Jump to content
mupk0

Избор на тип купе?

Recommended Posts

Добър вечер.Отскоро взех да заглеждам и вашата марка,макар че доскоро и все още си държа на VAG групата.Реших да правя сивик D16z6 турбо и лека полека събирам пъзела,но реших да сменя ежедневната си кола която е А4 1.8 ADR 125коня.Комби кола на метан..общо взето 11лв/100км градско ( 13-14л/100 бензин зимата).но ме дразнят някой неща от нея като мудност(дори на бензин),скъпи ремонти и прочие.Влезне ли в сервиза под 200лв части не излиза.Аз като се замисля доста работи смених,но съм готов да се разделя с нея(пълно обслужване на ремъци,термостати,течности 2 пъти,дискове и накладки с лагери всичко.....) но си изби парите от км и мисля да я сменям.Нещо не ми прави кеф.Гледам от хонда семейството обаче не мога да си харесам.Трябва ми възможно най-голямото купе. Акорд Комби не ми харесва,но варианта в седан ми допада....прелюда е много по-младежка кола и отпада.Разните минивани също.Питането ми за Акорда обаче е как стоят нещата с ремъци(ангренажни а у ролки) като пари и по разните окачвания,спирачки?Долу горе като суми.Варианта за 2.0I или по-малък мотор?Ще се кара на газ предполагам,защото масово имат градски разход от 10/100км и няма смисъл от метан,а и не съм запознат дали им понася.Говоря за метанов инжекцион с инжектори и аванс процесор.Та като цяло към какво по-семейно да се насоча в тази марка и какво да очаквам като цени?Обслужването на ангренажа под или над 500лв е примерно...дисковете с накладки 4бр над под 600-700лв ли са... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008-ма караш Голф и питаш за Сивик!...2013-та караш А4 и питаш за Акорд!...След 3-4 годинки, като ти писне от Туарега, ми се Обади да ти обЯсна тва-онова за CR-V-то :cool:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо отговаряш като типичен селянин?Има ли значение това?Да 2008ма бях дете...я съм взел книжка ,я не когато съм го писъл с 0лв в джоба.Сега нещата са съвсем други.Да харесал съм си акорд и питам.И сивик имам....проблем ли е ? Или си от сектантите чиято цел е само заяждане?Не се знае след време може и туарег да си харесам...тва си е мой проблем.Питах като човек какво как и защо,а не съм искал някой да ми реплекира с 2008ма бля бля 2013та бля бля 2020 бля бля. Като няма кво да пишете поне не тровете Извинявам се за поста,но не издържах.Питаш като човек,а получаваш отговор като на животно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....)

сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите...

Те са си мудни,тешки,бавни...

А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направоПубликувано изображение

Публикувано изображениеистребител за 5-има вътреПубликувано изображение

а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по-Публикувано изображение нещо...

хонда легенд...е там си е....Публикувано изображениеслагаш един чадър отгоре и право на плаж Публикувано изображение

поздрав и успех

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек , който се занимава с части само ще ти кажа , че на всяка кола хубавите части не са евтини , просто при някои марки правиш по-рядко ремонти като в случая визирам Хонда.Твоят мотор на Ауди според мен е също много добър но само до там , защото с това кекаво окачване не те знам какво работиш ама не се търпи.Иначе питаш за обслужване...Еми избери си модел кола първо , прочети малко теми във форума и тогава ако не ти е ясно задай въпрос.Има 6 раздела за различните модели + търсачка с куп теми в които е дъвкано едно и също.Дискове с накладки и за Ауди и за Хонда има и за 400 лева има и за 5000 , че и нагоре.Хем искаш 2.0 мотор а от друга страна питаш колко харчи ? Аз лично не разбирам точно какво търсиш за да ти помогна с малко инфо относно цени на чаркалаците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....)

сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите...

Те са си мудни,тешки,бавни...

А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направоПубликувано изображение

Публикувано изображениеистребител за 5-има вътреПубликувано изображение

а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по-Публикувано изображение нещо...

хонда легенд...е там си е....Публикувано изображениеслагаш един чадър отгоре и право на плаж Публикувано изображение

поздрав и успех

 

Сгрешиш,колега...Сгрешиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорд Купе за ежедневна кола с F- серията двигател , едновалов, 16 клапана без витек - 150 коня.Хубаво е да знаеш че точно F- серията не й понасят много добре алтернативните горива.Карам моята кола вече 100 000км на газ , но вкопава особено изпускателните клапани. Иска чест реглаж на клапани - на всеки 20 000км.Казвайки това трябва да ти е ясно , че имам накъде да регулирам вкопаването за поне още толкова километри и отгоре.Та реално ако вземеш девствена кола карана само на бензин, спокойно може да те вози адски много километри на газ.Моята е 2.2 автоматик и в София харчи 13/100 газ.Извънградско е падала и до 8/100 газ ама трябва да караш с 90км/ч.Откъм окачване е доста здрава,но аз и не карам като идиот.Хубавото на Хонда ( ама не всички модели ) е че може да си купиш ОЕ части за тях от САЩ на страхотни цени дори след доставката - зависи кой как те таксува.Давам пример - шарнирите ми за Акорда струват цели $17/парчето в САЩ, накладките са $40 - говорим за оригинални части.Гумичките за клапани са по 1$/бр. , което ще засрами всичките гумички като цена на българския пазар ( за качество няма да коментирам).Ангренажа е в порядъка на 500лв, аз например си купувам ролките и ремъците от БГ ( Ина и Гейтс) , но си взимам водната помпа от САЩ.Така направих последния път и съм доволен.Иначе имаш по два ремъка и две ролки,плюс водна помпа.Ролките ОЕ са по 60$ средно, ремъците са 60-70$ двата,а водната помпа и тя е около 60-70$.Та няма голямо значение дали ще ги вземеш от там или от БГ.По спирачките има друга игра. Някои модели като моя ( не всички Акорди са така) са с тъпа схема на спирачките - дисковете се монтират отзад през лагерите.И това има лекарство - сменят се шенкели и още някои неща ( в момента съм в процес на тази смяна и като съм готов ще знам какво точно се сменя още) и си минаваш на готината схема със спирачен диск върху главината директно под джантата. Хем е по-евтино, хем е по-лесно , хем не правят проблеми с кривене на дискове толкова много.Имай предвид че на Хонда спирачките са им малко слабо място, особено сравнено с немските кошници на които спирачките са супер от десетилетия вече.Друго кофти нещо на Хонда в този сегмент в който си се прицелил е данъка и липсата на богат избор на двигатели.Винаги ще си над 100 коня и винаги ще си на скъп данък.Дизел почти няма - има някакви английски извращения ама само на английския акорд от по-стари години.Но като гледам какво си карал , данъка не ти е бил малък и досега та едва ли това е проблем.Комби Акорд като моя е доста приятен вариант,защото получаваш достъп до ОЕ частите в САЩ. С английските Акорд-и не е точно така - някои неща ще ги има, други няма да ги има.Но имаш само два двигателя - 2.0 и 2.2 като моя.Съветвам те да се прицелиш в 2.2 щото 2.0 е доста умрял пък харчат еднакво.Ако искаш седан с 4 врати.....тогава нямаш избор и отиваш на английски Акорд. Губиш неизвестна част ( не малка ) от пазара на ОЕ части в САЩ.Мен специално не ме кефят английските ама това си е лично мнение.Там дизел няма. Има малко повече бензинови мотори ама 1.8 може да ти е слабичък - знам ли?Абе само ще кажа че мислех да продам Акорд-а наскоро щото исках комби,но нямаше да взема Акорд като моя комби а щях да взема първата Шкода Октавия при това 1.9 ТДЙ 90 коня или 1.8 Турбо ( само заради данъка този вариант беше на второ място след дизела).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, купето е като цвета на колата - 100 човека, 100 различни мнения. И всеки е убеден в правотата си. Мога да кажа защо аз карам седан и защо не бих карал никога комби. Защото на мен комбитата са ми грозни (някой да не се засегне сега тук). Няма нищо секси в това да караш комби. НО ! Много хора ги предпочитат поради функционалността им, в едно комби се събира доста повече багаж от седана. Казваш семейна кола - ами пак е относително. Зависи къде ще ходиш с тая кола, за какво ще я ползваш. Варианти има много.Относно двигателя - не се притеснявай от многото кубици. Моята е 2000 кубика и гори 5л/100км бензин. Успех с избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама твоята е 2009-та година и гори 5/100 а 1999-та гори 15/100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите с нормални и компетентни мнения.От цялата работа излиза,че не е по киро на кирия да кара Акорд отколкото А4ката в момента за ежедневна кола(за турбото е ясно). Поне съм и сменил доста неща и знам какво остава и май ще си я задържа.Не ми ражда акъла кола с ниска поддръжка(като пари) и що годе да е съвременна(не някви коли 1900 ) :D/>/> Благодаря все пак.Чудя се дали да не взема нещо една идея по-малко(тип сивик 6та) но не знам.http://www.cars.bg/c409533 Даже тази изглежда супер...ама 90кс на метан ще е мъка сигурно :)/>http://www.cars.bg/c466856p.p Иначе за колегата където пита кво работя...заварчик съм,но не ми е за цел да пръскам пари само по колите :D

Редактирано от mupk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Пич, не ме разбра правилно. Акордът ми е в пъти по-готина кола от твоята А4-ка особено откъм разход за поддръжка.При нормална експлоатация няма да имаш нищо за правене или близко до нищо.Ти само с твоите 4 носача отпред си абониран всяка година за сервиз и смяната им, ако караш с по-големи джанти - абонаментът е за два пъти в годината.Дебитомера като ти пръдне и там си едни 500лв назад......пълен ташак.Гумените лайсни на вратите отвън дето гният са бомба със закъснител ако не са експлодирали вече.Има 100 неща дето ще ти умрат на Ауди-то , докато Акорд-а ми няма да е мръднал в това отношение.Така че все пак смени Ауди-то.Аз просто те предупредих че ако чакаш чудеса на газ и 1 000 000км без да бараш нищо и без реглаж на клапани - няма а стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши.

 

Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....)

сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите...

Те са си мудни,тешки,бавни...

А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направоПубликувано изображение

Публикувано изображениеистребител за 5-има вътреПубликувано изображение

а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по-Публикувано изображение нещо...

хонда легенд...е там си е....Публикувано изображениеслагаш един чадър отгоре и право на плаж Публикувано изображение

поздрав и успех

 

Сгрешиш,колега...Сгрешиш

 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега , то няма такава кола.Как да ти обясним , че ако искаш да ти е наред автомобила е добре да го гледаш с хубави части.Това все едно да си вземеш миксер за 15 лева и такъв за 100 лева.Този от 15 като разбиеш 3 пъти яйца и е в кофата а този за 100 работи 2 години.Същата работа е и тук.Няма как да искаш хем да е евтино , хем да е хубаво.Винаги са ми били странни тия коментари от типа "Къде има евтини и хубави части ?".Отговора е един а именно , че ги няма никаде.И Audi и VW и Honda си искат тяхното и ако слагаш неща от по 5 лева , все ще намираш кусури.Просто японската машина в случая при качествена поддръжка се чупи в пъти по-малко от немските аналози със същата поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Пич, не ме разбра правилно. Акордът ми е в пъти по-готина кола от твоята А4-ка особено откъм разход за поддръжка.При нормална експлоатация няма да имаш нищо за правене или близко до нищо.Ти само с твоите 4 носача отпред си абониран всяка година за сервиз и смяната им, ако караш с по-големи джанти - абонаментът е за два пъти в годината.Дебитомера като ти пръдне и там си едни 500лв назад......пълен ташак.Гумените лайсни на вратите отвън дето гният са бомба със закъснител ако не са експлодирали вече.Има 100 неща дето ще ти умрат на Ауди-то , докато Акорд-а ми няма да е мръднал в това отношение.Така че все пак смени Ауди-то.Аз просто те предупредих че ако чакаш чудеса на газ и 1 000 000км без да бараш нищо и без реглаж на клапани - няма а стане.

Така е съгласен съм :)/>/>/>/> Тея лайстни на вратата едната си замина още малко след като съм я взел.Не имах за цел да обидя марката като цяло.Не ме плашат реглаж на клапани и прочие,просто се чудя дали си заслужава галимацията по смяна на колата,прехвърляние,търсене и прочие. Иначе и на мен вътре ми допада доста като цяло. А каза за алтернативните горива ,че не им понасят.Имаш ли идея долу горе колко бързо се случва всичко?Иначе като цена не е нещо кой знае какво.Мой авер с мазда 323 ф 90кс му смениха 4 клапана с ремонта на главата в сливен и всички необходими гарнитури и труд за 430лв...което е нормално за мен.Едва ли тук цифрата ще е много по-различна(100 отгоре примерно не са на въпрос). Да чукна на дърво носачите все още ги бива и са TRW и ще изкарат известно време още.Един Акорд Комби 96май от СтЗ с прост метан на няколко месеца и кожа с климатик и подлакътник си харесах даже :D/>/>/> Пуснах го за продажба Аудито пък ще се чуе :)/>/> Ако го продам за долу горе колкото би трябвало ще взема и 2те хонди на веднъж.Засега имам парите за Сивика,но съм в изчакване.@MKilla това имах в предвид и аз.Питах за коефицента цена/качество/км . Досега и 2ката и А4ката не са обслужвани с боклуци.ФИлтрите винаги са МАН,а по спирачките ТРВ/АТЕ и подобни,ролки ИНА,ремъци Континентал...наясно съм с това ,че без пари не става.Просто исках да разбера как е като надеждност.Целта на заниманието е и което го разбрах е ,че при еднаква поддръжка в пари Акорда ще има по-нисък разход на 100км на метан от А4ката(примерно може и на газ) и ще изкара повече. Сега вече 2.2 било по-добре...еми квото намеря :) Редактирано от mupk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши.

 

 

Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....)

сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите...

Те са си мудни,тешки,бавни...

А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направоПубликувано изображение

Публикувано изображениеистребител за 5-има вътреПубликувано изображение

а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по-Публикувано изображение нещо...

хонда легенд...е там си е....Публикувано изображениеслагаш един чадър отгоре и право на плаж Публикувано изображение

поздрав и успех

 

Сгрешиш,колега...Сгрешиш

 

"Колега" въобще не се заяждам с теб. По-скоро изпадам в шок при такива разкрития по форумите за една елементарна форма на интелигентност. Пълен шок. Очаква се ,че тук всички са над 18 годишна възраст и логично би било да бъдат поне със средно образование. А такива грешки за човек със средно образование са изключени. Всеки може да направи грешка било то неволна или от незнание , но твоята не е неволна (повтаряш я няколко пъти),а от незнание. Само че се предполага ,че от незнание се прави грешка при малко по-сложни думи или съчетания. Не съм учител по български да те уча защо "згреша" е грешно и това го знае всяко дете (което ходи на училище)!

 

Майната му , не ми се изпадаше в такива "офтопици" ама пък и да имаш "очи" да ми правиш забележка,че съм те поправил, това вече е абсурд. Дай тогава всеки да си пише на цигански , важното е да е по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Извинявам се за "сгрешките" и благодаря ти че ме подсети...

Иначе съм от Македония,и не съм ходил в българско училище,но съм учил да говоря български от хора в пъти по-спокойни от теб,е не са ме учили как да пиша...

Публикувано изображение

 

колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши.

 

 

Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....)

сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите...

Те са си мудни,тешки,бавни...

А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направоПубликувано изображение

Публикувано изображениеистребител за 5-има вътреПубликувано изображение

а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по-Публикувано изображение нещо...

хонда легенд...е там си е....Публикувано изображениеслагаш един чадър отгоре и право на плаж Публикувано изображение

поздрав и успех

 

Сгрешиш,колега...Сгрешиш

 

"Колега" въобще не се заяждам с теб. По-скоро изпадам в шок при такива разкрития по форумите за една елементарна форма на интелигентност. Пълен шок. Очаква се ,че тук всички са над 18 годишна възраст и логично би било да бъдат поне със средно образование. А такива грешки за човек със средно образование са изключени. Всеки може да направи грешка било то неволна или от незнание , но твоята не е неволна (повтаряш я няколко пъти),а от незнание. Само че се предполага ,че от незнание се прави грешка при малко по-сложни думи или съчетания. Не съм учител по български да те уча защо "згреша" е грешно и това го знае всяко дете (което ходи на училище)!

 

Майната му , не ми се изпадаше в такива "офтопици" ама пък и да имаш "очи" да ми правиш забележка,че съм те поправил, това вече е абсурд. Дай тогава всеки да си пише на цигански , важното е да е по темата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е съгласен съм :)/>/>/>/>/> Тея лайстни на вратата едната си замина още малко след като съм я взел.Не имах за цел да обидя марката като цяло.Не ме плашат реглаж на клапани и прочие,просто се чудя дали си заслужава галимацията по смяна на колата,прехвърляние,търсене и прочие. Иначе и на мен вътре ми допада доста като цяло. А каза за алтернативните горива ,че не им понасят.Имаш ли идея долу горе колко бързо се случва всичко?Иначе като цена не е нещо кой знае какво.Мой авер с мазда 323 ф 90кс му смениха 4 клапана с ремонта на главата в сливен и всички необходими гарнитури и труд за 430лв...което е нормално за мен.Едва ли тук цифрата ще е много по-различна(100 отгоре примерно не са на въпрос). Да чукна на дърво носачите все още ги бива и са TRW и ще изкарат известно време още.Един Акорд Комби 96май от СтЗ с прост метан на няколко месеца и кожа с климатик и подлакътник си харесах даже :D/>/>/>/> Пуснах го за продажба Аудито пък ще се чуе :)/>/>/> Ако го продам за долу горе колкото би трябвало ще взема и 2те хонди на веднъж.Засега имам парите за Сивика,но съм в изчакване.@MKilla това имах в предвид и аз.Питах за коефицента цена/качество/км . Досега и 2ката и А4ката не са обслужвани с боклуци.ФИлтрите винаги са МАН,а по спирачките ТРВ/АТЕ и подобни,ролки ИНА,ремъци Континентал...наясно съм с това ,че без пари не става.Просто исках да разбера как е като надеждност.Целта на заниманието е и което го разбрах е ,че при еднаква поддръжка в пари Акорда ще има по-нисък разход на 100км на метан от А4ката(примерно може и на газ) и ще изкара повече. Сега вече 2.2 било по-добре...еми квото намеря :)/>

Моят Акорд го имам от почти 4 години, навъртях му точно 100 000км на газ.Наскоро му правих гарнитура на глава, оказа се че колата е била с проблем още при вноса - търговеца я е 'отремонтирал' възможно най-евтино и 100 000км по-късно се наложи да повторя операцията като хората.Труд,гарнитури,гумички - всичко беше в рамките на 500лв.Имаше вариант да сложа керамични легла за клапаните, което ще ми гарантира спиране на вкопаването но нямаше смисъл. Всяко легло струва по 30-40лв ако не се лъжа,а реално колата може да кара на газ още сигурно 200 000км преди да ми се изчерпа възможността да компенсирам потъването с реглаж на клапаните.След 200 000км ще го мисля дето се вика, тогава просто ще сменя главите и ще почна отначало.Ако въобще стигна до там:)Не знам защо си толкова мераклия на метан-а, това си е твой избор.Но тия килограми дето тежи това чудо ебават майката на всяка кола.Имам колега с Акорд като моя,пак купе ама 2.0 с ръчни скорости.Купена е от Италия на метан.Пича я кара с години след това пак на метан - няма никакви проблеми.Клапани дори не е регулирал:)На една такава Хонда много голямо предимство й е възможността за купуване на ОЕ части на чудесни цени.Имаше едно хубаво комби, което се продаваше в Пловдив за 4000лв. Бях се уговорил с човека да го гледам ама се отказах да си продавам колата и така си остана.Винено е на цвят.Малко са комбитата на обяви,а още по-малко са читавите.Повечето са пребити от каране.В София пък има един Акорд комби от предния модел ( най-истинския Акорд от всичките) , който го продава възрастен човек за 2000лв.Малко остарял на дизайн ама в добро състояние и без пари. Няма алтернативни горива.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи карах сивик 6та ген 1.4 но не 90 ,а 75кс(ако има такова де и не са ме метнали).Допадна ми много.Изглежда готино,малка кола с нормални части и добър разход.Идеална е за градска кола и взех да се замислям. Даже май съм по-склонен да си взема такава....тея дни може би аудито ще отпътува и ще видим,но определено ми допаднаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 75 и 90 коня на този сивик е само една гарнитура на дросела.На малката мощност е с рестрикция.Сменяш гарнитурата за 15лв и вече караш 90 коня:)Но данъка е за 75:)Взимай смело щом те кефи, здрава кола е това.Но гледай да е максимално стокова - това като съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах това ми хареса.Даже ще го предложа на моя авер,защото хем и той да стане 90кс :)/> И да видя как е кво е що е.Би ли ми дал някакви контакти с теб.Искам да попитам това онова вместо през форума.Разбира се ,ако не е проблем.Не мога да ти пратя PM,не знам защо :D

Редактирано от mupk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ми беше пълна пощата.Пуснах ти лично, виж дали си го получил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Егати колегата :)

Евала!Публикувано изображениеПубликувано изображение

Разликата между 75 и 90 коня на този сивик е само една гарнитура на дросела.На малката мощност е с рестрикция.

Сменяш гарнитурата за 15лв и вече караш 90 коняПубликувано изображение

Но данъка е за 75:)

Взимай смело щом те кефи, здрава кола е това.Но гледай да е максимално стокова - това като съвет.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...