zixin 94 #1 Публикувано 5 Декември, 2013 Не съм сигуен дали и е тук мястото на тази тема но всепак я пускам тук. Да ме изминява екипа на форума ако има нещо. От както започна да става студено сутрин двигателчето ми не иска да рабо както трябва. При първото палене (сутрин рано или ако не е палена от няколко часа) когато е студено се случва следното, паля и след 2 секунди загасва после пак паля но този път с леко натиснат педал на гаста и всичко е точно, когато искам да я изфорсилам леко се тресе сякаш си на много тежка предавка при пускане на педала сущо се тресе. След като покарам малко загася я и след 5 минути пак паля и пали толкова бързо че се чак стартера се изненадва. Другото проблемче е когато си карам из града и спра на някой светофар понякога оборотите или не се държат на 800 а си подава сама до към 1100 и падат на 600 или падат на много ниски и се чудиш дали ще сезасне. Ако някой колега знае от какво може да е да сподели моля в понеделник ще сменам свежи защото са много зле и те имат бая нагар което също не е нормално но според мен не е само от тях за да си подава компютъра сам гас. Мислих че може да е ламбда сондата или нещо по инжекциона защото на втори цилиндър свеща е най зле направо е ужасна което показва че няма добро изгаряне. И последно нещо да отбележа. Не ми гори масло, няма странни пушеци кабелите на свещите ми са нови въздушният филтър е на 600 километра (мислих че може да е от стария защото беше толкова зле че светлина не минаваше през него а предишният собственик каза че го с сменял преди 4000 км.) абе от към консумативи всичко си е точно. Смених 4 бензиностанции за да видя дали не е от бензина, защото нали при нас доливат и водичка да има от всичко по-малко. Добавки за чистене взимах и все същото. Вчера почистих свещите с шкурка с надеждата поне до понеделник да е по-добре но сутринта пак си го имаше същото гаснене и тресене. Мерси предварително. И дано можете да ми помогнете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 6 Декември, 2013 Първо смени свещите с нови и регулирай клапаните! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1009 #3 Отговорено 7 Декември, 2013 Предният собственик може да го е сменял наистина и да не те е излъгал.В София ако караш всеки ден , въздушният филтър за 4-5 месеца става черен.Иначе виж си свещите , сменял ли си капачка и палец , реглаж клапани ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #4 Отговорено 9 Декември, 2013 Капачката и палеца дори не знам в какво състояние са, не се сетих да ги погледна и тях. Свещите скоро ще са при мен. А клапаните ми са си за регулаж според мен защото доста потраква, но нямам микрометър с който да измервам луфта. Мерси за помощта колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 10 Декември, 2013 Много трудно се правят клапаните с микрометър.Моля те ,потърси помощ при някой майстор или сервиз,където знаят какво е Хонда.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #6 Отговорено 11 Декември, 2013 Аз да не отварям нова тема, мисля да споделя как е при мен положението, защото е сходно с това на колегата. При температура около -5 градуса, в момента когато запали колата започва да работи на много ниски обороти (не на 3 цилиндъра защото си работи равномерно) , след около 3-4 сек. , оборотите се вдигат и всичко нататък си е ОК.При около -8 градуса обаче , препалва и когато пусна ключа загасва.Притеснява ме , че на -15 може и въобще да не запаля. Според Вас на какво може да се дължи това? Пролетта чистих IACV, колата се кара и на газ, но зимата само на бензин. Мисля , че няма как да е от свещи, кабели и т.н. защото на газ щях да го усещам това.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 11 Декември, 2013 Миамото е твоя човек!Пиши му едно лично да ти види колцата,преди да ви е затрупал снега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #8 Отговорено 12 Декември, 2013 Колеги вчера се захбанах и сложих едно удължение гъвкава връзна която от едната страна е направена така че да обхване гилтъра и да всепак да има място да си смуче той въздух и я направих под формата на U оато в долната част на това U се слага едка пластмасова кутия, там въздухът се затопля и въпреки че на бензина му харесва студения въздух тази топлина му идва доста добре. Общо взето направих нещо подобно на оригиналния въздуховод на 5-та генерация, а ако някой колега пита защо не съм сложил оригиналния просто не го намерих . Но всепак мерси много колеги припомнихте ми колко много неща имам да подменя и да подобря колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове