Miroslav.Ivanov 0 #1 Публикувано 28 Януари, 2014 Здравейте колеги,Вчера взех едно Cr-v автоматик с десен волан. Малко след покупката разбира се, се появи проблем със скоростите. Колата е 2000 г. 2.0 147 коня. Докато беше студена нямаше проблеми, но след като я покарах спря да включва скоростите. Караш колата, започва да мига лампата на D и сякаш се изключва от скорост. На моменти поема леко, но сякаш превърта някъде, все едно няма сцепление между скоростите и каквото там предава движението към колелата. След като спра и я изключа за 5-10 мин, паля и отново зацепва - така 2-3 км. и проблема се повтаря. Та имате ли идея какво е - кутия, полуоски, някакви синхрнизатори и т.н. В момента е в сервиз, но ще я погледнат към края на седмицата и се надявам, ако имате някаква идея да споделите тук.Мерси много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 28 Януари, 2014 Съединител колега...:(/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miroslav.Ivanov 0 #3 Отговорено 28 Януари, 2014 (Редактирано) Автоматика има ли такова чудо - не е ли с някви турбини с масло? Редактирано 29 Януари, 2014 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 28 Януари, 2014 (Редактирано) Да погледнат първо нивото, и качевството на маслото.В какъв сервиз е - обикновен, или специализиран за автоматици?! От това зависи, колко професионално ще се отнесат към проблема.Нивото се мери на горещ двг, респективно ск.кутия, и на изгасен двигател. Смяната на маслото е скъпа. Ако искаш цялостна смяна, трябва 4 пъти да ти източат, и налеят 2.9 литра. Това означава, че ти трябват 12 л. масло. Маслото е САМО и ЕДИНСТВЕНО Honda ATF, за предпочитане от Мейн Дилър. Не си прави експерименти с друго масло. Цената е между 20 и 30 лв/литър.Ако нивото е ниско, нека първо ти долеят необходимото количество, пробват, какво се случва, и ако пак е така проблемът може и да не е в маслото. Ако не ще да тръгне още от 1-ва, проблемът може да е в хидросъединителя (торк-конвертор), многодисковите съединители в кутията, или соленоидите. Щом не ще да тръгва, когато е гореща, може да има проблем с контактите в някоя букса на управлението на кутията. Като им стане горещо да не дават контакт. Но пък казваш, че тръгва лека/полека, значи може и да не са соленоиди.Абе, като гледам, какво изписах, за теб ще е най-добре сервиза да е специализиран. Редактирано 28 Януари, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miroslav.Ivanov 0 #5 Отговорено 28 Януари, 2014 Мерси колега! Сервизът е специализиран по препоръка - в Мездра се намира. Колата я взех от Враца и до там успях да се добера. Казват, че много автоматици ги карат от София в Мездра при тия момци. Четох, че проблемът може да е от термостата - чувал ли си за тази версия? Пък и в багажника открих подхвърлен термостат - може да има връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 28 Януари, 2014 (Редактирано) За връзката термостат-автоматик не знам.Теоретично - автоматика е с охлаждане на маслото. Има една тръба, която минава през долното казанче на радиатора за охлаждане на антифриза (грубо казано). Така че ... може и да има връзка между съвестната работа на термостата, и съвестната работа на автоматика. Аз, и на двете ми CRV-та автомат съм карал с постоянно отворен термостат, и не съм имал проблем с автомата. Редактирано 29 Януари, 2014 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miroslav.Ivanov 0 #7 Отговорено 28 Януари, 2014 (Редактирано) Мерси колега. Ще пробваме с маслото и дано да се окаже това. Ще драсна като се установи проблема, за бъдещи референции, но дано на никой да не се случва. Редактирано 29 Януари, 2014 от Dragi4 Моля не цитирайте предходното мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #8 Отговорено 29 Януари, 2014 Щом мига D-to значи има грешка. Вместо да пробвваш с маслото, по-добре пробвай първо да прочетеш грешката, според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #9 Отговорено 29 Януари, 2014 Ако я изфорсираш има ли приплъзване? Ако има може да си заминават фрикционните пакети, ама така дистанционно не може много да се дава диагноза. Най-добре наистина прочетете грешката - трябвало е с това да се започне изобщо, както и с проверка на маслото - дали изглежда да е в добро състояние, на какво ниво е. И изобщо на автоматика се гледа маслото като цяло, то дава доста инфо за състоянието на нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #10 Отговорено 30 Януари, 2014 Според мен щом изобщо тръгваш и караш 2-3км проблемът ще е в охлаждането на маслото и съответно ако има някакъв датчик който отчита правилно или грешно че не се охлажда я кара да минава в авариен режим. Докато чакаме да изскочи зайчето дай повече инфо за колата, за колко я взе как я тества и т.н. Тия да не би да са сменили освен термостата и радиатора с обикновен, без охладителен щуцер за автомата? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miroslav.Ivanov 0 #11 Отговорено 3 Февруари, 2014 Най-накрая й дойде реда при доктора. Единствено давала грешка в датчика на оборотите на скоростната кутия (каквото и да е това). Търсили са някъде да вземат такъв датчик, но не са намерили. Някой има ли идея откъде да го намеря това чудо. Търсих в нета, има всякакви датчици, но такъв не открих.Мерси много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miroslav.Ivanov 0 #12 Отговорено 3 Февруари, 2014 (Редактирано) Според мен щом изобщо тръгваш и караш 2-3км проблемът ще е в охлаждането на маслото и съответно ако има някакъв датчик който отчита правилно или грешно че не се охлажда я кара да минава в авариен режим. Докато чакаме да изскочи зайчето дай повече инфо за колата, за колко я взе как я тества и т.н. Тия да не би да са сменили освен термостата и радиатора с обикновен, без охладителен щуцер за автомата? :D/>/>Колата я взех за 3400 лв. 2.0 147 коня, с кожен салон, без забележка отвън и поостаряла тапицерия с нужда от 100-150 лева работа по нея :)/>. Ходовата част е кукла - с нови пружини, амортисьори, биалетки и чисто нова генерация. Прегледах и всичко наистина е ново. А бе колата за тия пари на първо четене е супер, но явно имало защо :)/> Редактирано 3 Февруари, 2014 от Miroslav.Ivanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #13 Отговорено 3 Февруари, 2014 Помоли ги да ти кажат точно кода на грешката, за да видим кой е проблемния модул - при подобни симптоми като твоите в нета излиза проблем с TCC соленоида - torque converter clutch solenoid, но това нищо не означава - хвърляне на боб си е след като може директно да се прочете кода на грешката. Впрочем това можеш и сам да го направиш с един кламер като докопаш сервизния конектор долу в краката. Кажи грешката и ще ти кажем колко струва поправката Соленоидите по принцип не са драма, продават се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове