change 1 #1 Публикувано 23 Януари, 2014 Здравейте! Така го взех моето харви 4х4 105 к.с. със CVT вариатор.Като дам на задна има едно подскачане но ми прави впечетление ,че когато е добре загряла го няма или не го хващам чак толкова на D няма грижи освен едни вибрации при по рязко тръгване и когато спирам на стоп да речем докато съм си на D и когато скороста падне на 20 15 се получават но са по различни от при потеглянето и като спра тотално ги няма .Болен ще се разболея с таз мойта половинка ,мисля да я водя на доктор при OMBRE дори говорихме по тела но доста далечко ми идва аз съм от Шумен и ако няма кой да помогне в североизточна България ще се ходи до София .Благодаря предварително за каквото и да е инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 23 Януари, 2014 Отварях кутия,но за друг проблем.Общо взето при всички автоматици е закон преди да се пръсне кутия да се смени маслото."Подскачане" може и да се получава от карета и лагери по кардана.Автомата ,като обере луфтовете има удар,който може да усещаш като подскачане. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #3 Отговорено 23 Януари, 2014 сменено е маслото с каквото трябва дори и за него се консултирах купих го от бултрко софия преди 1 месец специално за свт кутия свт масло имаше леко подобрение относно тръгването и вибрациите бяха поизчезнали но наскоро пак са налице но това подскачане не е нормално леко ,а е и на тласаци не само моментно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 23 Януари, 2014 Значи си направил каквото можеш.Поразходи се по обявите ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #5 Отговорено 17 Февруари, 2014 Здравейте !Така, да кажа какво стана от там на сетне.Светна и чека не след дълго, паднаха и оборотите до 200 300 ходих на диагностика и човека ми каза карай я тази кола малко и на бензин натрупала много грешки.Изчисти той грешките пали гаси и тръгвай, да ама не оборотите ниски още малко и ще изгасне тресе не се кара.Върнах се и пак чека светна тресе таз кола абе не е добре,само да кажа с газов инж. е хондето ми.Чуди се тоз пишман майстор гледа бърка рови и накрая с една малка отверка пипна нещо и оборотити се нормализираха ,а викам си готово колко ти дължа 20 лв. а какво пипна за да имам все пак представа ,не го мисли каза карай ако има нещо ела пак.Тръгвам аз ама оборотите сега пък високи 900 1000 прибирам я в гаража казвам си абе по добре е сега .Сутринта паля и 2000 2500 оборота не падат и не падат загря мина на газ включи се перката но оборотите още по нагоре 3000,а тя е вариатор и не мога даже на скорост да включа, както и да е закарах я някак си до тоз калъф майстора и го питах какво пипна че сега пък са високи оборотите , човека разбутал настройката на дросела .Както и да е върна я пак на ниски обороти, казахме си чао ,изтрих му номера и от там на друг майстор слава богу кадърно излезе момчето Чека за късмет светна точно когато я закачи на неговият комп.грешката показа мисля че беше 0071 или 0061 не съм много сигурен ,не запомних по точно ,излезна ланда сонда .Намерих аз втора ръка ,че като разбрах новата колко е 500 лв. за малко и диабет да хвана,сложих я сам излезна си работеща всичко перфектно. На следващият ден карам си ама нещо не е както трябва ,хоп не след дълго и чека пак светна.Отивам при момчето закачи я пак гледа, чуди се и накрая смъкна ламарината пред колекторните тръби ,аз я смъквах когато сменях ланда сондата и видях ,че има пукнатини но като незнам че е важно не му и казах.Цялата генерация доло ,заварки на три места ама хубави от там сваляне на дросела невероятно почистване на стъпковото или както се казва ,дросел клапата стана като нова вътре беше леш ,зглобяване на всичко от там на газаджията , напълно нова настройка на газовата и край колата мърка и вървенето и разхода са прекрасни,та от там и на задна няма го онова ритане или подскачане ,явно колата си е имала тези съввкупностни проблеми и самият аз се учудвам наистина колко плавно потегля без значение на каква позиция и вече знам колко е важно всичко да работи в норми.Поздрави и дано съм бил полезен с нещо от това което ми се случи на мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 17 Февруари, 2014 Късмет си извадил Леко и безаварийно да си го караш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 17 Февруари, 2014 То хубаво ма ритането стана ли ясно от какво е било.Предполагам,че при включване на задна,с натисната спирачка...двигателя се е опитвал да гасне и тогава мотора за п.ход рязко е отварял.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #8 Отговорено 18 Февруари, 2014 Може би да със сигурност е бил проблема в оборотите като цяло ,а аз в къв филм щях да вляза кутии ремонти .Сега като се замисля добре ,че ми се е скапала тотално ланда сондата ,че да разнищим всичко и то от зад напред.Факт е ,че сега след вкарване на автомобила в нормален режим на работа , съответно и на всички датчици и тем подобни , разбирам как е трябвало да се държи и наистина какво удоволствие е да се кара с вариаторна кутия.Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samy 1 #9 Отговорено 6 Януари, 2015 Здравейте! карам от четри години HR-V 105hp автомат, навъртях му седемдесет хиляди, от две години го търкалям в Англия. За колегата с вибрациите при потегляне ако не си разбрал че темата е доста стара, е стартов съеденител. Сменял съм го, ако желаеш ифо пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #10 Отговорено 19 Януари, 2015 (Редактирано) Да колега , вече е сменен този пусти му стартов съединител и между другото имам масло ATF Z1 което не ми е нужно 4 л. понеже купих първо него и после си взех CVT масло .На някой с подходяща кутия ще му свърши по добра работа.Да ми пише на лични който има нужда от такова ,голяма промоция ще одари Редактирано 19 Януари, 2015 от change Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #11 Отговорено 19 Януари, 2015 Колега, защо го смени? При старите ти постове уж всичко беше наред. Във времето ли се появи някакъв проблем и какъв беше? Знаеш ли на колко км. ти е кутията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #12 Отговорено 20 Януари, 2015 По принцип да всичко си ми е наред вече , но имах друга тема в която бях писал за странните вибрации при потегляне ,просто отговорих тук защото колегата Samy е пуснал мнение .Относно километрите показва 186 хил. а дали са реални ........ и накрая така го купих хондето с едно притрисане при потегляне и след година каране и мненния дойде и смяната на този съединител .Преди това сваляне на кардани чудесии масла на диф.на кутия и т.н. Та от там ми остана и това масло за което писах по горе понеже не е за моята кутия. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове