Jump to content
johnny_fx

civic aerodeck 2.0i td

Recommended Posts

Здравейте, сдобих се с една такава хондичка от 2001 /2000 по VIN/ и общо взето нищо не знам. Търсих из форума, но пак остават въпроси.Колата няма упътване /и в интернет не откривам/, сервизна книжка, общо взето нищо. Слабият двигател, което е странно, защото някъде четох, че последните години се слагали по-мощните. Та така.1. Фаровете светват с даване на контакт и не могат да се изключат. Това нормално ли е или някой е бърникал? Отделно, че са пожълтели от вътре и единият е спукан даже, явно са слагани силни крушки.2. Тия коли имат ли дистанционно отключване, че моята има само един черен гумиран ключ и толкова. Колата е с централно и имобилайзер, без аларма.3. Какво е препоръчително да се смени по колата? Ремъци, маслото на двигателя, друго? Какво масло да и взема, какво количество събира двигателят?4. Ще ми се да и сложа по-високи зимни гуми. Мислех си за 175/75/14. Дали ще опират, 2 см по-високи от оригиналните са? Или пък 165/75/14.Ами за момента това се сещам.

Редактирано от johnny_fx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито за покупката!Двигателе ти е на Rover затова не е зле да погледнеш и техните форуми!1.Фаровете оригинално не светят ,явно някой е слагал модул за дневни светлини!Проблема с фаровете се решава с вграждане на лупи(Незнам да ли си карал вече нощно но фаровете светят като свещи)2.Моята е така няма дистанционо но има имобилайзер и централно ,но аз реших проблема с поставяне на модул за управление на централно!3.Сменят обичайните неща за всяка кола:масла, филтри ,ремъци!4. Незнам ,но тоя размер мисля че ще е голям за твоята кола ,зимата аз карам с 175/70/14

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, фаровете са си слабички, ще ги мисля и тях какво да ги правя.Някой да знае дали има датчик някакъв за температурата и подгряващите свещи? С други думи да не подгрява, когато е по-топло времето. Забелязвам, че на по-студено не и се пали веднага. Също забелязвам, че лампата за подгряването много бързо изгасва, сравнено с рено 19 например. Та се замислям дали ако има такъв датчик да има проблем с него, и да не подгрява изобщо, защото си мисли, че е достатъчно топло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгряването продължава и след като изгасне лампата за подгрева, просто изчаквай още малко преди да въртиш стартера .. Сложи една пробна лампа на шината на свещите, дай на контакт и си засечи времето за което изключва релето ..Провери си и свещите една по една, дали няма някоя изгоряла, тогава паленето е пак затруднено ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След бърз преглед се оказа, че най-дясната свещ я няма и кабелът до нея изглежда е отрязан отдавна /явно има и немци мундари Публикувано изображение/. Не съм проверявал другите свещи, но само с 1 липсваща може ли да се бави толкова при палене? Иначе релето изключва, след като угасне лампата SRS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да правиш характеристика на Немците, :D да беше си проверил свещите дали работят .. ;)Този мотор го има и във вариант с 3 подгряващи свещи и в случая не са виновни Немците, а Англичаните .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега ме хвърли в тъч вече. Как да предположи човек, че ще сложат само 3 свещи фабрично, това звучи по-невероятно и от немец мундарин. Публикувано изображение

Свещите ще ги проверя, а междувременно още свиквам с управлението. По-директно е, "по-спортно", но като мине някоя предна гума през неравност или дупка, ми дърпа волана и колата тръгва на страни. Това с реното не ми се е случвало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е направено за твое улеснение, а не е повод за хранене.Ако имаше четвърта свещ, за да я смениш, трябва да разглобиш половината двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е направено за твое улеснение, а не е повод за хранене.

Ако имаше четвърта свещ, за да я смениш, трябва да разглобиш половината двг.

 

Абе направихме тука един двигател, ама понеже конструкторите са идиоти и едвам ги прибираме от пъбовете, се оказва, че последната свещ не може да се смени без да се разглоби двигателят. Но нищо, след поредните добре затоплени бири решихме, че няма нужда да ви мъчим с наличието на 4 свещ и за ваше улеснение, решихме изобщо да не я слагаме. Наздраве. Публикувано изображение

 

Та колега, нагледал съм се на абсурдни и малоумни конструкторски решения в най-различни сфери. Та колкото и да ги храним, малко ще им е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останалите свещи са наред. Все още не мога да намеря потвърждение на твърдението, че може и фабрично да е само с 3 сложени свещи, и си оставам със съмненията. Но все пак си мисля, че и с 3 свещи би трябвало да пали нормално, а не да върти стартерът 2-3 секунди, докато запали. Май ще трябва да я водя на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това видя ли го:

 

... Двигателя ти е на Rover, затова не е зле да погледнеш и техните форуми! ...

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абе направихме тука един двигател, ама понеже конструкторите са идиоти и едвам ги прибираме от пъбовете, се оказва, че последната свещ не може да се смени без да се разглоби двигателят. Но нищо, след поредните добре затоплени бири решихме, че няма нужда да ви мъчим с наличието на 4 свещ и за ваше улеснение, решихме изобщо да не я слагаме. Наздраве. Публикувано изображение

 

Та колега, нагледал съм се на абсурдни и малоумни конструкторски решения в най-различни сфери. Та колкото и да ги храним, малко ще им е.

 

Не си схванал правилно логиката, но това е защото от много скоро си собственик на тази кола .. Като я покараш година-2- 3 :D ще схванеш правилната логика ..

Така наречените от теб идиоти, без да искат са направили един двигател, който до -5 градуса пали на четвърт оборот и с 4 изгорели свещи (лично изпробвано от мен миналата зима) .. :)

При -7- 8 градуса вече започва за върти няколко секунди както казваш, преди да запали ..

И понеже едната свещ се пада зад нафтовата помпа и е трудна за смяна, просто са решили, че 3 свещи са предостатъчни .. ;)

По твоят проблем: Хубаво си проверил свещите и са здрави, но сети ли се да провериш и захранването им, може някое реле или бушон да се бъзика, или за всяко нещо трябва да те подсещаме по отделно, пък ти само да храниш идиотите .. :)

Също така, тази кола дали е обслужвана скоро и ако е, ремъка на помпата сменен ли е, или само ангренажния ? ..

Ако е охлабил вече ремъка на помпата центровката и бяга, и тогава и 5 подгряващи свещи да имаш, пак ще пали със зачудване .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нямах намерение темата да става на това, което стана. Това за "идиотите" беше лирично отклонение, следвайки логиката на поста за "улесненията". Публикувано изображение

Ако още в началото беше написано, че пали и без свещи на -5, изобщо нямаше да ги има тия драми със свещите. Аз от къде мога да знам как са нещата с този двигател, нали за това питам. Рендака, ей така трудно палеше и се оказаха свещите, та за това по инерция първо там гледам.

И да, ток има. Нали писах по-горе кога изключва релето, тествах с лампа и засичах.

Иначе още не съм я обслужил. И това ще стане. Па да видим.

 

п.п. Форумът на роувър му хвърлям по някое око, но и тук има хора с тия коли, та за това питам тук. Все пак не карам роувър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за спама.Само за протокола ... и идиотите (казвал съм го и друг път), ТОЗИ двигател е едно от много малкото неща, които англичанина е направил, без да си остави ръцете!Моят двг (в Ровър 420 SDi) направи около 250000 МИЛИ, преди да го продам, без никакви ядове. Сменил съм само комплект подгревни свещи и няколко пъти ремъци.п.п. Ако случайно не си обърнал внимание на поста на Мар_тод, и на Ровър форумите - двигателя има 2(два) ремъка - ангренажен и ремък само за ГНП-то. Ангренажният "върти" само валовете. Водната помпа и всичко останало - алтернатор, пауър стиъринг, климатик се задвижва от т.нар. "пистов ремък".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да, ток има. Нали писах по-горе кога изключва релето, тествах с лампа и засичах.Иначе още не съм я обслужил. И това ще стане. Па да видим.

Това за теста с лампата едва сега го написа, :P аз от къде да знам как си го тествал, като по горе си написал че изключва след лампата на SRS-а, но докато не се провери дали идва напрежение до свещите нищо не се знае .. :) Обърни в такъв случай внимание на центровката на помпата, почти съм сигурен, че е със закъснение, щом не пали от раз ..Друга евентуална причина може да е недостатъчно пълнене на цилиндрите ..Понякога натрупват прекалено много нагар в смукателните коректори и около гнездата на клапаните и не може да преминава достатъчно въздух ..Трябва периодично да се свалят колекторите и да се почиства, само с каране не става .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...