zixin 94 #1 Публикувано 11 Ноември, 2013 Колеги предстои ми да си кърпя пода че ламаринения плъх ме е нападнал. Въпросът е там че се чудя може ли подът да се направи с неръждаема ламарина целия от пред до багажника. Знам че неръждавеиката се заваря с специални машини и електроди но съм виждал само неръждавеика към неръждавеика да се заваря, а неръждавеика към нормална ламарина не съм. Ако някои има опит с това моля да сподели. Иначе условията и човекът ги имам парите ги имам само че не искам да го занимавам човека с глупости щото си има работа направо да му карам колата и материалите и да я прави ако става. Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 11 Ноември, 2013 АЗ преди време си бях кърпил другата хода по тоя начин ,каква е идеята да я правиш така, там където ще е шевът след година наи много 2 ще тръгне ръждата, моята изкара 3 години и пак се почна с ръжди, има един лаф, РЪЖДА И ЖЕНА ТРЪГНАТ ЛИ СПИРАНЕ НЯМА, но нека се изкашлят и по компетентни по темата има доста хора тук в форума които РИСУВАТ с телоподаващото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 11 Ноември, 2013 http://www.opelclub....showtopic=64025 - заваряването - за предпочитане е точковото . Материала - http://mtm.tu-sofia....Works/R8003.pdf - с неръждаемата стомана ще има проблем при грундиране и боядисване, както и при оформянето на извивките - доста по-жилава и трудна за работа е . Телоподаващите и аргона заваряват добре черна за неръждаема ламарина , като е наложителна обработка на местата на заварка. За предпочитане обаче са алуминиевите листове ламарина . Те не разрешават заварка с черна /нормална/ ламарина - само с алуминий. Варианта е да се ползват за всичките места на захващане болтове , гайки и поп нитове - гайките за захващане на релсите на седалките , гайките за захващане на коланите ... трябва да се изпълнят с нови нит гайки или ако е наложително / и с втора допълнителна планка/ захваната към старата основа с поп нитове . След това може да се нанесе защитно покритие - лак /премахва се повърхностният алуминиев окис и се обезмаслява/. Най- добре е майстора , към който си се насочил да направи подробен оглед и да вземе решение . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X A X O 17 #4 Отговорено 12 Ноември, 2013 Здравей колега , варианта с под нитовите е добър , режеш всичко до здраво , обработваш го с ръждопреобразувател , и накрая препоръчвам да се затвори след лак боя и там каквото ползваш с антикор , и то дебел слой . :)/>успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #5 Отговорено 12 Ноември, 2013 Мерси много колеги за изчерпателните отговори. А някой от вас знае ли как се нарича материалът които се пръска с пистолет и като засъхне става като тънък слои гума и изобщо не допуска нищо до ламарината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #6 Отговорено 12 Ноември, 2013 Антикора не се ползва много отдавна.Взимаш гума/шагрен/ на 3M и постигаш заводските резултати.Отгоре боядисваш.По принцип по снадките е добре да се мине с пръст/показалец/ с полиуретанов уплътнител на Sika е добър това за да може да се изолира от влага със сигурност.Добре направените и обработени детайли ще карат много повече от колкото ще имаш тази кола със сигурност.Материали и марки много ,но струват пари на всеки му е най лесно една кутия антикор от железарията и всичко е готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #7 Отговорено 12 Ноември, 2013 Не знам дали не се ползва ама 3-та година колата отдолу ми е идеална благодарение на битума на Car System. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #8 Отговорено 13 Ноември, 2013 (Редактирано) До колегата Soichiroo. Много мои приятели и познати така правят но попринцип казват че повече от 5 години не удържа ръждата. Е говорим за бмв Е30 но всепак не ми се струва много приятен факт ако е истина това защото си е доста играчка това пък да не говорим за парите. До Mkilla. Този битум как го нанасяш с четка ли? Защото като гледам си е смола и не става за пистолет. И ако можеш да ми кажеш преди да го нанесеш как процедираш доброто измиване на пода е ясно, но след това нанася ли се и нещо друго или направо битума. И мерси много колеги това е много ценна информация за човек с малък бюджет като мен. Редактирано 13 Ноември, 2013 от zixin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #9 Отговорено 13 Ноември, 2013 Има и за пистолет , има и за четка както и всякакви други вакси.Виж в сайта на фирмата и прочети за продуктите им.Иначе аз лично го направих с четка. Естествено , трябва да гледаш да няма ръжда когато мажеш , за да не я запечаташ.Добрият битум стои като дъвка т.е не съхне.Гаранцията която даваха беше 3 години но според мен изкарва и повече.На Вюрт нещата също са доста добри но аз лично предпочитам Car System. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #10 Отговорено 13 Ноември, 2013 Това ли трябва да е колега? http://www.carsystembg.com/index.php?Itemid=61&option=com_zoo&view=item&category_id=14&item_id=246 Има също така на спрей битум KS - 500 май беше ако не се лъжа но според мен това с четката е по добрия вариант а спрея е за попълване на недостъпни с четка места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #11 Отговорено 14 Ноември, 2013 Дам , същият.Има го и в Бриколаж а гледам си писал под снимката ти София-Сливен и направо като си в София можеш да идеш до магазина им.Да , спрейчето е полезно там където не можеш да бръкнеш с четката или по-точно там където не иская да клепаш други части Върви на канал , че ще ти е най-лесно.Измиваш предварително колата , приготвяш си шкурка ако е нужно да сваляш ръжди.Вземи и някаква боя от типа 3в1 ( грунд , ръждопреобразувател и боя ) , защото аз лично в/у гол метал ако се наложи не бих мацал с Боди.Това е моят опит с тези препарати.Може би както е написал колегата по-горе и на Вюрт са добри но ефекта от този съм го виждал върху Лада която се чува как гние принципно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #12 Отговорено 14 Ноември, 2013 Ами аз попринцип си жия в софия така че не е проблем да ходя да магазина на Car system.А иначе и аз не съм фен на гола ламарина се се прави каквото ида е защото боята колкото и да е а запачетва и за това преди да я намажа ще боядисам целия под наново. Иначе боята е евтина момчетата които ми боядисваха колата я взеха от някакъв магазин на летоструи. Носиш си капачката на резербоара например ако не си знаеш точния номер на боята и ти я правят абсолютно точна със твоята, ако искаш рагледа снимките кото съм качил да видиш единствено предния капак има разлика но тои не е боядисван от сега а предният собственик нещо се е мъчил там. И добре покрива предната броня, задната броня , двата прага, липа и споилерчето на багажника ги боясисахме със 300мл боя ( те ти дават разредители всичко и си пише как се разрежда за най-дорър резултат) ако имаш нещо за боядисване кажи ще питам за въпроа аз със тази боя ще си направя пода и задните подкалници което изисква много чистене и след 24 часа мажа с това боята ще е готова и мисля че ще е добре. Гледам писал си че три години му е гаранцията после какво се прави ако почне да съхне или да пада не знам какво трябва да му стане след 3 години, просто чистиш пода от калта и мажеш пак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #13 Отговорено 14 Ноември, 2013 Не мога да ти отговоря , защото при мен още нищо не е паднало Виждал съм от кофти битум как падат люспи направо но за момента нямам такива грижи.Ако колата ти е добре , не е нужно да боядисваш целият под с боя а само там където има нужда ( ако има нужда ).Сваляш ръждата до здраво , боядисваш и минаваш с боди.Иначе аз лично не бих тръгнал за момента да си боядисвам колата сам.Нямам нито условия , нито компресор за да започна такова начинание а и си трябва малко практика най-вече преди да започнеш да правиш най-малкото своята кола.Все пак не е като да боядисваш стената с латекса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 14 Ноември, 2013 Тоя под докaто го изкърпите ще изгние пак. Някъде някоя тема бях писал кое как се прави и издържа . акорда 4 година вече не е мръднал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #15 Отговорено 14 Ноември, 2013 На Car System продуктите са друго нещо.Имах в предвид /антикор/ който се ползва масово навсякъде.Примерно на Body... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #16 Отговорено 14 Ноември, 2013 Да де братле , то е също антикор и се ползва масово , просто е на Car System Фена е най-прав обаче като казва , че ако се кърпи любителски ще изгние отново.Аз така и не разбрах от колегата какво иска да направи.Дали ще запазва колата си такава , каквато е или ще кърпи и боядисва ама каквото и да прави , нека силата бъде с него ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zixin 94 #17 Отговорено 14 Ноември, 2013 От лявата страна ми е изгнил прага и малко от пода, имам вече нов праг, сега трябва да сменя само прага и да изкърпя малкото изгнило от пода. За всеки случай искам да изтъркам хубаво целият под и при бояджия (а не любителско) да се боядиса целият под и след това да се намаже с битум. Заварчикът при който ще ходя е много добър и не мисля че заварките ще са еднодневки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове