Jump to content
TipoMan

Горна(master cylinder) или долна(slave cylinder) помпа на съединител

Recommended Posts

Изчетох темите, но отговор не намирам.При натиснат продължително(5-10 секунди) съединител, педалът остава потънал и отделя много по-рано. При бързо натискане и смяна на скорости проблем (все още) няма...Няма видим теч нито в купето при педала от "главната" помпа, нито при двигателя при "горната".Вдигах маншона, сух е.Няма загуба на хидравлична течност, стои си между мин и макс от почти пет години.Колата е 6 gen accord coupe.Всички описания на такива проблеми, които намерих, са съпроводени със загуба на хидравлична течност, а при мен (все още) такава няма.Има ли начин да се определи коя от двете помпи е заминала без да свалят и разглобяват (доколкото е възможно)?Някой има ли опит с ремонтен комплект гумички за помпите, ако изобщо такива се продават ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение, причината трябва да ти е в горната помпа ..На долната дето и викате, а тя е изпълнителен цилиндър, :) като и изтърве гумичката, сприрачната течност минава покрай нея и отива в маншончето, а ти казваш, че е сухо ..При горната помпа, зад работната гумичка която създава налягането има и друга, уплътнителна гумичка, която да предпазва от теч към купето ..Ако е изтървала само работната, теч няма да има, но се получава явлението дето описваш, защото течноста минава зад гумичката и се връща в казанчето ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За горната мисля , че има ремонтен комплект.Оригинален струваше около 90 лева в Хонда а афтърмаркет е около 30тина лева.Някаде бях чел във форума за колега който си беше купил такъв комплект на Senkei за около 30 лева.Поразрови се малко :) Иначе и аз съм сменял ремонтен комплект но си го взех от Бултрако , защото не можах да си намеря тогава и ми струваше 92.00лв с 6 месеца гаранция.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съветите!Намерих ремонтен комплект за горна помпа от евро07 - 35лв.http://www.euro07.bg/catalog/article_details.php?id=157883Подготвих се и теоретично как се сменя помпата :)http://accordownersclub.co.uk/6th-5th-generation-accord/377-6th-gen-how-replace-clutch-master-cylinder.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=NCm8vYJ9eVkСлязох да я свалям днес, но реших преди това пак да я пробвам и... никакви симптоми за проблем...Нещо се разколебах да я изтърбушвам и пълня със съмнителни части.Напълних догоре със спирачна течност и ще покарам още малко, да видим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , даже е моя грешката в името а именно "Seiken" но както и да е.В една червено-бяла опаковка са май и издържат доволно , нищо че са от Евро 07 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал да не се занимаваш с ремонтни комплекти и да си пазариш направо помпата, за да знаеш, че проблемът ти е разрешен качествено и за дълго. Аз първо като теб направих и след 3-4 месеца смених и двете помпи, щото проблемът се появи отново. Така отстраняването на проблема се оскъпи с два ремонтни комплекта деФакто и голяма доза нерви. Хем, мойте комплекти бяха от щатите, уж качествени. В крайна сметка помпите струваха едната с 20лв повече от комплекта, а другата 15лв. повече от комплекта, японски, чисто нови. Навъртял съм им около 15000км вече и си работят перфектно.:) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз карам 2-ра година и трябва ли да сменя помпата ? Това въобще не е така за горната в която е предвиден ремонтен комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоо, ремонтен комплект е предвиден, но е за случаите, в които цилиндърът не е надран. В повечето случаи е надран, а тогава и 10 пъти да смениш гумички, па били те и оригинални - все тая.

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно в някои случаи тея комплекти сработват и издържат доволно, но при мен и в повечето случаи резултатът е допълнителна набутвация с пари, време и нерви. И то при условие, че 95% сам си обслужвам колата. Тоест, набутвацията е по-голяма, ако човек не разбира и трябва да плаща и по сервизи...И аз така не послушах какво ме съветваха хора и се набутах...Просто споделям опит. Колегата сам да си решава какво да вземе в предвид и как да си реши проблема. Затва е форум...Поздрави на всички! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега , кои гумички ? Не се ли сменя ето това :

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно в някои случаи тея комплекти сработват и издържат доволно, но при мен и в повечето случаи резултатът е допълнителна набутвация с пари, време и нерви. И то при условие, че 95% сам си обслужвам колата. Тоест, набутвацията е по-голяма, ако човек не разбира и трябва да плаща и по сервизи..

При теб случаят е специален и проблема идва от там, че сам си обслужваш колата .. :) В никой качествен сервиз няма да ти сменят рем. комплект, докато не свалят помпата и не огледат цилиндъра и .. И ако забележат шупла или износване, никой няма да те прати за комплект, а за нова помпа. ;) Това, че ти не си огледал нещата, а направо си сменил гумичките, не означава на 100%, че при всеки ще е така, те иначе нямаше да предлагат ремонтни комплекти, а само нови помпи .. :) И за твое успокоение ще ти кажа, че вече 8 години си карам Галанта с ремонтирани помпи и все още няма признаци за "набутване" с нови помпи .. :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уоооххххоххохоххооооо...Ще падна от стола...Ей заради такива "специални" и остроумни изказвания форума е на това дередже! Ай, със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казваш "форума е на това дередже", поне да беше обяснил какво му е на дереджето на форума ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как какво ... ти, например, си едва втория потребител, който казва, че е важно и състоянието на цилиндъра, за правилната работа на помпите (англ.CYLINDER). Ми не става така! Трябват поне трима! Айде аз да съм третия!Сега, може би, ще му стане ясно, че ЦИЛИНДРИТЕ са явно извън онези 95% самообслужване!п.п. Защо, btw, досега никъде не съм прочел "Нямам компресия на 2-ра, и 3-та помпа на двигателя!" ?! Нали и там има бутала и цилиндри?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вмест да се дъвчете си помислете необходимо ли е някой да ви казва, че това цилиндърче(например) няма да мине само с ремонтен комплект буталце с гумички, или сами ще се досетите.

Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрах варианта "помпа втора употреба".Нова не намерих, а в Неделя магазините за авточасти са в (заслужена) почивка.Самата смяна ми отне над 5 часа.Нямах ключе звезда 8мм и за да обезвъздуша свалях и долната помпа. http://imageshack.us/photo/my-images/697/dsc01964v.jpg/Горната я слагах два пъти, щото бях забравил о-пръстенче на щуцера и...Като се замисля, ако трябва пак да го направя, ще ми отнеме под час. То затова нормалните хора си дават колата на майстор :)Благодаря на всички за съветите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...