J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 11 Октомври, 2013 Здравейте.Поради няколко причини искам да сменя съединителя и скоростната кутия а те са.Кутията вие когато съм на свободна знам,че е някакъв лагер и при други хонди съм го срещал тоя проблем и са ми казвали да карам и че тоя лагер е много здрав.Да ама при мен толкова вие че когато стоя на място двигателя не се ЧУВА!чува се кутията повече от него.Сега започна да се чува подобен шум и при натиснат съединител.И двата шума от няколко дена спират почти напълно за секунди и пак тръгват.Днес обаче изведнъж започна да тресе при тръгване.Имам скоростна кутия от Д14А3-ако някой може да ми каже каква точно е разликата,понеже по мой наблюдения 5-та е по дълга.В другите предавки има ли разминавания?Имам и съединител комплект,мога ли да се размина с него или задължително нов?И понеже не мога да си ползвам канала в момента ще я сменям на земята,но имам няколко въпроса.1-Смяната на съединителя стягането на болтчетата трябва ли да го правя с динамометричен ключ.2-Какъв трябва да е този дорник за да центровам съединителя?Не съм пълен БОТ и мисля,че ще се справя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 12 Октомври, 2013 (Редактирано) Фиксирането на феродовия диск може да стане и с окомер (един специален уред ),ако има как да гледаш точно в средата, но ако нямаш ползвай алтернатива на джаджата, която явно липсва в твоят комлект - единият размер е шлиците на феродовия, а другия е краят на оста на кутията...Използвай динамометричен ключ, особено ако по начало не знаеш колко се "опъват" болтовете. За маховика е абсолютно задължително, като там ползваш и фиксатор за резби (ако изобщо правиш нещо по него)..Предавателните числа на двете кутий ги има тук! Редактирано 12 Октомври, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #3 Отговорено 12 Октомври, 2013 Числата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 12 Октомври, 2013 2-ра предавка е различна - 1.7 нещо си и крайното предавателно число е 4.266 или нещо такова. Д14А4 е с 2-ра 1.9 нещо си и крайно 4.058. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 14 Октомври, 2013 Свалих кутията аксиалния лагер беше.... тия дни ще кача снимки ама като вдигна капака още мирише на стопено желязо имаше паднали стружки в кутията от аксиалния лагер но на притискателя му няма нищо така,че не се наложи да сменям и съединител.Смазах с грез навсякъде където е показано от клипа по долу и съединителя омекна доста и е много по плавно движението му.Сипах масло скоростите влизат много по добре,лагера който виеше при пуснат съединител(на първичния вал явно)утихна доста и сега всичко е нормално Видях малко зор понеже не беше на канал но се справих.НО сега не ми работи километража уж закачих буксите ама не отчита някой знае ли къде е датчика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #6 Отговорено 14 Октомври, 2013 Датчика представлява една ос със зъбно колело и обикновенно се намира от към страната на крайното предавателно число скоростната кутия. Представлява нещо като пробка с излизащи кабели от нея. На резба е. Доколкото разбирам има някакви пластмасови части в горната си страна и е лесно счупването на този сензор. В коша на двигателя се намира някъде под радиаторните маркучи, които излизат от двигателя. Това знам аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 15 Октомври, 2013 (Редактирано) Значи е същия за който си мисля аз гледах му буксите вчера закачен е.При отвиването му малко го усуках кабела може да се е разпоил. Редактирано 15 Октомври, 2013 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #8 Отговорено 17 Октомври, 2013 Колеги запоих го но отново не отчита.На тоя датчик може ли да му стане нещо,че да не работи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #9 Отговорено 17 Октомври, 2013 Колега тоя датчик който е на резба към кутията е за задните светлени, като си на задна. Този за километража е по на зад и се хваща с болт към корпуса на кутията. Най-вероятно не си го свързал. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 17 Октомври, 2013 Точно с този датчик който е на резба се подведох. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове