GS= 84 #1 Публикувано 26 Ноември, 2013 Здравейте, от вчера забелязах, че колата не пали на бензин, когато е студена. Незнам на студеното време ли се дължи или не. На Газ пали без проблем, а запали ли на газ без проблем я прехвърлям на бензин и работи! След като е палила веднъж - пали и на бензин! На какво може да се дължи това? П.п.Елементарни причини като липса на бензин или дали се чува помпата - не е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 26 Ноември, 2013 Налягане на помпа,задръстена дюза,филтър,релето на газовата как изключва дюзата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #3 Отговорено 27 Ноември, 2013 (Редактирано) Ако е дюзата или помпата - защо колата си върви на бензин веднъж запалена ли е? Горивният филтър е минал 500 км на бензин - сменен е преди 2 месеца .. Мисля, че проблема е електирески някъде, но не съм запознат какво може да е. Иначе като дам контакт си свети чек лампата - съответно изгасва след нз колко секунди .. и .. вътря стартера, и все едно на празно върти - дори няма признаци да опита за запали. Редактирано 27 Ноември, 2013 от GS= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #4 Отговорено 2 Декември, 2013 (Редактирано) Днес забелязах, че като я обърна на бензин и прекъсва - както и, че свети ЧЕК лампата. Явто работи в някакъв авариен режим или нещо подобно. Ако някой може да предположи причина - нека каже. Съшо препоръка къде мога да проверя каква е грешката, която дава - тъй като ако е скъпа цената - ше си я търся сам без помощта на комп.. Редактирано 2 Декември, 2013 от GS= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #5 Отговорено 2 Декември, 2013 То и без това не ти трябва комп... , колата се диагностицира сама:http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htmТрябва ти 1 кламер.Само не помня, дали на твоята кола е както на линка, т.е. мига "енджин чека", или мигаше лампа на самото ECU.п.п. Буксата, която даваш "на късо", може да изглежда по-различно от тази в линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #6 Отговорено 2 Декември, 2013 Благодаря! Ще го пробвам.. дано има резултат. Моля колегите, които са го правили да опишат/покажат коя точно букса да барам на Д15-ката, 5 генерация хеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #7 Отговорено 2 Декември, 2013 http://honda-tech.com/showthread.php?t=1901557 Тук есе вижда как става проверката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #8 Отговорено 3 Декември, 2013 А какво се случва като пали на бензин? Запали веднага и изгасне ли? Аз бих откачил клемата на акумулатора за известно време и бих я покарал 2 3 дни на бензин само. Поне мойта така се оправи след като почти една година я карах и палех само на газ... Но виж за чека незнам. Само предлагам, може да не съм прав... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #9 Отговорено 7 Декември, 2013 Ако не е палена - неиска и да чуе да запали на бензин.. паля на газ, обръщам на бензин и ако не изгасне, то работи супер неравномерно(незнам на колко цилиндъра трака, но се стресе цялата кола). Светва и ЧЕК-а. Опитах я когато беше добре загряла да я обърна на бензин и работеше добре, вървеше си прилично и чека не светна Само загадки ми прави напоследък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 7 Декември, 2013 Проверка на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
цаката 1 #11 Отговорено 8 Декември, 2013 здравейте аз имам същия проблем и мисля че това стана след като смених комутатора на делкото но не съм сигурен иначе симптомите са едно към едно ако някой по запознат може да изкаже мнение ще съм благодарен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #12 Отговорено 27 Декември, 2013 (Редактирано) Колата даваше грешка 16 - Fuel Injectors. Реших да изолирам копчето на газовата, което всъщност прекъсва тока към инжекторите - и колата си заработи на бензин без проблеми! Тоест проблема се оказа от копчето на газовата уредба! Редактирано 27 Декември, 2013 от GS= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikos 1 #13 Отговорено 2 Май, 2015 (Редактирано) Колеги искам да съживя темата с въпрос към автора й.Имам същият проблем като теб (сутрин 1-ви цилиндър не работи на бензин (вадих му кабела) като го прави по-често студена.На газ този проблем не съществува.Онзи ден и топла ми го направи същия проблем).Какво направих - откачих клемата на акумулатора и всичко стана ток.Дава ми грешка 16 като при теб.Като карам на бензин и превключа на газ чек не светва,но в момента в който върна от газ на бензин светва веднага (на предишната ми кола (същата на газ) правеше обратното),като тази грешка 16 си ми е постоянно активна като карам на газ.Можеш ли да ми обесниш какво направи с копчето на газта(моята е ловато) накратко за да го пробвам?Другото което е,че като карам много време на бензин на ръчка и релето на помпата се нагрява и като изгася колата трябва да чакам 3-5 минути за да се оправи релето и да мога да я запаля.Отново на газ проблем няма.Колата ми е Rover 216 с D16A8 двигателя.Благодаря *В момента няма проблеми след като свалих клемата,но съм сигурен че отново ще се появят. Редактирано 2 Май, 2015 от nikos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове