Jump to content
Hristo_Yordanow

Проблем с д15б2 ...

Recommended Posts

Здравейте колеги !

 

И така ... Преди около два месеца взех един сивик 5 та хечбек с двигателче д15б2 ... При покупката беше с проблем ! - Издухана гарнитура на глава ....

Взех го и започна филма ... :) Така или иначе беше с издухана гарнитура и реших да го отворя да видя другите неща как са :)

След отварянето главата веднага замина в "КОРТЕКС" Варна за шлаиф и замерване ... След подробен оглед на бутала и блок смених само сигменти и черупковите лагери ...

Взех главата, вече изшлайфана и смених вложките ... смукателни изпускателни ..... И започнах сглобяването ..... монтирах главата (със старите болтове) и затворих след това смених термостата (при покупката ми казаха, че той се бил прецакал не отворил и така дигнала темп. и духнала гарнитурата) .... взех от "резервната" термостат проверих го дали отваря ( по български - в кофата с гореща вода ), смених гарнитури тук таме ... ремаци ролки филтри масла и всичко останало ... и я изкарах от "бокса" вече на собствен ход ....

Две седмици и 3.5 к км. по късно (преди три дни) качвам се сутринта и паля ще се прибирам... но незнайно защо при самото запалване изпуши за секунди гъст сив пушек .... и толкова ... масло антифриз всичко беше наред .... прибрах се по живо по здраво ... разтъпках я вечерта.... без никакви проблеми ..

На другата сутрин (преди два дни) паля сутринта и тръгвам по задачи ..... след около 10 мин. ми направи впечатление, че започна да вдига температура .... спрях изчаках да поизстине и погледнах антифриза ... и го допълних 1/2 липсваше ... запалих аз и пак този сив гъст пушек, но този път не спря ... след 1 мин работа на място, същата процедура гася и ще преглеждам какво се случва под капака .... антифриза го беше изсмукала всичкия, и го беше набутала при маслото (маслото беше започнало да побелява) .... и така помощ от приятел и сега е пред нас ..

 

Някакви идеи какво може да се е случило ?!

Благодаря предварително !

 

Поздрави Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти издухала гарнитурата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я караи с пребито масло че пак ще сменяш лагери ще блокираш мотора земаите само хубави гарнитури на ЕЛРИНГ, поздрави и отваряи по скоро мотора и го оправяи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ти е жалко,пак на масата.всичко се върти около повърхнините на мотор/глава и гарнитура.Нещо си забравил или пропуснал.Може да не е стегната гарнитурата добре.Много често ми се случва.Марката на гарнитурата няма значение...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Естествено, че няма да я подкарам така след като го забелязах и не съм я палил дори :) Утре ще я отварям пак ... някакви идеи каква евентуално е причината да издуха гарнитурата ... Мисля да взема нови болтове за главата имам един т.н. майстор който ми каза, че има вероятност болтовете да са отслабнали и след този шлаиф да е отнето повече, а не само да се направи едно леко почистване (когато за първи път свалих глава имаше индикация, че преди това е носена на ремонт) и по тази причина болтовете можело да не хващат добре, опирали на дъното на техните легла ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачисти главата(шлайф) и блока ако има остатъци от гарнитурата.Болтовете държат,по добре виж където се навиват в отворите дали няма мръсотия.Няма смисъл според мен от нови.Гарнитура метална и стягаш по мануала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти хвани болта,трябва да ти е изпилена до край след белязката на главата,ама това няма как да стане.Всичко идва от не качествена гарнитура и наскоро и от качеството на антифриза .Сложи си желязна гарнитура,внимателно си изчисти и блока от старата гарнитура без да го нараняваш ,недей да бързаш.УспехПубликувано изображение/>.Между другото има съща тема ,потърси я ,ако искаш пиши му на пича какво стана с неговата кола и така ,нали сме от една черга ,трябва да се помага.Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за русенско купенце,пича вече летиПубликувано изображение/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата :)

 

Преди няколко дни реших да отворя гръдния кош и да започна байпаса ... , благодаря на колегите който се отзоваха и дадаха своето мнение и бяха прави гарнитурата беше издухана !

Обаче има едно голямо НО ... но гарнитурата беше издухана между 2 ри и 3 ти цилиндър , в следствие на язвичка .... Публикувано изображение

и така прекратих операцията и се чудех какво да я правя ....

Днес вече реших, че ще търся блок и ще сменям блока .... та въпроса ми е някой от вас знае ли читави майстори за проверка на блок ..т.е. (кривини, язви и т.н.) из Варна

И каква ще ми е разликата ако при слагането на новия блок и сложа и буталцата от "старата" д13б2 ..

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блок не се сменя заради язва.Можеш да го прикитваш с течен метал или да му пуснеш един шлайф и на него.Забравяш за металната гарнитура и слагаш обикновена.СЛед 2 дена си в движение....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И проблема е решен ;-) Направих това което даде като идея колегата Markony.... И хондичката е в движение от две седмици! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...