Jump to content
alman

Моля за съвет

Recommended Posts

Здравейте колеги, след кратко двоумене закупих товаhttp://prodavalnik.com/50-do-70-vnshna-vtreshna-temperatura-termometr-chasovnik-voltmetr-budilnik-kalendar-alarma-led-i27974313Днес го получих и сега дилемата е къде да го монтирам в колата и къде да изкарам външния датчик? Принципно не ми се дупчат пластмаси и мисля да го лепя, но къде?Едно от местата където съм си харесал е в нишата отляво, където са бушоните. но може и в нишата под радиото - черната. Вие как мислите?Благодаря за предложенията предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под радиото ако нямаш заводският часовник ,датчика го изкарай пред радиатора на колите с заводски термометър сензора е там .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобно чудо, качил съм го горе малко над огледалото дето са плафоните, там с помоща на една пластина и подходящо огъване после затисната под стоиката на огледалото а уредчето е над самото огледало, ако се сетя ще снимам (нищо не е дупчено нищо не е рязано, мързелива работа). Датчика ми вътре в левия калник , с прокаран много лесно кабел под кората на тавана, просто с еподпъхва по края, от там лявата пласмаса на гредата на предното стъкло, от там покраи таблото и после не помня как излиза в вътрешноста на левия калник залепен за стената на купето за да не реагира на температурата на калника. Не съм се сещал да го местя някъде от пред ама няма и д аго правя, показва си достатъчно коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото в Пловдив няма дрелки,,,затова не дупчат....Всяко кола си има фабрични маншони за кабелаж.Вкарва се една стоманена тел в маншона и се измъква кабелчето без да се нарушава нищо...:).Понеже датчика е обемист,може да се среже кабелчето докато се прекарва и после да се запои и изолира с термошлауха.Датчика се монтира извън двигателния отсек,на завет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава машинка, с доста информация и добра цена.Всъшщност часовникът ще работи ли след изключване на захранването и липса на бателрии? Преди време си взех подобна, но без часовник продълговата и със самозалепящи ленти, като я монтирах под cd-то. Датчикът е същия и го прекарах през отвора на страничното огледало/ демонтирах го/ и го залепих отдолу на самото огледало. На някои коли заводско е там и се обдухва като същевременно не го пече слънце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава машинка, с доста информация и добра цена.Всъшщност часовникът ще работи ли след изключване на захранването и липса на бателрии? Преди време си взех подобна, но без часовник продълговата и със самозалепящи ленти, като я монтирах под cd-то. Датчикът е същия и го прекарах през отвора на страничното огледало/ демонтирах го/ и го залепих отдолу на самото огледало. На някои коли заводско е там и се обдухва като същевременно не го пече слънце.

 

Да, часовникът си има постоянно захранване от батериите(батерии си има). Дори, като загасиш колата, той си показва часът, но не свети. Това с огледалото и аз го мислих и май натам клонят нещата. Колега, ако не е проблем сподели лесно ли се демонтира огледалото?

Ще го залепя в черната ниша под радиото. Май трябваше да взема жълтия цвят, но и оранжево стои добре. Другото, което забелязах за 2 дни ползване е, че в момента датчика за външна температура е в купето на разтояние около 15 см. от този за вътрешна(всичко съм набутал в нишата под радиото при запалката), а показва винаги с 2 градуса по-малкоПубликувано изображение

Редактирано от alman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с CR-V колега и при мен се маха само пластмасовата триъгълна рамка от вътрешната страна, която е на щипки и се откриват 3 болта които развиваш. Можеш да не ги развинтваш докрай а само колкото да прекараш датчика през централния отвор. Внимавай само да не притиснеш много кабела, че може да го прекъснеш. Отвън залепено под огледалото/ на неговата конзола/ според мен ще отчита по-точно, защото изключва всякакво влияние на топлина от двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка къде го монтирахте ?може ли да се хване постоянно захранване от плафона ?ако е от плафона означава ли че там ще има ли постоянно захранване ?какво всъщност е захранването на запалката ? и на плафона и на заплката когато няма контакт има ли постоянни 12 волта или не ?чудя се къде точно да го монтирам и да не го вържа по начин по които да дърпа ток постоянно (тогава и дисплея свети постоянно) , не знам каква му е консумацията да не ми смква акумулатора ?как според вас е най правилно да се върже ?

Редактирано от stm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как постоянно бре, много ясно че ще ти смъкне аку, щото и тои нали ти е много голям дали ще оцелее до сутринта ме съмнява :D Запалката има ток на 1 во положение на ключа и на контакт, плафона има ток винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залепих тази играчка над огледалото - върши идеална работа !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...