Izverg 458 #1 Публикувано 18 Януари, 2014 (Редактирано) Колеги, спъва ме тука един маркуч на смукател д16у8. Не знам точно къде да го върна. Стария ми смукател беше д16з6 и не е точно същия. Става въпроз за този маркуч от снимката: Като го запуша и колата гасне. Знам, че трябва да е вързан към канистера но директно ли трябва да е? Аз смъкнах от д16з6 това от снимката: от него към канистера. Проблема е, че като е вързан така колата работи на много ниски обороти. Развил съм до край болта на дросела и пак, същата работа. Правилно ли е не е ли, не знам и ако може някой да ми каже? Редактирано 18 Януари, 2014 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 19 Януари, 2014 Колеги ако го вържа към тази кутия ? А маркуча над него към този соленоида Видях в интернет връзката по този начин но не знам дали е правилна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #3 Отговорено 19 Януари, 2014 Вързах го с черния соленоид от д16з6. Интересното е че, когато е студена работи на ниски обороти (300-400) а като се затопли почват да се вдигат и дори минават 1100 оборота. Дали това е защото използвам стъпковото моторче от д16з6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 19 Януари, 2014 Това е маркуча за PCV Клапан... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #5 Отговорено 21 Януари, 2014 (Редактирано) Проблем ми прави сега единствено когато е студена и се опитам да я запаля направо си гасне на свободен ход. Не държи високи обороти когато е студена, както е по принцип. Загрее ли се стабилизират и колата си върви добре но и отнема 15-20 мин. да загрее само.... Помагайте, че така не може да се кара, махна ли си крака от газта и гасне веднага. Не е от болчето на дросела, защото него като го развия и загрее държи над 1100 оборота а завито си държи нормални обороти! Значи проблема е само при студен двигател. Това да не би да е от някой температурен датчик? Защо не държи високи обороти при старт? Редактирано 21 Януари, 2014 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #6 Отговорено 23 Януари, 2014 (Редактирано) Колеги, смених стъпковото моторче (IACV) с друго (работещо) и същата работа... Отново не ми държи обороти при студен двигател. Все си мислех, че то ми правеше мизерии... Направо се изчерпах от към идеи. Ето по какъв начин гo вързах аз: 1 e EVAP клапан, взех го от д16з6 смукателя. 2 е канистера с червен цвят линията я свързах с картерната вентилация. Монтирах и температурният датчик по същият начин, като тук: Дросела ми е от B16B. Map sensor-а ми е от д16з6, ако има някакво значение. Сега започвам да си мисля, че IAT датчика който монтирах може да се е повредил. Вие виждате ли нещо нередно? Приемам всякакви предложения! Поздрави Редактирано 23 Януари, 2014 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #7 Отговорено 23 Януари, 2014 Проблема е отстранен! Може да заключите темата, за въпроси на ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #8 Отговорено 25 Януари, 2014 Проблема е отстранен! Може да заключите темата, за въпроси на ЛС.Колега, не се прави така!Нали затова е форума, да се споделя, и тези теми се слагат тук за да може друг след това с подобен проблем да потърси и намери решение.Не е оферта всеки, който се интересува да ти пише ЛС!След 2-3 години може изобщо да не видиш, че някой ти е писал, а ако стои тук решението, ще си го има. Мен лично не ме интересува, въпросът е принципен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Houselect 0 #9 Отговорено 8 Септември, 2016 И какво бе решението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове