Jump to content
Siddd

интересен проблем

Recommended Posts

Добър вечер колеги! От както стана студено колата ми се мъчи при палене сутрин а понякога и пали чак от втория път. Не и е сменяван горивния филтъл и мисля ,че оттам идва проблема. А пък и преди половин час се случи нещо странно: прибирах се към вкъщи и когато подавах гас колата не искаше да върви и с голям зор тръгнах... дали горивния филтър се е задръстил или е някъв друг проблем ,как смятате ? Колата е Civic 7 gen 2002г. само на бензин няма гас. Също искам да попитам колегите с такива коли колко оборота държат когато е студена? Мойта държи 1400-1500 като е студена и малко ми е странно .. Благодаря Ви :)/>

Редактирано от Даянчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студен мотор 1400-1500 об.минзагрял 850-900 об.мин тва е нормалното за мотора не се шашкаи а относно проблема ти пробваи първи 4 броя нови свещи точно за твоя мотор, въздушен филтър и наи накрая горивен,дано съм бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята (само че е 6-та хеч) като стане по-студенко леко се чуди дали да пали, но винаги пали. За да не се мъчи много давам контакт веднъж, след като цъкне бенз. помпа връщам ключа и давам пак контакт, като цъкне пак - паля, доста по-лесно се случват нещата.Свещи смених преди 2 седмици, разлика никъква, поне аз не усетих. При мен също се случва странно от време на време, след известно време каране по инерция и подаване на гас се чува нещо странно (сякъш се дави и прекъсва) и не тръгва.. 1-2 сек. и тръгва.Та си мисля че е от бензиновия филтър, и моя и твоя проблем..

Редактирано от www.spirit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за отговорите!Днес отиде при майстора ,когато се разбере какъв е проблема ще пиша...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора смени свещите и ми каза , че колата нямала горивен филтър а цетка , което ми е малко странно... Сега колата пали но оня ден пак ми прекъсна. Някакви идеи от къде може да идва проблема ? Мисля да я закарам на диагностика да видим дали ще покаже нещо там..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си майстора, че този те пуща по пързалката за горивния филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина смени майстора.Проблема може да е елементарен ,но може и да не е.Най добре една диагностика за Хонда с живи данни да се прецени как работи мотора.Със сигурност не е горивния филтър,но той все пак се сменя профилактично.П.П. Защо всеки се хваща за свещите?Даже да има прекъсване от тях,проблема никога не е в тях.Горене на масло,богата горивна смес,износени маслообирачи,цапат свещите и наистина започват да не работят коректно,но като ги смениш,само отлагаш решението на проблема....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина трябва да сменя "майстора" .. А някой може ли да ми каже къде точно се намира този горивен филтър Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...