Hristo_Yordanow 2 #1 Публикувано 24 Ноември, 2013 Здравейте колеги ! И така ... Преди около два месеца взех един сивик 5 та хечбек с двигателче д15б2 ... При покупката беше с проблем ! - Издухана гарнитура на глава .... Взех го и започна филма ... Така или иначе беше с издухана гарнитура и реших да го отворя да видя другите неща как са След отварянето главата веднага замина в "КОРТЕКС" Варна за шлаиф и замерване ... След подробен оглед на бутала и блок смених само сигменти и черупковите лагери ... Взех главата, вече изшлайфана и смених вложките ... смукателни изпускателни ..... И започнах сглобяването ..... монтирах главата (със старите болтове) и затворих след това смених термостата (при покупката ми казаха, че той се бил прецакал не отворил и така дигнала темп. и духнала гарнитурата) .... взех от "резервната" термостат проверих го дали отваря ( по български - в кофата с гореща вода ), смених гарнитури тук таме ... ремаци ролки филтри масла и всичко останало ... и я изкарах от "бокса" вече на собствен ход .... Две седмици и 3.5 к км. по късно (преди три дни) качвам се сутринта и паля ще се прибирам... но незнайно защо при самото запалване изпуши за секунди гъст сив пушек .... и толкова ... масло антифриз всичко беше наред .... прибрах се по живо по здраво ... разтъпках я вечерта.... без никакви проблеми .. На другата сутрин (преди два дни) паля сутринта и тръгвам по задачи ..... след около 10 мин. ми направи впечатление, че започна да вдига температура .... спрях изчаках да поизстине и погледнах антифриза ... и го допълних 1/2 липсваше ... запалих аз и пак този сив гъст пушек, но този път не спря ... след 1 мин работа на място, същата процедура гася и ще преглеждам какво се случва под капака .... антифриза го беше изсмукала всичкия, и го беше набутала при маслото (маслото беше започнало да побелява) .... и така помощ от приятел и сега е пред нас .. Някакви идеи какво може да се е случило ?! Благодаря предварително ! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #2 Отговорено 24 Ноември, 2013 Пак ти издухала гарнитурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #3 Отговорено 24 Ноември, 2013 не я караи с пребито масло че пак ще сменяш лагери ще блокираш мотора земаите само хубави гарнитури на ЕЛРИНГ, поздрави и отваряи по скоро мотора и го оправяи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 24 Ноември, 2013 Колкото и да ти е жалко,пак на масата.всичко се върти около повърхнините на мотор/глава и гарнитура.Нещо си забравил или пропуснал.Може да не е стегната гарнитурата добре.Много често ми се случва.Марката на гарнитурата няма значение... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo_Yordanow 2 #5 Отговорено 24 Ноември, 2013 Естествено, че няма да я подкарам така след като го забелязах и не съм я палил дори Утре ще я отварям пак ... някакви идеи каква евентуално е причината да издуха гарнитурата ... Мисля да взема нови болтове за главата имам един т.н. майстор който ми каза, че има вероятност болтовете да са отслабнали и след този шлаиф да е отнето повече, а не само да се направи едно леко почистване (когато за първи път свалих глава имаше индикация, че преди това е носена на ремонт) и по тази причина болтовете можело да не хващат добре, опирали на дъното на техните легла ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 24 Ноември, 2013 Зачисти главата(шлайф) и блока ако има остатъци от гарнитурата.Болтовете държат,по добре виж където се навиват в отворите дали няма мръсотия.Няма смисъл според мен от нови.Гарнитура метална и стягаш по мануала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #7 Отговорено 24 Ноември, 2013 Да не ти хвани болта,трябва да ти е изпилена до край след белязката на главата,ама това няма как да стане.Всичко идва от не качествена гарнитура и наскоро и от качеството на антифриза .Сложи си желязна гарнитура,внимателно си изчисти и блока от старата гарнитура без да го нараняваш ,недей да бързаш.Успех/>.Между другото има съща тема ,потърси я ,ако искаш пиши му на пича какво стана с неговата кола и така ,нали сме от една черга ,трябва да се помага./> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #8 Отговорено 24 Ноември, 2013 Темата е за русенско купенце,пича вече лети/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo_Yordanow 2 #9 Отговорено 18 Декември, 2013 Да повдигна малко темата Преди няколко дни реших да отворя гръдния кош и да започна байпаса ... , благодаря на колегите който се отзоваха и дадаха своето мнение и бяха прави гарнитурата беше издухана ! Обаче има едно голямо НО ... но гарнитурата беше издухана между 2 ри и 3 ти цилиндър , в следствие на язвичка .... и така прекратих операцията и се чудех какво да я правя .... Днес вече реших, че ще търся блок и ще сменям блока .... та въпроса ми е някой от вас знае ли читави майстори за проверка на блок ..т.е. (кривини, язви и т.н.) из Варна И каква ще ми е разликата ако при слагането на новия блок и сложа и буталцата от "старата" д13б2 .. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 18 Декември, 2013 Блок не се сменя заради язва.Можеш да го прикитваш с течен метал или да му пуснеш един шлайф и на него.Забравяш за металната гарнитура и слагаш обикновена.СЛед 2 дена си в движение.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo_Yordanow 2 #11 Отговорено 7 Януари, 2014 И проблема е решен ;-) Направих това което даде като идея колегата Markony.... И хондичката е в движение от две седмици! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове