kossta 4 #1 Публикувано 7 Февруари, 2014 Здравейте.въпросът ми е ако имам разбити биалетни лагери на коляновият вал колко километра мога да мина и колата да се счупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2 Отговорено 7 Февруари, 2014 Колега, "биалетни"-те лагери не ги мисли. Виж за биелните едва ли някой може да ти каже колко точно километра могат да изкарат. Зависи в какви напъни ще вкараш колата . При всички положения е най-добре при диагностициран такъв проблем да се предприеме ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 7 Февруари, 2014 Именно ... тя вече е счупена ... какво да чакаш повече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #4 Отговорено 7 Февруари, 2014 Ми спестява пари и за колянов вал......след като задава такива въпроси нищо чудно.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 7 Февруари, 2014 Коста,кава кола купи ти,разваляш статистиката .Няма отговор на въпроса ти и никой не може да ти отговори,освен шаман.Как се сети за тия лагери? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #6 Отговорено 7 Февруари, 2014 кой ти постави тая страшна диагноза с тия лагери? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #7 Отговорено 7 Февруари, 2014 Здравейте,нищо не разбирам от коли и се извинявам ако греша имена на части.Важното е ,че според мен имам проблем.Две години карам тоя модел и съм много доволен.За 40000 км. не съм пипнал нищо.Сега с новата пак е същата ХРВ 105 коня 2001г.4 врати ,но на двигателя звукът е друг.Като подам газ в началото се чува все едно не са ви регулирани клапаните всичко е ок ,за 1000км. не е похарчила и грам масло,работи перфектно.Клапаните ги регулираха,но звука си остана.На празен ход нищо не се чува ,като подадеш газ постепенно, звукът се чува и после в високите обороти изчезва.Казаха ми ,че биелните лагери са заминали и понеже в момента нямам пари за ремонт ви питам колко време мога да карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 7 Февруари, 2014 Ще се оправи колцата,ходил си на правилното място.Не препоръчвам изобщо да се кара така,но предполагам ,че и колегата ти го е казал.Говорете нещо за изплащане.Ремонта не е толкава скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #9 Отговорено 8 Февруари, 2014 Днес ходих и при други двама майстори и те ми казаха ,че ако са биелните лагери няма да мина 1000кл. в тва състояние.Колата до сега да е здала багажа. Явно ще я отварям от долу,но ако не са лагери...Единият каза ,че може да е някакъв болт....А на мене ми се струва че проблема ще е в разпределителния вал или там някъде.Ще се види като я разглобим.А иначе колата е слънце ,всичко работи перфектно ,вкл.и 4 по4 на 40 см. сняг.Жестока е.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 8 Февруари, 2014 И при 5 майстори да отидеш,се ще искат да отворят.Върни се при Омбре като събереш кинтите и не си прави експерименти с други сервизи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #11 Отговорено 9 Февруари, 2014 Там е работата приятелю,че другите майстори не искат да я отварят и ми казват да си я карам и съм в шах.Ще събера пари и ще я отворя отдолу да видя какво става и ще ви пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 9 Февруари, 2014 С лагер или бутален болт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #13 Отговорено 10 Февруари, 2014 Здравейте,днес отворихме двигателя от долу,при изричното против от майстор ДАРИ.Казвам името му,щото смятан,че така трябва и всеки който е ходил при майстор за лошо или добро трябва да спомене името му ,за да си направим сметка дали да ходим там или не.Той беше абсолютно против да правиме тази операция ,щото за него шума беше от бутален болт и само ще се набутам с пари.Аз обаче за моя яснота го помолих да направим тази операция щото друг майстор ,при две консултации ми каза ,че са биелни лагери и ако имам късмет да не е надран валът ще ми струва 250 лв.,а ако е надран отивам към 1300лв.Какво се оказа,биелните лагери се оказаха нови на първи ремонт,0.25 а основните ,нормални.Значи предишните,собственици са шлайфали вала , той изобщо не беше надран,и са сложили нови лагери и цялата операция която днес направихме беше напразна.Чукането си остана а Дари ми каза,че ако не ме дразни тоя шум докато е студен двигателя мога да си карам колата много дълго време.Извода е ,че ходете на консултация при повече майстори, и не се доверявайте на всеки,па макар и най добрия,всеки може да сгреши,и това е простено.Поздрави и казвайте имената на майсторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 10 Февруари, 2014 Чудесно,като знаеш какво е,.....вече знаеш какво те чака.Извадил си късмет със шлайфа,обикновено там се импровизира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове