Jump to content
zixin

Кърпене на пода.

Recommended Posts

Колеги предстои ми да си кърпя пода че ламаринения плъх ме е нападнал.

Въпросът е там че се чудя може ли подът да се направи с неръждаема ламарина целия от пред до багажника.

Знам че неръждавеиката се заваря с специални машини и електроди но съм виждал само неръждавеика към неръждавеика да се заваря, а неръждавеика към нормална ламарина не съм.

Ако някои има опит с това моля да сподели.

Иначе условията и човекът ги имам парите ги имам само че не искам да го занимавам човека с глупости щото си има работа направо да му карам колата и материалите и да я прави ако става.

 

Мерси предварително. Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ преди време си бях кърпил другата хода по тоя начин ,каква е идеята да я правиш така, там където ще е шевът след година наи много 2 ще тръгне ръждата, моята изкара 3 години и пак се почна с ръжди, има един лаф, РЪЖДА И ЖЕНА ТРЪГНАТ ЛИ СПИРАНЕ НЯМА, но нека се изкашлят и по компетентни по темата има доста хора тук в форума които РИСУВАТ с телоподаващото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.opelclub....showtopic=64025 - заваряването - за предпочитане е точковото .

Материала - http://mtm.tu-sofia....Works/R8003.pdf - с неръждаемата стомана ще има проблем при грундиране и боядисване, както и при оформянето на извивките - доста по-жилава и трудна за работа е . Телоподаващите и аргона заваряват добре черна за неръждаема ламарина , като е наложителна обработка на местата на заварка.

За предпочитане обаче са алуминиевите листове ламарина . Те не разрешават заварка с черна /нормална/ ламарина - само с алуминий. Варианта е да се ползват за всичките места на захващане болтове , гайки и поп нитове - гайките за захващане на релсите на седалките , гайките за захващане на коланите ... трябва да се изпълнят с нови нит гайки или ако е наложително / и с втора допълнителна планка/ захваната към старата основа с поп нитове . След това може да се нанесе защитно покритие - лак /премахва се повърхностният алуминиев окис и се обезмаслява/.

Най- добре е майстора , към който си се насочил да направи подробен оглед и да вземе решение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , варианта с под нитовите е добър , режеш всичко до здраво , обработваш го с ръждопреобразувател , и накрая препоръчвам да се затвори след лак боя и там каквото ползваш с антикор , и то дебел слой . :)/>успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колеги за изчерпателните отговори. А някой от вас знае ли как се нарича материалът които се пръска с пистолет и като засъхне става като тънък слои гума и изобщо не допуска нищо до ламарината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антикора не се ползва много отдавна.Взимаш гума/шагрен/ на 3M и постигаш заводските резултати.Отгоре боядисваш.По принцип по снадките е добре да се мине с пръст/показалец/ с полиуретанов уплътнител на Sika е добър това за да може да се изолира от влага със сигурност.Добре направените и обработени детайли ще карат много повече от колкото ще имаш тази кола със сигурност.Материали и марки много ,но струват пари на всеки му е най лесно една кутия антикор от железарията и всичко е готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали не се ползва ама 3-та година колата отдолу ми е идеална благодарение на битума на Car System.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Soichiroo. Много мои приятели и познати така правят но попринцип казват че повече от 5 години не удържа ръждата.

Е говорим за бмв Е30 но всепак не ми се струва много приятен факт ако е истина това защото си е доста играчка това пък да не говорим за парите.

 

До Mkilla. Този битум как го нанасяш с четка ли? Защото като гледам си е смола и не става за пистолет.

И ако можеш да ми кажеш преди да го нанесеш как процедираш доброто измиване на пода е ясно, но след това нанася ли се и нещо друго или направо битума.

 

И мерси много колеги това е много ценна информация за човек с малък бюджет като мен. Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от zixin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и за пистолет , има и за четка както и всякакви други вакси.Виж в сайта на фирмата и прочети за продуктите им.Иначе аз лично го направих с четка.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Естествено , трябва да гледаш да няма ръжда когато мажеш , за да не я запечаташ.Добрият битум стои като дъвка т.е не съхне.Гаранцията която даваха беше 3 години но според мен изкарва и повече.На Вюрт нещата също са доста добри но аз лично предпочитам Car System.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли трябва да е колега? http://www.carsystembg.com/index.php?Itemid=61&option=com_zoo&view=item&category_id=14&item_id=246 Има също така на спрей битум KS - 500 май беше ако не се лъжа но според мен това с четката е по добрия вариант а спрея е за попълване на недостъпни с четка места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам , същият.Има го и в Бриколаж а гледам си писал под снимката ти София-Сливен и направо като си в София можеш да идеш до магазина им.Да , спрейчето е полезно там където не можеш да бръкнеш с четката или по-точно там където не иская да клепаш други части :) Върви на канал , че ще ти е най-лесно.Измиваш предварително колата , приготвяш си шкурка ако е нужно да сваляш ръжди.Вземи и някаква боя от типа 3в1 ( грунд , ръждопреобразувател и боя ) , защото аз лично в/у гол метал ако се наложи не бих мацал с Боди.Това е моят опит с тези препарати.Може би както е написал колегата по-горе и на Вюрт са добри но ефекта от този съм го виждал върху Лада която се чува как гние принципно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз попринцип си жия в софия така че не е проблем да ходя да магазина на Car system.А иначе и аз не съм фен на гола ламарина се се прави каквото ида е защото боята колкото и да е а запачетва и за това преди да я намажа ще боядисам целия под наново. Иначе боята е евтина момчетата които ми боядисваха колата я взеха от някакъв магазин на летоструи. Носиш си капачката на резербоара например ако не си знаеш точния номер на боята и ти я правят абсолютно точна със твоята, ако искаш рагледа снимките кото съм качил да видиш единствено предния капак има разлика но тои не е боядисван от сега а предният собственик нещо се е мъчил там. И добре покрива предната броня, задната броня , двата прага, липа и споилерчето на багажника ги боясисахме със 300мл боя ( те ти дават разредители всичко и си пише как се разрежда за най-дорър резултат) ако имаш нещо за боядисване кажи ще питам за въпроа аз със тази боя ще си направя пода и задните подкалници което изисква много чистене и след 24 часа мажа с това боята ще е готова и мисля че ще е добре. Гледам писал си че три години му е гаранцията после какво се прави ако почне да съхне или да пада не знам какво трябва да му стане след 3 години, просто чистиш пода от калта и мажеш пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти отговоря , защото при мен още нищо не е паднало :) Виждал съм от кофти битум как падат люспи направо но за момента нямам такива грижи.Ако колата ти е добре , не е нужно да боядисваш целият под с боя а само там където има нужда ( ако има нужда ).Сваляш ръждата до здраво , боядисваш и минаваш с боди.Иначе аз лично не бих тръгнал за момента да си боядисвам колата сам.Нямам нито условия , нито компресор за да започна такова начинание а и си трябва малко практика най-вече преди да започнеш да правиш най-малкото своята кола.Все пак не е като да боядисваш стената с латекса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя под докaто го изкърпите ще изгние пак. Някъде някоя тема бях писал кое как се прави и издържа . акорда 4 година вече не е мръднал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Car System продуктите са друго нещо.Имах в предвид /антикор/ който се ползва масово навсякъде.Примерно на Body...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де братле , то е също антикор и се ползва масово , просто е на Car System :) Фена е най-прав обаче като казва , че ако се кърпи любителски ще изгние отново.Аз така и не разбрах от колегата какво иска да направи.Дали ще запазва колата си такава , каквато е или ще кърпи и боядисва ама каквото и да прави , нека силата бъде с него ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От лявата страна ми е изгнил прага и малко от пода, имам вече нов праг, сега трябва да сменя само прага и да изкърпя малкото изгнило от пода. За всеки случай искам да изтъркам хубаво целият под и при бояджия (а не любителско) да се боядиса целият под и след това да се намаже с битум. Заварчикът при който ще ходя е много добър и не мисля че заварките ще са еднодневки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...