Markony 2245 #1 Публикувано 12 Февруари, 2014 Спирачната течност не я пием и не я поглеждаме,но е хубаво да се сменя на 2-3 години.Номерцата са свързани с температурата на кипене,примерно 5 кипи при по-висока температура от 3.На капачката винаги пише с какво се кара.Ако няма същата на магазина може да се долее или смени с по-голямо номерче.Най-гадното свойство на сп.течност е нейната хигроскопичност.Поглъща влага и то до едно време,след това почва да си сменя цвета.ЗАщо?Влагата кара метални елементи да корозират,тази ръжда се вдига под формата на прах и се разтваря,там където има поток.На местата без движение се отлага като наклеп.Сигурен знак ,че се е напълнила с влага е цвета.Обикновенно системи на които не е сменяно сп.течност дълго време ,след смяна спират да работят.Наклепите и корозията някак са уплътнявали и след промивката хлабините стават големи.Следва смяна на всички по веригата. Съвет:сменяйте течност на всеки 2-3 години,да не сменяте железа накуп. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #2 Отговорено 12 Февруари, 2014 Здравейте,Markony много добра тема! Искам малко да я допълня.@Модераторите надявам се, че мога да споделям такава информация Ако се чудите как се сменя ето какво намерих:В Service Мanual на CRV 97-98-99-00, започва на страница 931 глава 19-7 -Bleeding. (На фиата е подщи същото )За по новичките има и видео - Клипчето П.П. Това е как се сменят накладките на - 2000 - Клипчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 12 Февруари, 2014 Аз моята я смених мързеливата, само горе в казанчето квото източих, и налях нова, ама ме гложди съвестта и мисля на пролет да я сменя цялата. Я да питам Маркони, когато ползвам метода на изсмукване, от кое колело е наи добре да почна от наи близкото или наи далечното. Метода на изсмукване..... правя така, една спринцовка 70 кубика закачам я с маркучле към пробката на сп.цил. горе преди тва съм източил старата и съм напълнил казанчето с нова, фащам един помагач да опъва спринцовката да праи вакум и аз развивам пробката и така изсмуквам до де се напълни спринцовката, после стягам изпразвам я и пак така докато вземе да излиза бистра течност, така на всички главини 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 12 Февруари, 2014 Това не е обезвъздушаване,а смяна на течност професионално.Иначе се обезвъздушава първо най-дългата система.Ама това за колите без АБС.С АБС,според мануала,че там магистралите са сложни,не знаеш ,коя е най дългата.Като сменяш,ако видиш парченца ръжда и голяма мътилка,ще трябва по-ячко чистене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 12 Февруари, 2014 Моята я сменихме,че абс-а беше останал в Италия Сега оня ден реших на един заледен паркинг да го пробвам чука яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #6 Отговорено 12 Февруари, 2014 Преди да сменяте флуида на по-старички коли, проверете внимателно магистралите, разклоненията към колелетата и маркучите за корозии и признаци на полу и цял разпад, че е много неприятно да смениш флуида и тъкмо се кефиш на подобреното спиране, той вземе, че хукне навън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #7 Отговорено 13 Февруари, 2014 Искам да ползвам темата, зада не отварям нова. Значи , когато кача 2ма души отзад при друсване ми светва АБС. Гася , паля и гасне...след известно време може да светне , но може и да не светне, Това е само когато се возят 2ма отзад. Никога него прави, ако се возят само отпред хора. Предполагам, че може би някой кабел на АБС , изолацията е заминала или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #8 Отговорено 13 Февруари, 2014 Като се оправи времето измий добре и огледай кабелите.По принцип изолацията е много добра,но може да си закачил нещо.Хубаво е буксите на датчиците да се пръснат с контактен спрей.Седят под мокета и от влагата,може да корозират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #9 Отговорено 14 Февруари, 2014 Прочети грешката с кламер и виж кой точно датчик дава ядове - така ще знаеш кой кабел да оглеждаш или ако се окаже прецакан - да сменяш. Имаше игра със съпротивлението, но не помня каква беше - май трябваше да е под 1500 ома при измерване, над тази стойност е тръгнал да си ходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове