Jump to content
Guest Preludisimo

Н23А1 и Н23А2

Recommended Posts

Guest Preludisimo

Някой знае ли разликата между тези два двигателя Н23А1 и Н23А2 и как се водят 2.2 или 2.3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Някой знае ли разликата между тези два двигателя Н23А1 и Н23А2 и как се водят 2.2 или 2.3?

Ми то е очевидно колега 2.3 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preludisimo

Мерси но по точно H23A1 i H23A2 имат ли някаква разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRacing

Като мощност са еднакви 118к.в. монтират се на Прелюд като А1 се произвежда от 03.95-12.96година, А2 са слага на моделите с четири завиващи колела от 02.92-09.96.И двата са DOHC.

Редактирано от ASRacing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preludisimo

благодаря много за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не исках да отварям нова тема, та въпросът ми е: 1. Има ли разлика в буталата и сегментите на тези два мотора?2. Колеги някой купувал ли е сегменти на Nippon от Еbay, защото цената е доста ниска за цял Set3. Накой ползвал ли е продукти на фирмата ITM за бутала и сегменти?Колеги моля да дадете съвети понеже тука в БГ едни казват по 137лв на цилиндър, друг пък ми иска 350 лв за целия комплект, на някой места по 38 долара за цилиндър, в ebay за 32$ пък е целия set. Заболя ме главата вече.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля ви се дайте някакво компетентно мнение, аз няма как да ги сравня двата двигателя тъй, като намирам само наръчници за H23A1 а моета кола я купих без такъв. Предполагам, че са едни и същи тъй, като кубатурата идва от цилиндрите или по точно от движението на буталата и обема и от там съдя да са еднакви, но моля ви кажете за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да са еднакви.Защо не си поръчаш от Америка оригинални+гарнитурите?Това е най-добрият вариянт за теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Х23А2 е за европейския пазар и го водят 158к.с и идва с малко по-различна скоростна кутия спрямо А1 модела.Всичко друго е еднакво и става за двата двигателя

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А според колегите от чуждите форуми идеалния вариант е да сложиш бутала от Х22 Тайп С и сваляне на главата с около 0,3. Довечера ще потърся темите и ще ги постна тук.P.S.: Моя грешка. Това е за франкенщайн билд. Х22 глава на Х23 блок. При всички положения обаче става ясно, че буталата на Х23А1, Х23А2 и Х22 са с еднакъв диаметър.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля ви се дайте някакво компетентно мнение, аз няма как да ги сравня двата двигателя тъй, като намирам само наръчници за H23A1 а моета кола я купих без такъв. Предполагам, че са едни и същи тъй, като кубатурата идва от цилиндрите или по точно от движението на буталата и обема и от там съдя да са еднакви, но моля ви кажете за какво иде реч.

Колега ако си сложил вече сегменти нипон кажи добри ли са че и аз от америка си взех евтинки с тази марка и ще ги сложа идните дни кажи си впечатленията ако си имал проблем с харча на колко км си вече и как се държи на пръчката на маслото :) ще съм благодарен да кажеш каквото ти е направило впечатление Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същите, не е близнала масло,а се караше в началото с минерално 15В40.... сегментите са екстра... колата се кара само в лютеницата щото не е ежедневка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля ви се дайте някакво компетентно мнение, аз няма как да ги сравня двата двигателя тъй, като намирам само наръчници за H23A1 а моета кола я купих без такъв. Предполагам, че са едни и същи тъй, като кубатурата идва от цилиндрите или по точно от движението на буталата и обема и от там съдя да са еднакви, но моля ви кажете за какво иде реч.

Колега ако си сложил вече сегменти нипон кажи добри ли са че и аз от америка си взех евтинки с тази марка и ще ги сложа идните дни кажи си впечатленията ако си имал проблем с харча на колко км си вече и как се държи на пръчката на маслото :)/> ще съм благодарен да кажеш каквото ти е направило впечатление Мерси
Как никой не спомена до сега,въпреки че темата е много стара , че блоковете фабрично излизат с два стандарта бутала А и Б, може да са само едните,само другите или пък смесено,данни за това какви са буталата са набити на задната страна на блока , малко над водната помпа на плоска алуминиева част от блока,която не се вижда особено добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...