Jump to content

johnny_fx

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно johnny_fx

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    civic aerodeck 2.0i td
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово
  1. Дано да е така. Че не ми се иска да се окажа с капак, който не става, ако намеря някъде от MB примерно. Освен посоченото инфо, не намирам на друго място да се казва, че са различни.
  2. Изглеждат еднакви, но знае ли човек. Намерих къде съм чел, че са различни: List of Honda models that have Interchangeable parts with MB/MC Доколкото разбирам MA, MB, MC модификациите имат различен капак.
  3. Здравейте, Търся си преден капак, но някъде бях мернал, че са различни за всяка модификация. 20T2N (MC3) е колата. Само от дизели ли ще стане капакът?
  4. При мен е много зле положението с шофьорската врата, сигурно цялата вътре се олива с вода. Колонката се мокри. Отскоро при вдигане на стъклото моторчето не изключва в горно положение и напира, и прескача. Абе може ли английски модел да е толкова зле откъм защита от дъжд?
  5. Колеги, нямах намерение темата да става на това, което стана. Това за "идиотите" беше лирично отклонение, следвайки логиката на поста за "улесненията". Ако още в началото беше написано, че пали и без свещи на -5, изобщо нямаше да ги има тия драми със свещите. Аз от къде мога да знам как са нещата с този двигател, нали за това питам. Рендака, ей така трудно палеше и се оказаха свещите, та за това по инерция първо там гледам. И да, ток има. Нали писах по-горе кога изключва релето, тествах с лампа и засичах. Иначе още не съм я обслужил. И това ще стане. Па да видим. п.п. Форумът на роувър му хвърлям по някое око, но и тук има хора с тия коли, та за това питам тук. Все пак не карам роувър.
  6. Останалите свещи са наред. Все още не мога да намеря потвърждение на твърдението, че може и фабрично да е само с 3 сложени свещи, и си оставам със съмненията. Но все пак си мисля, че и с 3 свещи би трябвало да пали нормално, а не да върти стартерът 2-3 секунди, докато запали. Май ще трябва да я водя на диагностика.
  7. Абе направихме тука един двигател, ама понеже конструкторите са идиоти и едвам ги прибираме от пъбовете, се оказва, че последната свещ не може да се смени без да се разглоби двигателят. Но нищо, след поредните добре затоплени бири решихме, че няма нужда да ви мъчим с наличието на 4 свещ и за ваше улеснение, решихме изобщо да не я слагаме. Наздраве. Та колега, нагледал съм се на абсурдни и малоумни конструкторски решения в най-различни сфери. Та колкото и да ги храним, малко ще им е.
  8. Е сега ме хвърли в тъч вече. Как да предположи човек, че ще сложат само 3 свещи фабрично, това звучи по-невероятно и от немец мундарин. Свещите ще ги проверя, а междувременно още свиквам с управлението. По-директно е, "по-спортно", но като мине някоя предна гума през неравност или дупка, ми дърпа волана и колата тръгва на страни. Това с реното не ми се е случвало.
  9. След бърз преглед се оказа, че най-дясната свещ я няма и кабелът до нея изглежда е отрязан отдавна /явно има и немци мундари /. Не съм проверявал другите свещи, но само с 1 липсваща може ли да се бави толкова при палене? Иначе релето изключва, след като угасне лампата SRS.
  10. Да, фаровете са си слабички, ще ги мисля и тях какво да ги правя.Някой да знае дали има датчик някакъв за температурата и подгряващите свещи? С други думи да не подгрява, когато е по-топло времето. Забелязвам, че на по-студено не и се пали веднага. Също забелязвам, че лампата за подгряването много бързо изгасва, сравнено с рено 19 например. Та се замислям дали ако има такъв датчик да има проблем с него, и да не подгрява изобщо, защото си мисли, че е достатъчно топло.
  11. Здравейте, сдобих се с една такава хондичка от 2001 /2000 по VIN/ и общо взето нищо не знам. Търсих из форума, но пак остават въпроси.Колата няма упътване /и в интернет не откривам/, сервизна книжка, общо взето нищо. Слабият двигател, което е странно, защото някъде четох, че последните години се слагали по-мощните. Та така.1. Фаровете светват с даване на контакт и не могат да се изключат. Това нормално ли е или някой е бърникал? Отделно, че са пожълтели от вътре и единият е спукан даже, явно са слагани силни крушки.2. Тия коли имат ли дистанционно отключване, че моята има само един черен гумиран ключ и толкова. Колата е с централно и имобилайзер, без аларма.3. Какво е препоръчително да се смени по колата? Ремъци, маслото на двигателя, друго? Какво масло да и взема, какво количество събира двигателят?4. Ще ми се да и сложа по-високи зимни гуми. Мислех си за 175/75/14. Дали ще опират, 2 см по-високи от оригиналните са? Или пък 165/75/14.Ами за момента това се сещам.
×
×
  • Създай нов...