Jump to content
alman

Странен проблем с ХарвиЗ

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ми се случи странен проблем. Карах жената до едно място и там с нея чакахме около 10 мин в колата. Радиото работеше, всичко нормално. Като тръгнах да паля, угаснаха всички лампи на таблото, радиото спря, въобще тока изчезна. Отворих капака и размърдах минуса на акумулатора. Завъртам ключа всичко точно. Тръгнах и се прибрах, но по пътя установих 2 промени. 1 Празния ход е доста нисък ...така по слух около 5-600 оборота, даже има моменти аха да загасне. 2 Не работи автоматиката на шофьорското стъкло. Трябва да задържам копчето зада се движи, а не както преди да го натисна и то само да се свали или качи до край. Може ли някой бушон да е заминал?. Стегнах минуса до край, но пак стои хлабав и можеш с леко усилие да завъртиш клемата. Дайте идея - да слагам ли някаква пластина да удебеля диаметъра на контактора на акумулатора? Виждал съм изпълнения с навита рапидка, но това не ми харесва.. Между другото вчера давах ток на един колега, дали това не е причина? Имам волт-метър в колата и ми показва зареждане както и преди около 14.4-5 волта. Мерси предварително за отговорите.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата ти проблема са в следствие на загуба на памет .. тоест като е паднала клемата паметта се е занулила , вдигни и свали шофиорският прозорец в двете крайни положения и ще се оправи .за празният ход си имаше обучение но незнам как точно беше , не съм сигурен дали няма да се обучи и сам .Аз като смених акомулатора смених и клемите (универсални медни ) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за помощта, това с прозореца го направих още като пристигнах - не помогна....може би трябва няколко пъти да се повтори? Относно ниските обороти, ще го пробвам утре...наистина колата работи повече от 10 минути пред блока, но аз си правех експерименти, а и радио, вентилатор работеше....пусках фарове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си клемите - както те е посъветвал колегата .Ако пъпката на акумулатора е повредена - възстановяват ги на Сливница , след Раковски , посока Лъвов Мост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето на съклото се задържа 3 сек.след като стъклото стигне края и в двете посоки,като се натиска до края/втора позиция.Обучение на празен ход няма.След запалване на топъл двигател и оставена да работи на място,след 3 мин е готова адаптацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клемите на акумолатора продават специални втулки които са точно за това .Поставя се на акумолатора и после се слага клемата.Става оригинално .Аз си взех за моята хонда от магазин за масла.За хондите са малко по специални.Струваха двете около 5-6 лв.Продават ги комплект за двете клеми по една.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony, при мен не става обучението на прозореца. От както я имам не е работила автоматичната функция. Други предложения как да се оправи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обучението го прави като дадеш само на контакт, а не със запалена кола и като свалиш стъклото до долно положение, продължи да държиш копчето натиснато още 10-на секунди,пускаш копчето и вдигаш стъклото до горе и задържаш пак за 10-на секунди.Изключваш контакта,палиш колата и пробваш.Сигурен ли си, че я имаш тази функция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, на копчето пише "ауто" и се усеща, че има 4 фази на натискане, две за сваляне и две за вдигане. Пробвах на запален и на загасен мотор, ефект нулев. Чува се как моторчето се рестартира, но не успях да го подкарам и това си е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony, при мен не става обучението на прозореца. От както я имам не е работила автоматичната функция. Други предложения как да се оправи това?

Не съм Маркони, ама ... провери кабелите към моторчето, и самото моторче. Моето моторче, например, е сменено с обикновено, т.е. без автоматично сваляне/вдигане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматиката беше в копчето,не в мотора..не ми се рови сега,утре ще проверя.Изключвател по ток образно казано...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, проблемите се оправиха....стъклото работи, относно празния ход я подържах 10 минути да поработи и всичко е ОК. Ще търся такива втулки за акумулатора, че не ми се сменят целите клеми. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...