Silvergreen 3 #1 Публикувано 25 Декември, 2013 Здравейте колеги и честита коледа.От известно време имам леки проблеми с първото палене, когато е по -студеничко, припалва или пък пали на ниски обороти след 3-4 сек.ги вдига, пробвах и с припомпване на газта, но няма никакъв ефект. Предполагам, че дюзите са за чистене. Колата се кара на газ от 3 години, лично аз зимата си я карам на бензин, тъй като я имам от година. Според вас... дали ще са дюзи? Интересува ме също и как се свалят, изглежда ми лесно, но все пак предпочитам някой, който го е правил да ми разясни.Второто, което много ме дразни е увисналата пасажерска врата. Четох доста идеи из темите,за крикове и т.н. , но ми се иска да стане както трябва. Никъде не успях да намеря съвети за 6-та, имаше главно за 5-та и 4-та.Благодаря предварително и весели празници на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koc_D15B2 66 #2 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) Здравей, по въпроса за газовия проблем, лично мое мнение - откарай я на газаджия, по възможност дилър на марката газова с която си. Не изглежда толкова сериозен проблема поне по твоето описание, може и някой филтър или мембрани по изпарителя да са заминали. За увисналата врата, оправял съм такава, но на друга марка кола преди години. Проблема там беше в износените панти и понеже не ми се занимаваше да търся нови, реших проблема с подлагане на шайби докато вратата не се вдигна и върна на исканото от мен място. Мой съвет - смени си пантите ако е от тях, защото и варианта с шайбите върши работа, но е малко побългарено Поздрави Редактирано 28 Декември, 2013 от Koc_D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #3 Отговорено 28 Декември, 2013 Колега, аз имам в предвид бензиновите инжектори. На газ няма проблем колата.Относно това за вратата, бях чел някъде за подлагане на шайби, но мен главно ме интересува как става при Сивик 6-та, т.е. дали трябва да се маха калника или нищо подобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #4 Отговорено 28 Декември, 2013 Колега,Честита коледа и от мен. По проблема с паленето, според мен е до настройка на газовата, защото има вариант когато сместа на газ не е добра, бензиновия компютър да взима данни за сместа и съответно да я прави по-бедна или по-богата. Много хора не вярват в това, но моята лично имаше подобен проблем и се оправи. Също така пробвай да я покаваш повече време само на бензин. Ти казваш, че зимата си я караш на бензин, но това дали означава, че постоянно я караш или само я палиш?Относно вратата има вариант за рециклиране на пантите ако е от това, но сигурно по-добре е с нови панти. Аз на другата кола извадих щифта на пантите, наварих с телоподаващо и после на шмиргел се запили, за да влезе плътно в пантата. Това реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #5 Отговорено 28 Декември, 2013 Ами аз говоря, че при работа на бензин ги прави тези неща. Тя винаги пали на бензин, Защото е с газов инжекцион . Относно карането през зимата, карам си я само на бензин дори няма газ в бутилката. Колега това с вратата на 6-та ген. ли си го правил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #6 Отговорено 28 Декември, 2013 Да, на 6та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #7 Отговорено 28 Декември, 2013 Има ли значение на коя генерация Хонда се побългаряват врати?!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #8 Отговорено 28 Декември, 2013 Ами незнам дали на всички трябва да се сваля калника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #9 Отговорено 28 Декември, 2013 Значи казваш, да сваля скапаната врата, преди това трябва да смъкна калника?На коя генерация това?!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) Когато имам инжектори за чистене ги чистя в ултразвукова вана със симулатор на импулси и циклично прокарване на течност. Играчка е, но върши чудесна работа и винаги тръгват. п.п. Разбира се не моите, карам на бензин, мазохизъм, какво да се прави... Редактирано 28 Декември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crunch 0 #11 Отговорено 29 Декември, 2013 Това с увисналата врата не го разбрах .. подскажете какво да правя, че и аз имам същия проблем ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #12 Отговорено 29 Декември, 2013 Значи казваш, да сваля скапаната врата, преди това трябва да смъкна калника? На коя генерация това?!? Според това, на 4 ген. , аз затова питам дали и на 6-та е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #13 Отговорено 29 Декември, 2013 Здравей колега.Проблема с вратата се решава много лесно.Правил съм го на 5-та хечбек,но мисля че и на 6-та ще е същото.Развърташ болтовете на пантите,избиваш щифтовете откачаш цялата врата.След това наваряваш болтовете с електрожен или оксижен,изпилваш ги на шмиргел и по обратния ред си сглобяваш вратата.Няма нищо сложно.Само трябва някой да ти придържа вратата,защото сам ще ти е по трудно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #14 Отговорено 1 Януари, 2014 (Редактирано) По добрият вариант не е ли нови щифтове на струг .Или поне щом наварявате старите да се минат след това на струг.Това с шмиргела ми се вижда много несериозно,но знае ли човек. Редактирано 1 Януари, 2014 от Soichiroo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #15 Отговорено 2 Януари, 2014 По добрият вариант не е ли нови щифтове на струг .Или поне щом наварявате старите да се минат след това на струг.Това с шмиргела ми се вижда много несериозно,но знае ли човек.Със сигурност нови или престъргани на струг ще са по добре от наварените,но това с шмиргела става по бързо и лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #16 Отговорено 14 Януари, 2014 (Редактирано) Аз преди мислех да взимам панти от някоя морга (ако ми продадат разбира се), но мислейки логично, това с щифтоветв май си е по-собрия вариант.. А принцип няма ли някакъв по-лесен вариант за чистене на инжектори и кога точно се разбира, че са за чистене? Гасне ли колата, не върви ли? Дали само проблема на колегата създал темата е признак? Редактирано 14 Януари, 2014 от jikencio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shebo 3 #17 Отговорено 16 Януари, 2014 чистенето на инжекторите става ли с високо налягане въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #18 Отговорено 25 Януари, 2014 За инжекторите става най-добре във вана на ултразвук а за вратата най-евтиния ремонт, който съм правил на ЦРХ 1 ген развиваш болтовете на пантите откъм купето дето се закрепят. Трябва втори човек да повдигне вратата притягаш болтовете и си готов... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #19 Отговорено 10 Юли, 2016 (Редактирано) За да не отварям нова тема някой ще ми каже ли техническите характеристики на инжекторите за д14а8? Редактирано 10 Юли, 2016 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове