igoana 1 #1 Публикувано 18 Декември, 2013 Здравейте колеги, въпроса ми е следния: Карам Б16А2 VTI 5 Седан и имам мощна музичка в колата но алтернаторчето не смогва , има ли варянт да сложа по мощен алтрнатор от друга хонда който да пасне . Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatt 0 #2 Отговорено 18 Декември, 2013 Здравейте колеги, въпроса ми е следния: Карам Б16А2 VTI 5 Седан и имам мощна музичка в колата но алтернаторчето не смогва , има ли варянт да сложа по мощен алтрнатор от друга хонда който да пасне . Благодаря предварително Смени си акумолатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #3 Отговорено 18 Декември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, въпроса ми е следния: Карам Б16А2 VTI 5 Седан и имам мощна музичка в колата но алтернаторчето не смогва , има ли варянт да сложа по мощен алтрнатор от друга хонда който да пасне . Благодаря предварително Смени си акумолатора за съжаление това не стига,зареждането ми пада до 10.40v твърде слаб е мисля около 45 Ампера. А трябва да е поне 80 Редактирано 18 Декември, 2013 от igoana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #4 Отговорено 19 Декември, 2013 Защо трябва да е 80А за 45Аh акомулатор?Каква музика имаш като ампераж?На сивика си има 2-ри акомулатор в багажника55 Ач.със нормално динамо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 19 Декември, 2013 Алтернатора е някъде около киловат-как така не ти насмага на музиката!Сложи си или голям акумулатор или голям кондензатор до ампа да не събаря токовете като удари тъпана! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatt 0 #6 Отговорено 19 Декември, 2013 Колега аз съм с 15-ка Херц доста сериозен говорите и с сони експолд уселвател + 6 говоритела и 2 пиштялки акумолатора е 45 ампера и нямам проблем колата ми е д16у3 Според мен алтернатора не ти е в час Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #7 Отговорено 20 Декември, 2013 Благодаря на всички за съветите но ми трябва по мощен алтернатор, отдавна съм в джаза и познавам проблема . Говорим за приблизително 200А консумация ,затова моля кажете откакво мога да сложа по як алтернатор който да пасне без да преправям.Или пък кой може да ми направи окачване на един мой такъв но от немска кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 20 Декември, 2013 200 ампера за усилвател си е страшна мощност кола,би ли споделил ако не е тайна модела на усилвателя .Моя в бридж е 2 х200 вата и има 30 ампера бушон,твоя амп трябва да е бахти звяра с тез 200 ампера консумация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #9 Отговорено 21 Декември, 2013 http://amp-performance.de/697-Helix-Dark-Blue-1000-2.html Ето колеги, това е едното но има и друго http://amp-performance.de/767-Audio-System-Twister-F2-500-MKIII.html И проблема е наличен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #10 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) Колеги, никой ли не може да помогне ? :(/> и в прочем имал съм грешка, алтернатора е бил 70 ампера което значи че ми трябва 120 и на горе ампера Редактирано 28 Декември, 2013 от igoana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #11 Отговорено 28 Декември, 2013 Ами бих помогнал,но това ако си го монтирал в колата трябва да си доста луд.Имам предвид от към децибели и обем в Сивика.Освен ако не си решил да го раздуваш.Та измери ми комсумация на цялата система с тест диск на 100 Хц и на 1кхц,с усилване преди да пръснеш стъклото/тъпанчетата.Очаквам около 43-45 ампера.Мога да произведа алтернатор за Сивик до към 200 ампера,но няма смисъл,както сам ще се убедиш като усилиш.По принцип при аудио сетъп над 100А се сменя и инсталация,защото независимо,че си пуснал 16 или 25 квадрата към усилвателя си,масата купе/алтернатор е 10 квадрата.Много по тънкана иде да си сложиш втори акомулатор в близост до усилвателя ,както съм направил аз.Останалото са пълни глупости и не ме убеждавай в противното,защото съм правил шампионски коли.Натоварването на системата е пиково..демек за 2-3 5 мин и в останалото време си ползваш 20-25 ампера,което го давам като пример,защото едвам се търпи....после теква кръв от ушите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #12 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) Колега благодаря за съвета но: не съм тук за да споря и обеждавам, просто искам по мощен алтернатор.Ако можеш помогни, благодаря за разбирането :rolleyes:/> и все пак за да не остана не разбран ще поясня на кратко което мисля е достатачно показателно без да меря. Захранващ кабел 50 кв. маса към купето и към стъпалата съответно 35кв. и 50 кв. симптоми по време на експлоатация : зареждането пада до 10,40 в.прекъсване основно на моностъпалото над определено нивоа на още по високо прекъсва и другото стъпало, да не споменавам премигването на фаровете и таблото, дори предръпва леко колата, като всичко това се случва над 3000 оборота Редактирано 28 Декември, 2013 от igoana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #13 Отговорено 29 Декември, 2013 Чудесно .. и мен не ми се спори на пияна глава.Измери тока ,дай ми задание и номер на алтернатора си и ще ти пратя оферта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #14 Отговорено 29 Декември, 2013 А относно втори акумулатор пробвах но се разрежда с времето и явно не оспява да се въстанови, съответно пак достигам до първия вариянт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #15 Отговорено 29 Декември, 2013 Здравейте колеги, реших проблема с един 130 амперов от немски произход. Нещата вече са други , под 12.70В не пада и нищо не прекъсва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове