viktorche 0 #1 Публикувано 9 Декември, 2013 Здравейте на всички! Събота се сдобих със Сивик 94' д13б2 и дотук открих два проблема , както съм написал в заглавието, колата няма парно и държи високи обороти при загрял двигател. Парното се появава много вяло,от време на време и през повечето време духа студено. Пробвах да обезвъздушавам, но според мен проблема не е от там. Другото, което днес забелязах е, че в охладителната система се появи пяна??(когато я купувах я нямаше ) и може и от това да е проблема. Пипах двата маркуча на парното само единия беше топъл... Другия проблем, не знам дали е свързан с охладителната течност или просто стъпковото моторче е за смяна/почистване ако е възможно. Да добавя, че не е през цялото време на високи обороти ами когато му скимне Та това са ми питанията, някой има ли представа какво и къде трябва да се направи? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 9 Декември, 2013 "...Пипах двата маркуча на парното само единия беше топъл..."Как според теб ще имаш парно при това положение?Бутни кранчето на отворено с ръка, щом връзката с таблото я няма!Ако има въздух в антифриза, оборотите ще са така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktorche 0 #3 Отговорено 9 Декември, 2013 Казвам, че съм ги пипал за да не ми кажат , да проверя маркучите Иначе от купето си се върти кранчето , като го бутна в най-лява позиция плъзгача, почва да духа още по-студено Въздух се опитах да обезвъздуша, на студен двигател , парното на макс, радиатор отворен и напълнен догоре с антифриз и също така пробката отвих, но през нея не излезе въздух само антифриз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #4 Отговорено 9 Декември, 2013 По принцип се появява пяна когато има масло в охлаждащата течност или се слага добавка за запушване на теч. Второто може да запуши и радиатора на парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 9 Декември, 2013 Казвам, че съм ги пипал за да не ми кажат , да проверя маркучите ;)/> Иначе от купето си се върти кранчето , като го бутна в най-лява позиция плъзгача, почва да духа още по-студено :)/> Въздух се опитах да обезвъздуша, на студен двигател , парното на макс, радиатор отворен и напълнен догоре с антифриз и също така пробката отвих, но през нея не излезе въздух само антифриз...Нещо не четеш или не разбираш...Щом едното водно съединение към / от / радиатора за парното не е топъл, какво парно търсиш???Може и радиатора да е затиснат.За обезвъздушаването трябва да прочетеш - има писано!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 9 Декември, 2013 Колцата май е омагьосвана нещо.Извади двата мъркуча на парното и вкарай в единия край маркуч с чушмяна вода да видиш проходимостта на радиатора на парното.Възможно да има утайки или прах за запушване на течове.Вариант за износена водна помпа,макар 1е малко вероятно.Може да има запушване,наслояване на котлен камък из маркучите,блок,глава...Доста варианти има.Не трябва да има пяна в антифриза.Ако не е слагана добавка за запушване,може гарнитурата на главата да е тръгнала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktorche 0 #7 Отговорено 10 Декември, 2013 Малко инфо от днес. Цял ден се занимавах с машината, както каза единия колега надух с маркуча и вода от чешмата, радиатора на парното. Нямаше проблеми с това. После направих една две промивки на цялата система и накрая и сложих чисто антифриз, но за съжаление парно не идва. Днес и двата маркуча на парното бяха топли, дори по едно време при промиването задържа почти горещ въздух в купето, но после ... уви. Нещо не може да се обезвъздуши ли или постоянно смуче въздух от някъде, не я знам. Давайте предположения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 10 Декември, 2013 Прави теста за изгорели газове в охлаждането, защото работата отива на изгоряла гарнитура на главата! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktorche 0 #9 Отговорено 11 Декември, 2013 Ъпдейт и от днес. Обезвъздушавах половин час и имам напредък с парното, духа малко топло и после изстива пак. Като държа на високи обороти двигателя, парното си духа направо обещаващо . Още - оборотите паднаха на нормални нива (колко точно трябва да са по принцип, някой знае ли?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 456 #10 Отговорено 15 Декември, 2013 (Редактирано) Около 800-850 оборота. Все пак направи ли теста за изгорели газове в охладителната течност, както те е посъветвал d1ma. Ако бавно ти загрява двигателя то има вероятност да не ти затваря термостата напълно. Крана на парното в двигателния отсек трябва да е към купето(тоест към седалките), за да е отворен. Но ако не ти затравя добре тогава поне малко ще ти е топъл долния маркуч. Ако добре затваря, недей чака да е топъл, като горния! Може да прегледаш дали са навързани маркучите правилно, като гледаш схемата от мануала(ръководството има го в форума). При мен имаше нещо подобно, може да погледнеш темата -> линк Редактирано 15 Декември, 2013 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #11 Отговорено 15 Декември, 2013 Колега според мен, както казваш, че на високи обороти идва парно ми говори за термостат, както спомена горе колегата. Но се загледай и за гарнитурата на главата. Успех ти пожелавам и сподели какво е станало, че и мен ме чака скоро тоя филм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове