mupk0 3 #1 Публикувано 23 Октомври, 2013 Добър вечер.Отскоро взех да заглеждам и вашата марка,макар че доскоро и все още си държа на VAG групата.Реших да правя сивик D16z6 турбо и лека полека събирам пъзела,но реших да сменя ежедневната си кола която е А4 1.8 ADR 125коня.Комби кола на метан..общо взето 11лв/100км градско ( 13-14л/100 бензин зимата).но ме дразнят някой неща от нея като мудност(дори на бензин),скъпи ремонти и прочие.Влезне ли в сервиза под 200лв части не излиза.Аз като се замисля доста работи смених,но съм готов да се разделя с нея(пълно обслужване на ремъци,термостати,течности 2 пъти,дискове и накладки с лагери всичко.....) но си изби парите от км и мисля да я сменям.Нещо не ми прави кеф.Гледам от хонда семейството обаче не мога да си харесам.Трябва ми възможно най-голямото купе. Акорд Комби не ми харесва,но варианта в седан ми допада....прелюда е много по-младежка кола и отпада.Разните минивани също.Питането ми за Акорда обаче е как стоят нещата с ремъци(ангренажни а у ролки) като пари и по разните окачвания,спирачки?Долу горе като суми.Варианта за 2.0I или по-малък мотор?Ще се кара на газ предполагам,защото масово имат градски разход от 10/100км и няма смисъл от метан,а и не съм запознат дали им понася.Говоря за метанов инжекцион с инжектори и аванс процесор.Та като цяло към какво по-семейно да се насоча в тази марка и какво да очаквам като цени?Обслужването на ангренажа под или над 500лв е примерно...дисковете с накладки 4бр над под 600-700лв ли са... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #2 Отговорено 23 Октомври, 2013 2008-ма караш Голф и питаш за Сивик!...2013-та караш А4 и питаш за Акорд!...След 3-4 годинки, като ти писне от Туарега, ми се Обади да ти обЯсна тва-онова за CR-V-то 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #3 Отговорено 24 Октомври, 2013 Защо отговаряш като типичен селянин?Има ли значение това?Да 2008ма бях дете...я съм взел книжка ,я не когато съм го писъл с 0лв в джоба.Сега нещата са съвсем други.Да харесал съм си акорд и питам.И сивик имам....проблем ли е ? Или си от сектантите чиято цел е само заяждане?Не се знае след време може и туарег да си харесам...тва си е мой проблем.Питах като човек какво как и защо,а не съм искал някой да ми реплекира с 2008ма бля бля 2013та бля бля 2020 бля бля. Като няма кво да пишете поне не тровете Извинявам се за поста,но не издържах.Питаш като човек,а получаваш отговор като на животно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #4 Отговорено 24 Октомври, 2013 Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....) сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите... Те са си мудни,тешки,бавни... А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направо истребител за 5-има вътре а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по- нещо... хонда легенд...е там си е....слагаш един чадър отгоре и право на плаж поздрав и успех 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #5 Отговорено 24 Октомври, 2013 Като човек , който се занимава с части само ще ти кажа , че на всяка кола хубавите части не са евтини , просто при някои марки правиш по-рядко ремонти като в случая визирам Хонда.Твоят мотор на Ауди според мен е също много добър но само до там , защото с това кекаво окачване не те знам какво работиш ама не се търпи.Иначе питаш за обслужване...Еми избери си модел кола първо , прочети малко теми във форума и тогава ако не ти е ясно задай въпрос.Има 6 раздела за различните модели + търсачка с куп теми в които е дъвкано едно и също.Дискове с накладки и за Ауди и за Хонда има и за 400 лева има и за 5000 , че и нагоре.Хем искаш 2.0 мотор а от друга страна питаш колко харчи ? Аз лично не разбирам точно какво търсиш за да ти помогна с малко инфо относно цени на чаркалаците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #6 Отговорено 24 Октомври, 2013 Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....) сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите... Те са си мудни,тешки,бавни... А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направо истребител за 5-има вътре а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по- нещо... хонда легенд...е там си е....слагаш един чадър отгоре и право на плаж поздрав и успех Сгрешиш,колега...Сгрешиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #7 Отговорено 24 Октомври, 2013 Карам Акорд Купе за ежедневна кола с F- серията двигател , едновалов, 16 клапана без витек - 150 коня.Хубаво е да знаеш че точно F- серията не й понасят много добре алтернативните горива.Карам моята кола вече 100 000км на газ , но вкопава особено изпускателните клапани. Иска чест реглаж на клапани - на всеки 20 000км.Казвайки това трябва да ти е ясно , че имам накъде да регулирам вкопаването за поне още толкова километри и отгоре.Та реално ако вземеш девствена кола карана само на бензин, спокойно може да те вози адски много километри на газ.Моята е 2.2 автоматик и в София харчи 13/100 газ.Извънградско е падала и до 8/100 газ ама трябва да караш с 90км/ч.Откъм окачване е доста здрава,но аз и не карам като идиот.Хубавото на Хонда ( ама не всички модели ) е че може да си купиш ОЕ части за тях от САЩ на страхотни цени дори след доставката - зависи кой как те таксува.Давам пример - шарнирите ми за Акорда струват цели $17/парчето в САЩ, накладките са $40 - говорим за оригинални части.Гумичките за клапани са по 1$/бр. , което ще засрами всичките гумички като цена на българския пазар ( за качество няма да коментирам).Ангренажа е в порядъка на 500лв, аз например си купувам ролките и ремъците от БГ ( Ина и Гейтс) , но си взимам водната помпа от САЩ.Така направих последния път и съм доволен.Иначе имаш по два ремъка и две ролки,плюс водна помпа.Ролките ОЕ са по 60$ средно, ремъците са 60-70$ двата,а водната помпа и тя е около 60-70$.Та няма голямо значение дали ще ги вземеш от там или от БГ.По спирачките има друга игра. Някои модели като моя ( не всички Акорди са така) са с тъпа схема на спирачките - дисковете се монтират отзад през лагерите.И това има лекарство - сменят се шенкели и още някои неща ( в момента съм в процес на тази смяна и като съм готов ще знам какво точно се сменя още) и си минаваш на готината схема със спирачен диск върху главината директно под джантата. Хем е по-евтино, хем е по-лесно , хем не правят проблеми с кривене на дискове толкова много.Имай предвид че на Хонда спирачките са им малко слабо място, особено сравнено с немските кошници на които спирачките са супер от десетилетия вече.Друго кофти нещо на Хонда в този сегмент в който си се прицелил е данъка и липсата на богат избор на двигатели.Винаги ще си над 100 коня и винаги ще си на скъп данък.Дизел почти няма - има някакви английски извращения ама само на английския акорд от по-стари години.Но като гледам какво си карал , данъка не ти е бил малък и досега та едва ли това е проблем.Комби Акорд като моя е доста приятен вариант,защото получаваш достъп до ОЕ частите в САЩ. С английските Акорд-и не е точно така - някои неща ще ги има, други няма да ги има.Но имаш само два двигателя - 2.0 и 2.2 като моя.Съветвам те да се прицелиш в 2.2 щото 2.0 е доста умрял пък харчат еднакво.Ако искаш седан с 4 врати.....тогава нямаш избор и отиваш на английски Акорд. Губиш неизвестна част ( не малка ) от пазара на ОЕ части в САЩ.Мен специално не ме кефят английските ама това си е лично мнение.Там дизел няма. Има малко повече бензинови мотори ама 1.8 може да ти е слабичък - знам ли?Абе само ще кажа че мислех да продам Акорд-а наскоро щото исках комби,но нямаше да взема Акорд като моя комби а щях да взема първата Шкода Октавия при това 1.9 ТДЙ 90 коня или 1.8 Турбо ( само заради данъка този вариант беше на второ място след дизела). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 201 #8 Отговорено 24 Октомври, 2013 Koлега, купето е като цвета на колата - 100 човека, 100 различни мнения. И всеки е убеден в правотата си. Мога да кажа защо аз карам седан и защо не бих карал никога комби. Защото на мен комбитата са ми грозни (някой да не се засегне сега тук). Няма нищо секси в това да караш комби. НО ! Много хора ги предпочитат поради функционалността им, в едно комби се събира доста повече багаж от седана. Казваш семейна кола - ами пак е относително. Зависи къде ще ходиш с тая кола, за какво ще я ползваш. Варианти има много.Относно двигателя - не се притеснявай от многото кубици. Моята е 2000 кубика и гори 5л/100км бензин. Успех с избора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #9 Отговорено 24 Октомври, 2013 Да де ама твоята е 2009-та година и гори 5/100 а 1999-та гори 15/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #10 Отговорено 25 Октомври, 2013 (Редактирано) Благодаря на колегите с нормални и компетентни мнения.От цялата работа излиза,че не е по киро на кирия да кара Акорд отколкото А4ката в момента за ежедневна кола(за турбото е ясно). Поне съм и сменил доста неща и знам какво остава и май ще си я задържа.Не ми ражда акъла кола с ниска поддръжка(като пари) и що годе да е съвременна(не някви коли 1900 ) :D/>/> Благодаря все пак.Чудя се дали да не взема нещо една идея по-малко(тип сивик 6та) но не знам.http://www.cars.bg/c409533 Даже тази изглежда супер...ама 90кс на метан ще е мъка сигурно :)/>http://www.cars.bg/c466856p.p Иначе за колегата където пита кво работя...заварчик съм,но не ми е за цел да пръскам пари само по колите Редактирано 25 Октомври, 2013 от mupk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 25 Октомври, 2013 ^ Пич, не ме разбра правилно. Акордът ми е в пъти по-готина кола от твоята А4-ка особено откъм разход за поддръжка.При нормална експлоатация няма да имаш нищо за правене или близко до нищо.Ти само с твоите 4 носача отпред си абониран всяка година за сервиз и смяната им, ако караш с по-големи джанти - абонаментът е за два пъти в годината.Дебитомера като ти пръдне и там си едни 500лв назад......пълен ташак.Гумените лайсни на вратите отвън дето гният са бомба със закъснител ако не са експлодирали вече.Има 100 неща дето ще ти умрат на Ауди-то , докато Акорд-а ми няма да е мръднал в това отношение.Така че все пак смени Ауди-то.Аз просто те предупредих че ако чакаш чудеса на газ и 1 000 000км без да бараш нищо и без реглаж на клапани - няма а стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #12 Отговорено 25 Октомври, 2013 колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши. Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....) сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите... Те са си мудни,тешки,бавни... А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направо истребител за 5-има вътре а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по- нещо... хонда легенд...е там си е....слагаш един чадър отгоре и право на плаж поздрав и успех Сгрешиш,колега...Сгрешиш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #13 Отговорено 25 Октомври, 2013 Е колега , то няма такава кола.Как да ти обясним , че ако искаш да ти е наред автомобила е добре да го гледаш с хубави части.Това все едно да си вземеш миксер за 15 лева и такъв за 100 лева.Този от 15 като разбиеш 3 пъти яйца и е в кофата а този за 100 работи 2 години.Същата работа е и тук.Няма как да искаш хем да е евтино , хем да е хубаво.Винаги са ми били странни тия коментари от типа "Къде има евтини и хубави части ?".Отговора е един а именно , че ги няма никаде.И Audi и VW и Honda си искат тяхното и ако слагаш неща от по 5 лева , все ще намираш кусури.Просто японската машина в случая при качествена поддръжка се чупи в пъти по-малко от немските аналози със същата поддръжка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #14 Отговорено 25 Октомври, 2013 (Редактирано) ^ Пич, не ме разбра правилно. Акордът ми е в пъти по-готина кола от твоята А4-ка особено откъм разход за поддръжка.При нормална експлоатация няма да имаш нищо за правене или близко до нищо.Ти само с твоите 4 носача отпред си абониран всяка година за сервиз и смяната им, ако караш с по-големи джанти - абонаментът е за два пъти в годината.Дебитомера като ти пръдне и там си едни 500лв назад......пълен ташак.Гумените лайсни на вратите отвън дето гният са бомба със закъснител ако не са експлодирали вече.Има 100 неща дето ще ти умрат на Ауди-то , докато Акорд-а ми няма да е мръднал в това отношение.Така че все пак смени Ауди-то.Аз просто те предупредих че ако чакаш чудеса на газ и 1 000 000км без да бараш нищо и без реглаж на клапани - няма а стане.Така е съгласен съм :)/>/>/>/> Тея лайстни на вратата едната си замина още малко след като съм я взел.Не имах за цел да обидя марката като цяло.Не ме плашат реглаж на клапани и прочие,просто се чудя дали си заслужава галимацията по смяна на колата,прехвърляние,търсене и прочие. Иначе и на мен вътре ми допада доста като цяло. А каза за алтернативните горива ,че не им понасят.Имаш ли идея долу горе колко бързо се случва всичко?Иначе като цена не е нещо кой знае какво.Мой авер с мазда 323 ф 90кс му смениха 4 клапана с ремонта на главата в сливен и всички необходими гарнитури и труд за 430лв...което е нормално за мен.Едва ли тук цифрата ще е много по-различна(100 отгоре примерно не са на въпрос). Да чукна на дърво носачите все още ги бива и са TRW и ще изкарат известно време още.Един Акорд Комби 96май от СтЗ с прост метан на няколко месеца и кожа с климатик и подлакътник си харесах даже :D/>/>/> Пуснах го за продажба Аудито пък ще се чуе :)/>/> Ако го продам за долу горе колкото би трябвало ще взема и 2те хонди на веднъж.Засега имам парите за Сивика,но съм в изчакване.@MKilla това имах в предвид и аз.Питах за коефицента цена/качество/км . Досега и 2ката и А4ката не са обслужвани с боклуци.ФИлтрите винаги са МАН,а по спирачките ТРВ/АТЕ и подобни,ролки ИНА,ремъци Континентал...наясно съм с това ,че без пари не става.Просто исках да разбера как е като надеждност.Целта на заниманието е и което го разбрах е ,че при еднаква поддръжка в пари Акорда ще има по-нисък разход на 100км на метан от А4ката(примерно може и на газ) и ще изкара повече. Сега вече 2.2 било по-добре...еми квото намеря Редактирано 25 Октомври, 2013 от mupk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #15 Отговорено 25 Октомври, 2013 колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши. Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....) сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите... Те са си мудни,тешки,бавни... А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направо истребител за 5-има вътре а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по- нещо... хонда легенд...е там си е....слагаш един чадър отгоре и право на плаж поздрав и успех Сгрешиш,колега...Сгрешиш "Колега" въобще не се заяждам с теб. По-скоро изпадам в шок при такива разкрития по форумите за една елементарна форма на интелигентност. Пълен шок. Очаква се ,че тук всички са над 18 годишна възраст и логично би било да бъдат поне със средно образование. А такива грешки за човек със средно образование са изключени. Всеки може да направи грешка било то неволна или от незнание , но твоята не е неволна (повтаряш я няколко пъти),а от незнание. Само че се предполага ,че от незнание се прави грешка при малко по-сложни думи или съчетания. Не съм учител по български да те уча защо "згреша" е грешно и това го знае всяко дете (което ходи на училище)! Майната му , не ми се изпадаше в такива "офтопици" ама пък и да имаш "очи" да ми правиш забележка,че съм те поправил, това вече е абсурд. Дай тогава всеки да си пише на цигански , важното е да е по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #16 Отговорено 26 Октомври, 2013 Извинявам се за "сгрешките" и благодаря ти че ме подсети... Иначе съм от Македония,и не съм ходил в българско училище,но съм учил да говоря български от хора в пъти по-спокойни от теб,е не са ме учили как да пиша... колега...темата не е моя и твоя да се заяждаме тук.Човекът искаше мнения,а ако ти знаеш нещо по-добре пиши. Колега карал съм такси с най-различни коли(хюндаи гетз 1.3 80кс,поло 1.4тди 75кс,голф 4 тди 110кс,форд ескорт 1.8 115кс....) сега карам сивик 1.5 115кс и честно да ти кажа това си е уникална кола спрямо горе споменатите... Те са си мудни,тешки,бавни... А ако искаш проект с д16з6 няма да згрешиш,обаче ако имаш повечко възможност проектирай б16а2 1.6 вти 160кс(заводска) е това ти е направо истребител за 5-има вътре а за акорда също няма да згрешиш защото ако ти трябва кола за удобство това е тя.-има и още по- нещо... хонда легенд...е там си е....слагаш един чадър отгоре и право на плаж поздрав и успех Сгрешиш,колега...Сгрешиш "Колега" въобще не се заяждам с теб. По-скоро изпадам в шок при такива разкрития по форумите за една елементарна форма на интелигентност. Пълен шок. Очаква се ,че тук всички са над 18 годишна възраст и логично би било да бъдат поне със средно образование. А такива грешки за човек със средно образование са изключени. Всеки може да направи грешка било то неволна или от незнание , но твоята не е неволна (повтаряш я няколко пъти),а от незнание. Само че се предполага ,че от незнание се прави грешка при малко по-сложни думи или съчетания. Не съм учител по български да те уча защо "згреша" е грешно и това го знае всяко дете (което ходи на училище)! Майната му , не ми се изпадаше в такива "офтопици" ама пък и да имаш "очи" да ми правиш забележка,че съм те поправил, това вече е абсурд. Дай тогава всеки да си пише на цигански , важното е да е по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #17 Отговорено 26 Октомври, 2013 Така е съгласен съм :)/>/>/>/>/> Тея лайстни на вратата едната си замина още малко след като съм я взел.Не имах за цел да обидя марката като цяло.Не ме плашат реглаж на клапани и прочие,просто се чудя дали си заслужава галимацията по смяна на колата,прехвърляние,търсене и прочие. Иначе и на мен вътре ми допада доста като цяло. А каза за алтернативните горива ,че не им понасят.Имаш ли идея долу горе колко бързо се случва всичко?Иначе като цена не е нещо кой знае какво.Мой авер с мазда 323 ф 90кс му смениха 4 клапана с ремонта на главата в сливен и всички необходими гарнитури и труд за 430лв...което е нормално за мен.Едва ли тук цифрата ще е много по-различна(100 отгоре примерно не са на въпрос). Да чукна на дърво носачите все още ги бива и са TRW и ще изкарат известно време още.Един Акорд Комби 96май от СтЗ с прост метан на няколко месеца и кожа с климатик и подлакътник си харесах даже :D/>/>/>/> Пуснах го за продажба Аудито пък ще се чуе :)/>/>/> Ако го продам за долу горе колкото би трябвало ще взема и 2те хонди на веднъж.Засега имам парите за Сивика,но съм в изчакване.@MKilla това имах в предвид и аз.Питах за коефицента цена/качество/км . Досега и 2ката и А4ката не са обслужвани с боклуци.ФИлтрите винаги са МАН,а по спирачките ТРВ/АТЕ и подобни,ролки ИНА,ремъци Континентал...наясно съм с това ,че без пари не става.Просто исках да разбера как е като надеждност.Целта на заниманието е и което го разбрах е ,че при еднаква поддръжка в пари Акорда ще има по-нисък разход на 100км на метан от А4ката(примерно може и на газ) и ще изкара повече. Сега вече 2.2 било по-добре...еми квото намеря :)/>Моят Акорд го имам от почти 4 години, навъртях му точно 100 000км на газ.Наскоро му правих гарнитура на глава, оказа се че колата е била с проблем още при вноса - търговеца я е 'отремонтирал' възможно най-евтино и 100 000км по-късно се наложи да повторя операцията като хората.Труд,гарнитури,гумички - всичко беше в рамките на 500лв.Имаше вариант да сложа керамични легла за клапаните, което ще ми гарантира спиране на вкопаването но нямаше смисъл. Всяко легло струва по 30-40лв ако не се лъжа,а реално колата може да кара на газ още сигурно 200 000км преди да ми се изчерпа възможността да компенсирам потъването с реглаж на клапаните.След 200 000км ще го мисля дето се вика, тогава просто ще сменя главите и ще почна отначало.Ако въобще стигна до тамНе знам защо си толкова мераклия на метан-а, това си е твой избор.Но тия килограми дето тежи това чудо ебават майката на всяка кола.Имам колега с Акорд като моя,пак купе ама 2.0 с ръчни скорости.Купена е от Италия на метан.Пича я кара с години след това пак на метан - няма никакви проблеми.Клапани дори не е регулиралНа една такава Хонда много голямо предимство й е възможността за купуване на ОЕ части на чудесни цени.Имаше едно хубаво комби, което се продаваше в Пловдив за 4000лв. Бях се уговорил с човека да го гледам ама се отказах да си продавам колата и така си остана.Винено е на цвят.Малко са комбитата на обяви,а още по-малко са читавите.Повечето са пребити от каране.В София пък има един Акорд комби от предния модел ( най-истинския Акорд от всичките) , който го продава възрастен човек за 2000лв.Малко остарял на дизайн ама в добро състояние и без пари. Няма алтернативни горива.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #18 Отговорено 26 Октомври, 2013 Снощи карах сивик 6та ген 1.4 но не 90 ,а 75кс(ако има такова де и не са ме метнали).Допадна ми много.Изглежда готино,малка кола с нормални части и добър разход.Идеална е за градска кола и взех да се замислям. Даже май съм по-склонен да си взема такава....тея дни може би аудито ще отпътува и ще видим,но определено ми допаднаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #19 Отговорено 27 Октомври, 2013 Разликата между 75 и 90 коня на този сивик е само една гарнитура на дросела.На малката мощност е с рестрикция.Сменяш гарнитурата за 15лв и вече караш 90 коняНо данъка е за 75:)Взимай смело щом те кефи, здрава кола е това.Но гледай да е максимално стокова - това като съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #20 Отговорено 27 Октомври, 2013 (Редактирано) хахах това ми хареса.Даже ще го предложа на моя авер,защото хем и той да стане 90кс :)/> И да видя как е кво е що е.Би ли ми дал някакви контакти с теб.Искам да попитам това онова вместо през форума.Разбира се ,ако не е проблем.Не мога да ти пратя PM,не знам защо Редактирано 27 Октомври, 2013 от mupk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #21 Отговорено 27 Октомври, 2013 Защото ми беше пълна пощата.Пуснах ти лично, виж дали си го получил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #22 Отговорено 27 Октомври, 2013 Егати колегата Евала! Разликата между 75 и 90 коня на този сивик е само една гарнитура на дросела.На малката мощност е с рестрикция. Сменяш гарнитурата за 15лв и вече караш 90 коня Но данъка е за 75:) Взимай смело щом те кефи, здрава кола е това.Но гледай да е максимално стокова - това като съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове