Jump to content
Izverg

Вакум проблем при д16у8

Recommended Posts

Колеги, спъва ме тука един маркуч на смукател д16у8. Не знам точно къде да го върна. Стария ми смукател беше д16з6 и не е точно същия. Става въпроз за този маркуч от снимката:

Публикувано изображение

Като го запуша и колата гасне.

Знам, че трябва да е вързан към канистера но директно ли трябва да е? Аз смъкнах от д16з6 това от снимката:

Публикувано изображение

от него към канистера. Проблема е, че като е вързан така колата работи на много ниски обороти. Развил съм до край болта на дросела и пак, същата работа. Правилно ли е не е ли, не знам и ако може някой да ми каже?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако го вържа към тази кутия ?

Публикувано изображение

А маркуча над него към този соленоида

Публикувано изображение

Видях в интернет връзката по този начин но не знам дали е правилна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вързах го с черния соленоид от д16з6. Интересното е че, когато е студена работи на ниски обороти (300-400) а като се затопли почват да се вдигат и дори минават 1100 оборота. Дали това е защото използвам стъпковото моторче от д16з6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ми прави сега единствено когато е студена и се опитам да я запаля направо си гасне на свободен ход. Не държи високи обороти когато е студена, както е по принцип. Загрее ли се стабилизират и колата си върви добре но и отнема 15-20 мин. да загрее само.... Помагайте, че така не може да се кара, махна ли си крака от газта и гасне веднага. Не е от болчето на дросела, защото него като го развия и загрее държи над 1100 оборота а завито си държи нормални обороти! Значи проблема е само при студен двигател. Това да не би да е от някой температурен датчик? Защо не държи високи обороти при старт?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, смених стъпковото моторче (IACV) с друго (работещо) и същата работа... Отново не ми държи обороти при студен двигател. Все си мислех, че то ми правеше мизерии... Направо се изчерпах от към идеи. Ето по какъв начин гo вързах аз:

Публикувано изображение

1 e EVAP клапан, взех го от д16з6 смукателя.

2 е канистера

с червен цвят линията я свързах с картерната вентилация.

Монтирах и температурният датчик по същият начин, като тук:

Публикувано изображение

Дросела ми е от B16B. Map sensor-а ми е от д16з6, ако има някакво значение. Сега започвам да си мисля, че IAT датчика който монтирах може да се е повредил. Вие виждате ли нещо нередно? Приемам всякакви предложения!

 

Поздрави

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен! Може да заключите темата, за въпроси на ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен! Може да заключите темата, за въпроси на ЛС.

Колега, не се прави така!Нали затова е форума, да се споделя, и тези теми се слагат тук за да може друг след това с подобен проблем да потърси и намери решение.Не е оферта всеки, който се интересува да ти пише ЛС!След 2-3 години може изобщо да не видиш, че някой ти е писал, а ако стои тук решението, ще си го има. Мен лично не ме интересува, въпросът е принципен.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...