Jump to content
bobby_t

Бюджетен D15z6 турбо билд

Recommended Posts

Колеги зимата идва и е време да се затваряме на топло в гаражите Публикувано изображение

Та реших моят икономик, да порастне във не толкова икономичен втек.

Не съм много наясно с нещата, но ще постна това за което съм се сетил, а ако има нещо нередно моля допълвайте.

Колата е планувана за ежедневка със сток карантий и налягане не повече от 0.6

Ето и плануваните части

370cc инжектори от Nissan 200SX нискоомни

Бензинов регулатор

Турбо таймер апекси

Механичен бууст контролер

блоу оф

Чипнато Р28 ECU + ОБД2 към ОБД1 преходник

Глава от д16з6 + ролка от у8

Турбина ККК К24

Маслени пътища + маслен радиатор

Турбо пътища

Мисля да използвам изпускателя от икономика

Общо взето за това се сещам в момента. Имам доста въпроси, но първо нека видя мненията ви относно проекта и частите.

Само да допълня, стремежа е към БЮДЖЕТЕН турбо проект, макс до 2000лв

Повечето от частите ще са 2ра ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата не ти трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата не ти трябва Публикувано изображение

 

Това ще рече че има друг начин за премахване на VTEC-E системата.Защото четох, че е недопустимо да се турбинира със сток глава

Доколкото разбрах от това което прочетох, икономичният режим е напълно не съвместим със принудително пълнене.

Случайно попаднах на ето тази тема

http://www.hondacivi...can-turbod.html

Колегата niko_bo може да я погледнеш.

Относно главата и интейка съм пълен слепец

Редактирано от bobby_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ли вариант за турбиниране като запазиш икономията в ниските обороти???? Или твоята цел е да имаш повече сила във високите за сметка на икономията в ниските ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй че, ще ти потрябва и някъкво бюджетно съединителче от сорта на XTD или нещо в този ценови диапазон! :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е турбо таймера,маслен радиатор също можеш да пропуснеш

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добави си към списъка генерация и някой друг уред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е проблем за автора на темата,да питам по запознатите.Тази турбина на това налягане до какви обороти би била ефективна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата може и да я оставиш, с подходящите скорости ускорението си е прилично. Замисли се да пуснеш едни "витари" и да дигнеш малко налягането до към 0,9. Аз бих направил така, не ангажирам никого с мнението си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...