Siddd 1 #1 Публикувано 16 Декември, 2013 (Редактирано) Добър вечер колеги! От както стана студено колата ми се мъчи при палене сутрин а понякога и пали чак от втория път. Не и е сменяван горивния филтъл и мисля ,че оттам идва проблема. А пък и преди половин час се случи нещо странно: прибирах се към вкъщи и когато подавах гас колата не искаше да върви и с голям зор тръгнах... дали горивния филтър се е задръстил или е някъв друг проблем ,как смятате ? Колата е Civic 7 gen 2002г. само на бензин няма гас. Също искам да попитам колегите с такива коли колко оборота държат когато е студена? Мойта държи 1400-1500 като е студена и малко ми е странно .. Благодаря Ви :)/> Редактирано 16 Декември, 2013 от Даянчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 16 Декември, 2013 на студен мотор 1400-1500 об.минзагрял 850-900 об.мин тва е нормалното за мотора не се шашкаи а относно проблема ти пробваи първи 4 броя нови свещи точно за твоя мотор, въздушен филтър и наи накрая горивен,дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #3 Отговорено 17 Декември, 2013 (Редактирано) И моята (само че е 6-та хеч) като стане по-студенко леко се чуди дали да пали, но винаги пали. За да не се мъчи много давам контакт веднъж, след като цъкне бенз. помпа връщам ключа и давам пак контакт, като цъкне пак - паля, доста по-лесно се случват нещата.Свещи смених преди 2 седмици, разлика никъква, поне аз не усетих. При мен също се случва странно от време на време, след известно време каране по инерция и подаване на гас се чува нещо странно (сякъш се дави и прекъсва) и не тръгва.. 1-2 сек. и тръгва.Та си мисля че е от бензиновия филтър, и моя и твоя проблем.. Редактирано 17 Декември, 2013 от www.spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #4 Отговорено 17 Декември, 2013 Колеги благодаря ви за отговорите!Днес отиде при майстора ,когато се разбере какъв е проблема ще пиша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #5 Отговорено 21 Декември, 2013 Майстора смени свещите и ми каза , че колата нямала горивен филтър а цетка , което ми е малко странно... Сега колата пали но оня ден пак ми прекъсна. Някакви идеи от къде може да идва проблема ? Мисля да я закарам на диагностика да видим дали ще покаже нещо там.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 21 Декември, 2013 Смени си майстора, че този те пуща по пързалката за горивния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 21 Декември, 2013 Наистина смени майстора.Проблема може да е елементарен ,но може и да не е.Най добре една диагностика за Хонда с живи данни да се прецени как работи мотора.Със сигурност не е горивния филтър,но той все пак се сменя профилактично.П.П. Защо всеки се хваща за свещите?Даже да има прекъсване от тях,проблема никога не е в тях.Горене на масло,богата горивна смес,износени маслообирачи,цапат свещите и наистина започват да не работят коректно,но като ги смениш,само отлагаш решението на проблема.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #8 Отговорено 22 Декември, 2013 Май наистина трябва да сменя "майстора" .. А някой може ли да ми каже къде точно се намира този горивен филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове