Jump to content
plamenht

Махане на катализатор?!

Recommended Posts

Здравейте.Изчетох много за махането на катализаторите имам 2 въпроса:На сивик англичанка някой ако е махал да каже има ли ефект и като си махне какво се слага на негово място и какви пари е ? Благодаря.

Редактирано от plamenht

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако катализатора ти е задръстен ще ти вдигне разхода и ще ти спъне колата леко. Ако не се лъжа му дават около 150000км на един нов докато се задръсти ама това е много относително. Цената на един катализатор мисля, че варира от 50лв до 70лв за нашите сивици. Сега по новите модели са по-скъпи. Колкото до това както да сложиш на негово място въриантите са ти 2. Поставяне на резунаторно гърне с което няма да се вдигне шума (подщи няма да има разлика) или просто траба с същото фи. При правата траба ако имаш само крайно спортно гърне ще брамчи стабилно (зависи от гърнето пак). Ако имаш вече 1 резунаторно гърне няма да имаш проблем и права тръба да сложиш. Предната ми кола беше црх и като се задръсти, започна да работи все едно на 2 цилиндъра! На сегашния ми сивик също иксах да го махна но някой ме беше изпреварил или колата го е издухала през ауспуха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем с катализатора прасто разбрах че ще върви малко по-добре и ще гори по-малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем с катализатора прасто разбрах че ще върви малко по-добре и ще гори по-малко?

Повечето вървене се изразява в звук,не във въртящ момент :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята англичанка и махнак катализатора, в движение, не се усеща много, но на място вдига обороти по- бързо. Сложих резонаторно гърне. Сега махнах и крайно и ще слагам тръба на негово място, и се усеща и в движение голяма разлика. От ниските обороти тръгва повече, отколкото преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ако си гори нормално а неще да върви колата а през задното гърне си пуши значи ли че не е запушен катализатора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре можеш да видиш състоянието му, като го свалиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя личния си опит с бившата англичанка 1.6 115 коня. След махането на катализатора - минимална, клоняща към никаква разлика. След последвала смяна на изп. колектор с такъв от D16z6, увиване на термолента на 2-ката и проходно спортно гърне - една идея по-добри ниски и еластичност(което беше точно каквото търсих, имайки впредвид тесните рънъри на колектора). Интересното е, че смяната на гърнето въобще не промени звука (някакъв Supersprint с много вата - на външни размери беше колкото стоковото, но си беше проходно). След махането на катализатора и замяната му с резонатор се появи един резонанс около 2500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...