инвертиране и ги четат други не, След 2002 година в зависимост от страна производител протокола съвпада 99% и може да се ползва.Там разликата е в битове за индетификация 11 и 29,както и в скоростта на връзване . С 2 думи НЕ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #8 Отговорено 24 Февруари, 2014 Благодаря за детайлната информация. В случая съм пропуснал да уточна че сивика е от 97-ма година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #9 Отговорено 24 Февруари, 2014 Нагледно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #10 Отговорено 24 Февруари, 2014 Добре, нямам намерение да се вкарвам във филми с неочакван край, OBD2 играта отпада. Дайте все пак идея за някакъв сносен сет ГИ подходящ за сивик, и с някакви възможности за настройки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #11 Отговорено 24 Февруари, 2014 Сега ще чуеш кой кво си е сложил... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #12 Отговорено 24 Февруари, 2014 Хаха, за съжаление ще трябва Ама се надявам покрай спама някой да изпусне и малко полезно инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #13 Отговорено 24 Февруари, 2014 (Редактирано) Сега ще чуеш кой кво си е сложил... Ето да сефтосам.... На моята с D14A3 от 97-ма година имам Фобос 4 с най-евтината Рейл рейка 1.5 Ом-ова и изпарител от сорта на Томасето. Да чукна на дърво 34+ хил.км само два пъти сменяни филтри и два пъти реглаж на клапани (като реглажа е задължителен елемент). С подобен сетъп на Карината-ми рейката 3 Ом-ова си замина за има няма 4 хил.км Така че при тези евтини боклуци всичко е до късмет. Този мотор може да се направи май с всичкото бюджетно ГИ дето го има на пазара. Моя съвет за Фобоса би бил от гледната точка че системата вече е N-то поколение повечето проблеми са изчистени има много монтирани и доста хора могат да дадат инфо при настройките. Недостатъците са скъпия оригинален кабел за комуникация между лаптопа и ECU-то на ГИ-то. За този мотор претенции към изпарител-редуктора почти няма, така че това е благодатна кола за упражнение. А според мен си намери един INFOBOARD и си го бодни в буксата на ECU-то на колата, ще ти е доста по-полезно от комуникацията с ГИ-то. Само дето Инфобордажиите пак са изчезнали ми се струва а им е толкова готин борда. Редактирано 24 Февруари, 2014 от PESHO OT MARS 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #14 Отговорено 24 Февруари, 2014 Готин е инфоборда, но и аз чух, че пак са се покрили. Жалко, не вярвам да е поради липса на интерес. Извинявам се за спама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #15 Отговорено 1 Март, 2014 здр колега аз съм с въпросния сивик с ГИ някъв си Валтек Италиянски с Томасето изпарител ,до колкото разбрах газовата уредба взима импулса от бензиновите инжектори и го предава на гозовите ,не разбирам много, до сега е минала 10 000 км , никакви проблеми много добра работа на двигателя ,от към мощност да е изгубила 10 % но не се усеща на бензин разхода ми е 8,5 в града на газ повече от 8,8 не ми е дала ,бутилката ми е кръгла ,Ако си от Пловдив ще те закарам при кадърни хора които си разбират от работата казвам ти го не като реклама ,а като човек които ще ти спести много проблеми за напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #16 Отговорено 1 Март, 2014 Благодаря за инфото, за сега съм се спрял на Lovato с инжектори RAIL ROSSO. Не бързам с покупката на кита за да не се нахендря на нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #17 Отговорено 6 Април, 2014 (Редактирано) Накрая взех Europe GAS кит ... Ще ми е от полза ако някой е монтирал шланга за зареждане при капачката за резервоара и постне снимки. Редактирано 6 Април, 2014 от igniter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #18 Отговорено 31 Май, 2014 (Редактирано) Още един завършен проект! Ето го и монтажа на моят газов инжекцион ... За мое удивление в комплекта ми бяха изпратили маркуч ... да маркуч, но въпреки първоначалните ми резерви се оказа доста добро решение. Има твърда бяла сърцевина и яка външна оплетка. С него се работи изключително лесно. За стойката на изпарителя съм използвал леко модифицирана, обикновенна скоба за тръба, като ползвах готовите отвори с резба. Оказва се че има доста място за монтаж на шланга за зареждане, макар и да има някои особенности там. Охладителната течност за изпарителя взех от готов маркуч от отоплението на колекторите. За самата тороидална бутилка има готов отвор за маркучите и кабелите. Само трябва да се избие капачката с подходящ инструмент. Самата бутилка освен че е стегната с коларски болтове е залята отвсякъде с полиуретанова пяна и отгоре съм сложил лист фибран. Целта е ако има конденз да се намали до минимум и евентуално да пази бутилката при ПТП. Височината на бутилката е 180 мм, леко надстърча но е 38 л. Бутилката от 35 л е с височина 170 мм. евентуално за тези които предпочитат повече естетика и багажно място. Днес заредих до горе и събра някъде около 30 л. Забелязах се след като заредих задницата леко клекна и започна лекичко да лакатуши ... нормалното поведение при повечко багаж. Обмислям монтаж на задна стабилизираща щанга за намаляване на този ефект. В заключение искам да кажа, че повечето комплекти са правени за монтаж от хора и имат подходяща документация, просто трябва да се чете и да се следват инстукциите. На ентусиастите решили да си монтират сами ще кажа да не приемат за чиста монета всичко изписано относно на газовите инжекциони в интернет ами да намерят познат, който в действителност е монтирал има поглед върху нещата. Редактирано 31 Май, 2014 от igniter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #19 Отговорено 31 Май, 2014 Е хубаво а къде ти стоят нещата от дупката ? На мен аптечката,крика,ключа за гуми,триъгълника и жилетката са ми в тая дупка около бутилката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #20 Отговорено 31 Май, 2014 Както казват хората ... решаването на едни проблеми води до появата на други Другият вариант при мен беше цилиндрична бутилка, която не може да бъде премествана след монтажа, за разлика от гумата, крика, аптечката и т.н, които могат да бъдат скътани по всякакъв друг начин при повече багаж. Освен това тороидалната бутилка ми се вижда по-добро решение от към сигурност. Сега си търся чантичка за гумата а евентуално ако имам време може да се пусна по друг проект за багажник на тавана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове