Jump to content
stm

Здравейте!Нов собственник на CR-V , 1998 , автоматик с много въпроси....

Recommended Posts

Здравейте , От вчера съм собственник на ЦР-В , автоматик, 1998 г. , . Поне според мен попаднах на хубав екземпляр след дълго търсене...., цели 2 години търсих автомобила които да ме впечатли-какви кочини и морги прегледах през това време не е истина !!!Накратко - автомобила е внесен в БГ преди 3 години(по спомен трабва да прегледам сервизните книжки ) от Италия- от тм е купена от частно лице , не е била бракувана и е на реланите си километри . Човека които си я е внесъл сам е голям педант ! След като я внася я обслужва напълно и изминава около 45 000км в бг . Преди 25 000км е поставен тук в БГ ГИ - италиански висок клас с бутилка на мястото на резервната гума (тук малко не ми допада защото бутилката се води че е 35 литра, но релно се пълни до максимум 25,5 литра което си е малко поне според мен ).Има добавена и тази допълнителната уредба за смазването на клапаните .Много ме учуди това как тихо работи двигателя - на запален мотор единственното тракане което чувам е от дюзите на газовия инжекцион.Вчера когато пътувах с нея до Варна предимно магистрално каране скорост между 110 но до 130 -140 км /ч ми даде много приятен разход -по магистралата с такава скорост (без климатик) ми даде точно 12 литра газ /100 км което според мен си е повече от добре за такъв клас автомобил . За разхода градско още нямам наблюдения ...Предполагам извъградско ако се кара спокоино до 90-100 разхода на газ ще го побера в 10/100Автомобила а оборудван със всички възможни екстри за модела без кожа -има си шибедах, има си музика 2 дин( с двд, тв, навигация , радио,входове за камера- някаква разработка на хонда е защото при стратиране на това чудо излиза емблемата на марката ), има добавен парктроник, термометър външна температура , добавен е и таймера за автоматично включване на фаровете , климатик, ГИ с перфектна работа, лети джанти , щора за багажника , оригинален теглич.. Външно е перфектно запзен за годините си без ръжди , гнилочи и корозии. Салона също е перфектен. Автомобила е с пълна сервизна история , над 200 000км е , но според мен за този двигател не са проблем . Притеснява ме сложената газ , но е едва от около 20 хил км и според мен не е много Като цяло автомобила е много глезен и гледан добре . Старият собственик като разбра че мисля да ходя на рибас него малко остана да откаже да ми го продаде....Сега идват на ред въпросите :1, Как да рабера каква сглобка е япоска или друга - по номера на рамата ли2,Масло двг- какво ще ми препоръчате - марка , спецификация ???Сега е с кастрол полусинтетика 10/40 -подходящо ли е според вас ?3,Маслото на Автоматика - като ми дойде ред за смяната да знам каква марка да търся и колко литра . Има ли филтър тази кутия ? КАк са цените тук ?4,Маслото на диференциалите - също да кажете марки, спецификации, количества цени *всико до тук ми е сменено , но да знам какво да правя когато ми дойде ред5.Като забележка отчитам липсата на капак на резервната гума - на каква цена е нормално да си намеря такъв втора употреба ?6,Друга забележка е че не работят прискалките за измиванете на фаровете -евентулана причина за това ?7,Как се смена батерията на оригиналното дистанционно за отключване на вратите и задният капак ?Нещо много трабва да съм близо за да действа ? Има ли някаква по специфична тактика за задействането му след сманата на батериите (питам дали си губи паметта и трабва да се разпознава след това с ключа да кажем като на ситроен - там извадиш ли батерията от дистанционното след тов има едини игри да се припознава от имобилайзера .....)8,Тази резервната гума която е багажната врата по какъв начин е обезопасена срещу кражба ???Не раглеждах много но ми се стори че е с едни гайка захваната - то така всеки може да и я разбие и открадне както е и с лята джанта 9,Подлакътника на шоф. седалка е със смакчан дунапрен вътре и това ме дразни - някой разгобявал ли е такъв и решвал ли е този проблем ? Отвън тапицерията е здрава , но явно от много натискане облицовката от дунапрен около твърдата основа се е скъсала и сега от към водача като се подпреш е твърдо и ме дарзни10,Дргото с което ми е трудно да свикна е шумноста на автомобила - много се вчува виенето на гумите по асвалта , а като лсожа и зимните не ми се милси какво ще е . Не че е нетърпимо, но ме дразни. Някой занимавал ли се е с обезшумяването на такъв автомобил ?11,Предният собственик ме предупреди че след 10 000км трябва задължително да прява реглаж на клапаните (особенно с газовта ). Как се регулират тези клапани ? Кави трабва да са хлабините -имам технически понятия и смятам сам да си го правя това 12 Ангренажният ремък е смене преди 45 000 км - колко още да карам с този и като дойде ред на сманата каква марка да търся - освен него колко ролки се сменят ? Лесно достъпен ли е ?Засега само тези въпроси се сещам но сигурно по-късно ще имам и други

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Японкса е, но за къде правена е друг въпрос, но с описаните екстри маи си е JDM2 -Да3- масло АТФ от представител на хонда към 35 лв килото маи беше, само се опреснява но колко литра трябваше Краси ще каже.4-DPF масло пак от хонда 29лв литъра, 1 л стига.5- капаци от 80лв на горе според зависи модела6-моторчето7-8-да9-10-занимавал съм се с моя но резултата не си струва, ако трябва пак да го прав яникога няма да се хвана. шумна си е и толкова, свикваи :) след години като загубиш част от слуха си колата занчително утихва :)11- щом питаш как се регулират значи и през плет не си ги виждал, за това не те съветвам първия път да го правиш сам, ако видиш как става и имаш техническите понятия за които твърдиш не е проблем да си ги направиш другия път са. Хлабините 0.10-0.14 смук. и 0,16-0,20 изпуск.12 ремъка зависи къв е оригиналния му дават 100 000 или 5 г, тоя предполагам не е и към 60 000 викам д аго смениш, лесно достъпен е да ама все пак не е фиат уно има си един ден чанч за сам човек и то които знае какво прави. Ролката е една.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.Слави ти е казал почти всичко.По точка 8 - слагаш си секретен болт/гайка, като на четирите колела на колата, Ако нямаш си вземи и си монтирай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Славиийй ... Краси каза 2.9 литра ATF Z1 за опресняване на автомата, със всяка смяна на двг маслото. Може и 12 литра на около 45 К км. Доколкото знам няма филтър. Предния диф ползва маслото на скоростите. Задния - ATF Z1, или DPF-S. По точка 1-ва ... дай номер рама, там си пише къде е сглобена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...