plamenht 3 #1 Публикувано 25 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте.Изчетох много за махането на катализаторите имам 2 въпроса:На сивик англичанка някой ако е махал да каже има ли ефект и като си махне какво се слага на негово място и какви пари е ? Благодаря. Редактирано 25 Октомври, 2013 от plamenht Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 25 Октомври, 2013 Ако катализатора ти е задръстен ще ти вдигне разхода и ще ти спъне колата леко. Ако не се лъжа му дават около 150000км на един нов докато се задръсти ама това е много относително. Цената на един катализатор мисля, че варира от 50лв до 70лв за нашите сивици. Сега по новите модели са по-скъпи. Колкото до това както да сложиш на негово място въриантите са ти 2. Поставяне на резунаторно гърне с което няма да се вдигне шума (подщи няма да има разлика) или просто траба с същото фи. При правата траба ако имаш само крайно спортно гърне ще брамчи стабилно (зависи от гърнето пак). Ако имаш вече 1 резунаторно гърне няма да имаш проблем и права тръба да сложиш. Предната ми кола беше црх и като се задръсти, започна да работи все едно на 2 цилиндъра! На сегашния ми сивик също иксах да го махна но някой ме беше изпреварил или колата го е издухала през ауспуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #3 Отговорено 25 Октомври, 2013 Аз нямам проблем с катализатора прасто разбрах че ще върви малко по-добре и ще гори по-малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #4 Отговорено 25 Октомври, 2013 Аз нямам проблем с катализатора прасто разбрах че ще върви малко по-добре и ще гори по-малко?Повечето вървене се изразява в звук,не във въртящ момент 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #5 Отговорено 25 Октомври, 2013 Аз на моята англичанка и махнак катализатора, в движение, не се усеща много, но на място вдига обороти по- бързо. Сложих резонаторно гърне. Сега махнах и крайно и ще слагам тръба на негово място, и се усеща и в движение голяма разлика. От ниските обороти тръгва повече, отколкото преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeia 0 #6 Отговорено 19 Януари, 2014 а ако си гори нормално а неще да върви колата а през задното гърне си пуши значи ли че не е запушен катализатора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #7 Отговорено 20 Януари, 2014 Най-добре можеш да видиш състоянието му, като го свалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #8 Отговорено 20 Януари, 2014 И аз да споделя личния си опит с бившата англичанка 1.6 115 коня. След махането на катализатора - минимална, клоняща към никаква разлика. След последвала смяна на изп. колектор с такъв от D16z6, увиване на термолента на 2-ката и проходно спортно гърне - една идея по-добри ниски и еластичност(което беше точно каквото търсих, имайки впредвид тесните рънъри на колектора). Интересното е, че смяната на гърнето въобще не промени звука (някакъв Supersprint с много вата - на външни размери беше колкото стоковото, но си беше проходно). След махането на катализатора и замяната му с резонатор се появи един резонанс около 2500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове