Honda_123 2 #1 Публикувано 24 Октомври, 2013 Здравейте колеги, имам проблем! Сложих новият газов инжекцион и отначало беше добре, но дойде проблема. Когато запаля и играят оборотите, но като загрее двигателя няма този проблем. Не след дълго ми светва и грешката. Колата е хонда цр-в 147 коня 2000г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #2 Отговорено 24 Октомври, 2013 и грешката е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #3 Отговорено 24 Октомври, 2013 Добър въпрос!! НЕ знам каква е, но ще ида на диагностика за да разберем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 24 Октомври, 2013 това не казваш на газ или на бензин се получава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenof 3 #5 Отговорено 24 Октомври, 2013 Не съм имал кола с ГИ, но доколкото знам, ако е инжекцион би трябвало като запалиш да гори бензин докато не стигнеш определена температура, след което автомтично превключва на газ. Прегледай линка по-долу, дано откриеш нещо полезно. http://www.offroad-b...ad.php?t=145928 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #6 Отговорено 25 Октомври, 2013 Изчисти си стъпковия мотор ,който е залепен на всмукателния колектор - има филтърче там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #7 Отговорено 25 Октомври, 2013 И си регулирай клапаните на всеки 20 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #8 Отговорено 25 Октомври, 2013 Извинете ме, но мога да пиша само по 2 мнения на ден. Колегата е прав, че пали на бензин и работи до 33 градуса и тогава обръща на гас. Утре ще почистя моторчето и ще видя какво ще стане. Регулирани са преди 2 масла ще я закарам пак.ПС когато запали за пръв път пада до много ниски обороти и почти гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #9 Отговорено 25 Октомври, 2013 Колега така като чета симптомите много мязат на моите. Като сложих ГИ беше лятото и нямаше проблеми но като стана студено се почна: паля сутрин няма проблем но като обърне на гас оборотите падат почти до 0 понякога гаснеше, като я форсирам нарочно прекъсва леко докато загрее добре и всичко става ок. Оказа се от дюзите като сложихме друг модел и всичко заспа направо все едно небеше моята кола Ако на бензин нети прави такива мизерии съм сигурен, че е от дюзите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #10 Отговорено 25 Октомври, 2013 Това ми е последното мнение за днес. Искам да кажа, че проблемите ги прави когато запали а тя пали на бензин. И като запаля на бензин иска да угасне. Ще отида при майстора да видим какво ще се изкаже. Само да кажа, че ми свети грешката а не знам каква е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #11 Отговорено 25 Октомври, 2013 Колега прочети тук:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113599ако има нещо пиши на лични там можеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #12 Отговорено 28 Октомври, 2013 Грешката се установи че е 67. Това е катализатора който сигурно е запушен. Някой да е имал подобен проблем и да го е решил като е сложил примерно резонансно гърне и го е сложил на мястото на катализатора и е повдигнал 2рата ламбда сонда нагоре за да не е в подока на изгорелите газове и да лъже че работи правилно или емулатор да се сложи моля ви колеги помагайте ПоздравиПС пуснал съм друга тема за тази грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #13 Отговорено 28 Октомври, 2013 Здрасти колега..,по това което си написал,личи че си проучил(прочел) всичко по проблема с катализатора..,както сам си споменал...,на мястото на катализатора се слага резонаторно(резонансно) гърне,на което в задния край се заварява изрязаната от катализатора плочка с резба за втората лмбда сонда.. Във въпросната резба се навива дистанциращата втулка..,и накрая навиваш л.сондата във втулката.Като централния отвор на втулката трябва да е около 3-5мм.След което,се изчиства грешката(както ти е обяснил колегата коко-2002),прави се прецизна настройка на "ГИ"(задължително с лаптопа.. в движение)... ,и би трябвало проблема с чеклампата и катализатора да изчезне..! Поне при мен беше така.. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #14 Отговорено 29 Октомври, 2013 Здравейте колеги . Искам да кажа, че намерих това гърне готово в интернет с дупката за сондата и втулка която играе роля на катализатор за сондата. Ще я поръчам за да видим какво ще стане. За повече информация пишете в темата или на лс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #15 Отговорено 30 Октомври, 2013 Здравейте колеги . За повече информация пишете в темата или на лс НЕ.. така колега... ,редно е (да не кажем че си длъжен) да докладваш,как са се развили събитията..,пък може и на някой друг колега със същия проблем, да му свърши работа...! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #16 Отговорено 30 Октомври, 2013 http://www.vito03.com/exhausts/224 Извинете колеги, но щеше да изглежда като реклама. Ще поръчам частите и ще видим какво ще стане. Общо ще ми излезе към 150лв с доставката. Дано съм бил полезен на някой.ПС За точна цена им се обаждаите по телефона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #17 Отговорено 5 Ноември, 2013 Здравейте колеги . За хората който следят тази тема искам да кажа, че гърнето е сложено преди няколко часа и колата е съвсем друга! Не се зачудва при старт и не мени обороти. Сега сигурно ще я закарам на регулировка на ГИ то. Има ли нещо такова като компютъра трябва да свикне, или подобно. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове