paruchev 15 #1 Публикувано 2 Януари, 2014 Здравейте притежавам Хонда Црв първата генерация с фейслифта, броните са в цвета на купето. От Бултрако днес ми казаха, че според тях халогени от Хонд ЦР-В 2005-а година щели да паснат на Хонда от първата генерация. Та искам да се допитам до вас дали някой е пробвал. Гледам ги по снимките и двата модела халогени са кръгли, верно стъкалцата им са различно, но ако размера пасва не виждам проблем. Просто не мога да си намеря по моргите халогени за първата генерация. Дайте малко акъл ако можете. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2 Отговорено 2 Януари, 2014 Не знам дали ще станат, обаче си мисля ,че кръгли халогенни при 2-ра генерация, са само изпълнението с дизеловия двигател. И те не са напълно кръгли, а малко като елипса, та ме съмнява да станат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 3 Януари, 2014 Здравей колега. Аз имам хонда ср-в 2005г. с кръглите халогени. Ако искаш мога да ти премеря диаметъра на халогените, ако това ще ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #4 Отговорено 3 Януари, 2014 Жив и здрав да си колега, много ще ти бъда благодарен ако можеш да ми помогнеш с тези размери, ще чакам отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #5 Отговорено 4 Януари, 2014 (Редактирано) Както ти казах, са леко елипсовидни и скосени-отпред от бронята,към съответния калник.Иначе ориентировъчните размери,които не са съвсем точни /измерих ги сега както са монтирани на колата/ но да придобиеш представа са: височина- около 12-13 см. и широчина- около 16см.Ако някой има свалени да ги измери и каже точните размери.Ето как изглежда на 2-ра ген.http://www.intercar3...SsqiymFAgQhU%3DЕто как изглежда и на 1-ва ген.http://www.intercar3000.com/?q=EG7hXnQ9vz1oS%2B2rjfyCdLtQop6yo1lQwbqq3Lf7Q0MxJj1PHjFgE9rjnwL0j6ASbV0puZRyBdQ%3D Редактирано 4 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #6 Отговорено 4 Януари, 2014 И още нещо, виж пост #414 от тук и прецени дали ще стане това което си намислил.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=103231&p=2385734#post2385734 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #7 Отговорено 4 Януари, 2014 Здравей колега paruchev. Току що премерих моите халогени. Наистина са елипсовидни,но размерите са различни от размерите на колегата Emicha1.Моите са с размери: ширина 12см, височина 10см. Това са размери мерени пред бронята, а самите халогени са монтирани зад нея и са малко по-големи.Ако те интересува нещо друго, с удоволствие бих помогнал.Лека вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #8 Отговорено 5 Януари, 2014 Някой може ли да ми каже какви крушки трябва да сложа за да получа такъв цвят на предните светлини като от клипа, моля ако можете посочете марка и модел, че съм много зле с тия неща: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #9 Отговорено 5 Януари, 2014 (Редактирано) На мен ми прилича на ксенон. Цвета за да е леко син трябва да са 5к крушките.А вече по темата ето линк към офроуд форума за тема със схема и монтаж на халогени на ЦРВ. Оказва се, че халогените от Мицубиши L200 са точно като за нас и нови струват 89лв бройката ---> http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=107930 Редактирано 5 Януари, 2014 от no1else Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverSnow 1 #10 Отговорено 4 Февруари, 2014 Здравейте, Предварително се извинявам за повтаряне на коментара, но може ли някой да препоръча електротехник за поставяне на халогенки на CRV - II, '06 г. за София (може и Пазарджик по изключение)? Предварително благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #11 Отговорено 25 Ноември, 2014 Привет! Използвам темата да попитам има ли някакъв чалъм при свалянето на халогена ... става въпрос за OEM халогени на CR-V първа генерация. Като разхлабвам на 3-4 оборота крепежния болт в горната част и опитвам при лек наклон напред и с поклащане да навдигна и извадя фара ... ама на - не излиза. Няк'ви препоръки?!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #12 Отговорено 25 Ноември, 2014 Ти свали ли предната броня? държат се на 4-и болта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #13 Отговорено 26 Ноември, 2014 Погрешно съм се изразил ... не искам да свалям целия фар а искам само да си сменя крушката. Предполагам, че това е начина но може с времето да са се заклинили двете жлебчета в долния край ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #14 Отговорено 26 Ноември, 2014 Като сменях крушки на халогените не можах да стигна до фасунгите без да сваля цялата броня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #15 Отговорено 26 Ноември, 2014 Не искам да мисля, че японеца е заложил такъв мазохизъм ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzocho 1 #16 Отговорено 27 Ноември, 2014 ... и няма логика в това да сваляш цялата броня за да смениш крушка! След викане на неволята това, което намерих е след 10.30-та минута в това видео ... вижда се конструкцията на фара и как би трябвало да стане http://www.youtube.com/watch?v=DmYeHITXU0w Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове